AndroidHealthClinic

Verloting pics van Angelus a.k.a. Loptr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gwn zelf de chats op je facebook zetten, vervolgens een post maken dat je gehackt was. Facebook verwijderen > nieuwe aanmaken en klaar.

• Topic Starter Topic Starter
also known as

Jup he got srs dirt :mad: Heeft ook nooit verteld dat hij chatlogs van mij had :(

Kan je niet een tipje van de sluier lichten en vertellen hoe ie er ongeveer uitziet?

En het kan je blijkbaar toch schelen wat mensen over je denken Angi, als je het zo erg zou vinden dat iemand hier een pic van je post.. Ben je zo bang ofzo dat een foto je reputatie zou schaden? Dacht dat je jezelf niet serieus nam?:):D

kan je niet een tipje van de sluier lichten en vertellen hoe ie er ongeveer uitziet?

En het kan je blijkbaar toch schelen wat mensen over je denken angi, als je het zo erg zou vinden dat iemand hier een pic van je post.. Ben je zo bang ofzo dat een foto je reputatie zou schaden? Dacht dat je jezelf niet serieus nam?:):d

+1

Groot gelijk , angelus wil altijd de grote man uithangen en al de aandacht naar hem trekken , maar vanaf ze een pic van hem willen posten , end of the world .

Hij zou zelf gainer chanteren zodat hij geen pics zou posten .

Angelus probeert uniek te zijn , maar is de zoveelste forum troll die bang wordt als het hem te heet onder zijn voeten wordt .

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

schrijf zelf gewoon fake chat berichten, en maak hem nog zwarter...

photoshop/chatlogs edditten

is toch niet zo moeilijk?
chatlogs zijn te vervalsen!

easy
had het wel geweten :), aardig beta dat je door hem wss een of andere ecto zonder leven laat bangmaken :D

ik had het wel geweten als het over mij ging... post that shit!
hmmm zal de test wel zijn die nu aan het praten is :D

Slechte rel, locked.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven