Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mighty zei:Ik ben een paar jaar in een andere branche werkzaam als waar ik in werkte en daar wil ik nu dus weer naar terug, maar dat gaat nog niet zo makkelijk. Ik heb nu dus te weinig relevante recente werkervaring. Slaat IMO nergens op, maar goed vertel dat die P&O-miepies maar eens.
Tractortje zei:Ben ik de enige die dit enigzins vreemd vind? Verlicht ons met je drijfveer, "Miss Deadlift"

Miss Deadlift zei:Nja is niet echt verlichtend.Ik ben ook aan het gymnasium begonnen toen ik 10 was dus dan kun je ook op je 16. klaar zijn.Maar dan is het nog steeds vreemd hehehe![]()
En daarna was er eigenlijk geen enkele universitaire studie die me werkelijk aantrekkelijk leek,en heb ik uiteindelijk wel een MBO opleiding gevonden die me aanstond.Om hoog op de maatschappelijke ladder te komen had ik het zeker anders moeten doen,maar of ik het dan beter naar mijn zin zou hebben is maar de vraag![]()
Het was eerder dat ik deze terminologie koos omdat ik weinig tijd had voor het bericht, maar het zijn wel termen die je regelmatig tegenkomt hoor.acidreign zei:Beta? alpha ?
zijn dit namen in NL voor exacte wetenschappen ?

Wie zou hier op het forum nu eigenlijk het slimst zijn.??
dr zitten heel wat koekebakkers tussen maar ook wel aardig wat intelligente mensen.
Toch kan ik het wel begrijpen. Ik was met mijn 16e klaar met HAVO en wilde toen Makelaardij gaan studeren. Dat werd mij toen afgeraden,omdat ik nog zo jong was. Ik ben toen ook MBO gaan doen, om daarna HBO te gaan doen.Rob G zei:Mja je moet natuurlijk doen wat je zelf wil, maar ik vind het wel vergooien van je kansen. Ik bedoel, als je op je 10 aan het gymnasium begint dan zit je op de mavo toch tussen de debielen (voor jou gevoel dan)?