Fitness Seller

##### Het grote CALLING OUT DANIEL20 topic! Errbody GTFIH!!!!!!! #####

  • Topic starter Joopie
  • Startdatum
  • Reacties 227
  • Weergaven 9K
  • Volgers 31

Wat is er aan de hand?


  • Totaal stemmers
    85

Bezoekers in dit topic

Joopie

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 sep 2003
Berichten
429
Waardering
271
Het grote CALLING OUT DANIEL20 topic! Errbody GTFIH!!!!!!!

Het is tijd voor de allesverblindende ontmaskering van deze smerige geesteszieke ecto!

Zoals iedereen weet heeft hij geen leven want hij heeft meer dan 13.000 posts in minder dan een paar jaar, dat is 137.89 posts per dag dus dat betekent dat voor iedere keer dat hij zelfstandig ademhaalt hij precies 3.19 posts maakt op DBB. Posts vol bagger welteverstaan!


Als je niet weet wie daniel20 is, hij heeft een grote bek op internet, is al 23 jaar oud en woon bij z'n MOEDER:

Ga over een tijdje bij mijn moeder wonen, en die woont in tilburg.
:roflol:


Om af te trappen zijn muzieksmaak:

Ik weet niet of mensen hier van houden, maar verveelde me en vond het misschien wel de moeite waard :)
GreenGang - EverGreen Mixtape Vol. 1
[Link niet meer beschikbaar]

Salah Edin - Horr 2009
[Link niet meer beschikbaar]

Kempi - Evolutie van 'n nigga[/B]
http://www.101.tv/scripts/download.php?h=0a507f49220243a2ba4fa67119cb4190
Hij luister dus naar "_nederhop_", hahahahahahaha. Wat een criminele losers zijn het waar hij naar opkijkt.
Allereerst die greengang, die bestaat uit een bende van laag bij de grondse overvallers, een deel zit in de bajes omdat ze te dom waren om zich niet op te laten pakken voor die kruimeldiefstallen van ze. En in hun videoslcips maar stoer doen met een paar briefjes van 50 alsof ze zoveel geld hebben haha.

Salah Edin werd in Fitna nog afgebeeld als de moordenaar van Theo van Gogh. En over dat moeilijk opvoedbare misluke gedrocht van een Kempi hoef ik het al helemaal niet te hebben.

Beste,

Ben op zoek naar 100'tal romantische, gevoelige, liefde-bedrijvende liedjes.
iemand tips / suggesties?
etc etc

mijn dank is groot, en de karma zal vloeien als water
Maar gelukkig is hij buiten een wannabe neger ook een mietje!



Verder heeft hij uiteraard geen rooie cent en vreest hij iedere dag dat de deurwaarders zijn kamer komen binnenstormen:

Beesten,

Ik heb even jullie hulp nodig, dit is in het kort het verhaal:
nog een rekening open staan, en als ik deze niet binnen 24u betaal, sturen ze de deurwaarders.

Is het mogelijk (zonder enige brief van het betrefende bedrijf ter bevestiging dat ik nog een achterstand heb) om met een ingesproken bandje te beginnen over incasso?

24u om mijn achterstand te betalen anders komt de deurwaarder.

mag dit?
XX
Hij is zelfs zo wanhopig om aan geld te komen dat hij die onzin reclame's op internet gelooft waarin ze stellen dat ze mensen zoeken voor heel simpel werk via internet die duizenden euro's per dag kunnen verdienen.

Beste,

Er zijn verschillende mogelijkheden om geld te verdienen op het internet, zoals bijvoorbeeld: youtube, blogs schrijven etc.
Maar ik ben hier niet helemaal in thuis, en vooral niet in YT + blogs.

Zijn er meer mogelijkheden zoals deze? (beschrijvingen oid?)

webcam en verhuren en shit heb ik al gedaan, ben daar op uit gekeken.
Hahahaha wat een webcamslet!

Dat hij verder geen leven heeft blijkt wel uit deze post waarin hij zich weer voor geld aanbiedt:
Hallo allen,

Ik zoek voor een TV-documentaire iemand die orale of injecteerbare anabolen heeft genomen en daar nu de gevolgen van draagt. Heb jij anabolen genomen en heb je nu kwalen? Ben je ziek door je anabolengebruik? En wil je je verhaal vertellen voor de camera? Wil je je ervaring delen met anderen? Laat mij dan ajb zo snel mogelijk iets weten. Het is wel belangrijk dat je dit niet-anoniem wil doen.
We garanderen respectvolle opnames, waarin jij gewoon je verhaal doet.
Wat is de tegenprijs als ik dit wil doen? heb toch niets te verliezen in reallife.


Verder claimt hij te pas en te onpas een vriendin te hebben:
3) hehe ik heb gelukkig een lief vriendinnetje, dus daar hoef ik mezelf niet zo druk om te maken..
Bedankt kerel.
ik gebruik geen condoom btw. 4 jaar zelfde chick......
Dat was dus uit november 2010, maar zijn posts van de 4 jaar daarvoor spreken hem volledig tegen!


Geen vriendin:D

Volgens mij begin ik ook verslaafd te worden aan coïtus..

Ben 21 jaar, welke vrouw ziet wel een date zitten??

Blond, ecto, 29cm e-dick, aardig, lief, spontaan.
prive bericht graag.

haha ja hoor.. 2 jaar relatie gehad, beetje ups en downs de laatste maanden.. en uiteindelijk vond ze haar 'vrienden' belangrijker dan mij.. dus was ze vreemdgegaan, en toen heb ik haar gedumpt..

Wel veel last van gehad tba.. veel verdriet enzo. maarja.

dat was mijn verhaaltje

ik heb geen vriendin


good to go.
Hij fantaseert al jaren alles bij elkaar:

Wil in Juli voor 3 weken alleen wat rond gaan rijden in mijn auto, beetje van stad naar stad.
Ik ben forever alone, dus ik hoop dat jullie misschien wat tips hebben voor steden



Waarschijnlijk heeft hij geen vriendin omdat hij onzeker is over zijn penis en omdat hij kleine ballen heeft:

19cm geloof ik, maar wel redelijk krom......

dus niet echt tevreden
Kleine ballen + acne


En omdat hij sneller klaarkomt dan een een jongen van 15 in de grot van Selena Gomez:
haha wouter, inderdaad.. dan lukt het niet eens om te stoppen!
Maargoed, ik denk ook rond de 10/15 minuten, maar soms ook echt al in 4 minuten ofzo :=x




Voorts doet hij heel stoer tegen beginners die vragen stellen over AAS:
Ik heb besloten om alle starters te raporteren die
1) < 70kilogrammetjes
2) vragen stellen die echt overal te vinden zijn.

Terwijl hij zelf begon met kuren in 2010 na anderhalf jaar serieus trainen:

Ik ben kwa aas een echte beginner, dus wil ook niet meteen te zwaar gaan beginnen..
Mijn doel is om wat extra (spier)massa te krijgen, en gewoon lekker te gainen kwa kracht.

stats op dit moment:
Leeftijd: 21
Lengte: 189cm
Bodyweight: 84,9kg

Train ongeveer 2.5 jaar serieus, en 1 jaartje wat aangekloot.


Na anderhalf jaar "serieus" trainen en 84kg bij 1m89, dan heeft hij het BMI van een meisje van 13 met anorexia! :roflol:


Qua "kracht" zal het overigens ook niet veel voorstellen, zijn meest favoriete oefening is de deadlift:
meest: deadlift

En dit was z'n personal record in 2011:

deadlift 1x145kg
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:


En tegen mij doet deze e-hero superstoer, zegt hij me gaat negeren ookal reageert hij elke keer sneller dan de wind:

daniel20 zei:
Joopie zei:
daniel20 zei:
Joopie zei:
daniel20 zei:
Joopie zei:
daniel20 zei:
Joopie zei:
daniel20 zei:
Joopie zei:
daniel20 zei:
Joopie zei:
:roflol: :roflol:

in voor Multi qoutes ala joopie die weer helemaal gek wordt.
Waarom moet je mijn thread weer verzieken, ga je bezig houden met Ruud0101010101's moeder!


ga spelen opa.
Kijk naar mijn leeftijd in profiel, je bent ouder dan iedere dinosaurus!


Joopie, ruige vent.


Wacht maar tot je uitgegroeid bent en in de achtbaan mag, wijfmidget!

Joopie, stop met die taal aub! ik kan dat echt niet handelen.

Nooit, vannacht als je gaat slapen: denk maar eens wat ik allemaal met een huidplooimeter met je kan doen!

Mijn huidplooimeter is verkracht dus daar ga je vrij weinig mee doen..
maar Joop, even serieus.

Ga spelen man, ga multiqouten en k3nk3r een eind op aub. gare tering aap met je behaarde derde been

Wie ben je wel niet dat je denkt?

En wil je weten waarom ik multiquotes doe? Dat is gigantisch goed voor je gains, niet voor niets is het beste advies "lift heavy, post a multi"!

Naait um nou eens verrekte mongol.

Hohohoho, wie hoor ik nu zo praten? Jij stuurt steeds PMS terug, ik beantwoord alleen maar. Hij moet nou toch niet lauwer worden.

Blocklijst joop. Tering hazelip


En vervolgens reageert hij vanochtend als eerste en binnen 10 minuten in mijn topic!
Multiqoute ala joop :roflol: ik ben in.





Ik denk dat het tijd is dat iedereen de ware aard van "daniel20" heeft gezien zodat ze PASSENDE MAATREGELINGEN kunnen treffen!
En de links naar alle quotes staat erbij, dat blauwe pijltje bovenaan steeds. Good luck










 
Ooit van trolls gehoord, Joopie?
Je snapt natuurlijk wel dat je jezelf meer voor lul zet dan Daniel20 op deze manier.

Edit: en ik maar denken dat ik de enige was die het grappig vond om alle opties te selecteren in de poll :roflol:
 
thisgonbegud.gif

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 15:06 ----------

Edit: en ik maar denken dat ik de enige was die het grappig vond om alle opties te selecteren in de poll :roflol:

1luf!:heart:
 
volgens mij ben je gewoon champ, of familie van hem oid. of je probeert mee te liften op zijn niveau of gebrek aan niveau, beetje triest allemaal.
 
this is good for my postcount.

Joopie, keep it up bro. Hoe meer topics hoe beter.
 
Je hebt een heel topic over hem gemaakt, met zoveel tekst. hihihi
 
Virtual fighter XII
 
joopie is een god.
topic gaat hard trouwens. blijvertje
 
In haha WTF troll v.s. troll
 
funny-computer-guy-rage-comic-chinese-hat-meme-pics.png
 
whahahahahaha:roflol::roflol::roflol::roflol:

Joop heeft er wel werk van gemaakt.

Maar snap je woede niet op daniel. Srs.

Daniel is een goeie gast. Nohomo
 
13.086 post heb ik nu, even kijken hoe snel ik mijn postcount op kan krikken.
 
Goed topic wel hoor, daar niet van
 
heh verdraait. nou dacht ik dat er "daniel20 is een god" stond.

keep it up bro's :)
 
innnnnnnnnnnnn
 
Zoals iedereen weet heeft hij geen leven want hij heeft meer dan 13.000 posts in minder dan een paar jaar, dat is 137.89 posts per dag dus dat betekent dat voor iedere keer dat hij zelfstandig ademhaalt hij precies 3.19 posts maakt op DBB.


Joop, gaat er hier niet iets fout?
 
Wut zoveel moeite gedaan hiervoor :p
 
Joop, gaat er hier niet iets fout?

+1

jij hebt 10.28 postgemiddelde per dag.

Ik: Gemiddeld aantal posts per dag: 10,94. Ik ben dus nog een grotere no-lifer dan daniel20:fuu:
 
Back
Naar boven