MuscleMeat

Wat voor opleidings/functieniveau heb je??

Peiling Peiling WAt voor opleidings/functie niveau heb jij

• Totaal stemmers
    127
Connecties, lef en activiteit/inzet.
Offtopic; Kreeg net een telefoontje, dat misschien mijn kans zal worden.:D

Mighty zei:
Ik ben een paar jaar in een andere branche werkzaam als waar ik in werkte en daar wil ik nu dus weer naar terug, maar dat gaat nog niet zo makkelijk. Ik heb nu dus te weinig relevante recente werkervaring. Slaat IMO nergens op, maar goed vertel dat die P&O-miepies maar eens.

Bro ik heb precies hetzelfde. Ik ben de commerciele kant op gegaan, maar dat bevalt me voor geen meter. Wil nu een andere kant op maar dat lukt niet zo makkelijk. Heb daarom voor een bepaalde studie gekozen. Werkervaring is alleen maar makkelijk als je in een bepaalde sector wil blijven imo. Ik heb echt een schurfthekel aan P&O. Ze weten altijd alles beter

Hahaha, ik ga juist de P&O kant op!! en inderdaad wij weten het altijd beter :P

Ik heb nou MTS Elektro en straks nog koeling erbij en daarna HBO in deeltijd heb nog ff voor de boeg :P

Peoples is ook al zo'n betweter!;) :D

Doe nou HBO

Ben bezig met HBO.
Mayby ooit nog eens uni, eerst maar zien hoeveel zin ik hierna nog heb.

Wordt wel eens tijd om te gaan werken vind ik zo :).

Tractortje zei:
Ben ik de enige die dit enigzins vreemd vind? Verlicht ons met je drijfveer, "Miss Deadlift"

Nja is niet echt verlichtend.Ik ben ook aan het gymnasium begonnen toen ik 10 was dus dan kun je ook op je 16. klaar zijn.Maar dan is het nog steeds vreemd hehehe:p

En daarna was er eigenlijk geen enkele universitaire studie die me werkelijk aantrekkelijk leek,en heb ik uiteindelijk wel een MBO opleiding gevonden die me aanstond.Om hoog op de maatschappelijke ladder te komen had ik het zeker anders moeten doen,maar of ik het dan beter naar mijn zin zou hebben is maar de vraag;)

Mja je moet natuurlijk doen wat je zelf wil, maar ik vind het wel vergooien van je kansen. Ik bedoel, als je op je 10 aan het gymnasium begint dan zit je op de mavo toch tussen de debielen (voor jou gevoel dan)?

Miss Deadlift zei:
Nja is niet echt verlichtend.Ik ben ook aan het gymnasium begonnen toen ik 10 was dus dan kun je ook op je 16. klaar zijn.Maar dan is het nog steeds vreemd hehehe:p

En daarna was er eigenlijk geen enkele universitaire studie die me werkelijk aantrekkelijk leek,en heb ik uiteindelijk wel een MBO opleiding gevonden die me aanstond.Om hoog op de maatschappelijke ladder te komen had ik het zeker anders moeten doen,maar of ik het dan beter naar mijn zin zou hebben is maar de vraag;)

Ik denk dat je wel gelijk hebt. Het is volgens mij veel belangrijker dat je plezier hebt in wat je doet dan zo hoog mogelijk komen.

Ik heb een MBO opleiding informatica gedaan, het werk wat ik daarna kon gaan doen leek me echter niets. Nu volg ik een HBO opleiding Bedrijfskundige Informatica en dit bevalt me prima.

Toch wel heel netjes miss deadlift, sterk en ook nog eens slim.
Toch vind ik het wel jammer dat je er niet meer uitgehaald hebt. Het kan natuurlijk altijd nog . Zou je niet gelukkig kunnen zijn als je een universitaire opleiding had gekozen ?

Wie zou hier op het forum nu eigenlijk het slimst zijn.??
dr zitten heel wat koekebakkers tussen maar ook wel aardig wat intelligente mensen.

acidreign zei:
Beta? alpha ?
zijn dit namen in NL voor exacte wetenschappen ?
Het was eerder dat ik deze terminologie koos omdat ik weinig tijd had voor het bericht, maar het zijn wel termen die je regelmatig tegenkomt hoor.
Beta voor exacte wetenschappen, alpha voor 'softe' wetenschappen ;)

ben nu bezig met vwo examen.. is 50/50 dat ik het ga halen.. en daarna nog geen flauw idee wat ik ga doen.

en met alleen een vwo diploma kun je ook niks.. met een universitaire graad verdien je 1,5 jaar nadat je je studie hebt afgerond gemiddeld iets van €1600 netto, voor hbo is dat €1300... ook niet echt spectaculair vind ik.

Laatst bewerkt:
Rob G zei:
Mja je moet natuurlijk doen wat je zelf wil, maar ik vind het wel vergooien van je kansen. Ik bedoel, als je op je 10 aan het gymnasium begint dan zit je op de mavo toch tussen de debielen (voor jou gevoel dan)?
Toch kan ik het wel begrijpen. Ik was met mijn 16e klaar met HAVO en wilde toen Makelaardij gaan studeren. Dat werd mij toen afgeraden,omdat ik nog zo jong was. Ik ben toen ook MBO gaan doen, om daarna HBO te gaan doen.

Ik ben bijna klaar met mijn opleiding tot verkeersleider. Dit is volgens mij hbo niveau.

heb HTS autotechniek gedaan. Wat sommige idd al zeggen, papiertjes zeggen niet alles. Tis wel leuk om het te hebben, kan je ook zeker helpen bij het begin van je loopbaan.

En als je geen zin hebt in gezeur om je opleiding, begin je gewoon je eigen bedrijf.

Heb alleen nog vmbo-t diploma(is mavo). Deed dit jaar mbo detailhandel, maar daar stop ik mee. Ff zien zien wat ik hierna ga doen.

Vwo, en volgend jaar Universitair.

Terug
Naar boven