AndroidHealthClinic

wat voor wedstrijd zou je het liefst draaien (goeie)

welke wedstrijden zou je graag willen draaien?


  • Totaal stemmers
    77

Bezoekers in dit topic

rnbflavour

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
28 aug 2006
Berichten
4.644
Waardering
64
vorige topic ging wat fout deze gaat goed ;)
 
Strongman ... lijkt me beestig leuk om met zware dingen te sjouwen

Jammer maar helaas ben ik daar niet voor in de wieg gelegd vrees ik :p
 
Zuipwedstrijd.
 
Olympisch gewichtheffen of body building
 
Bodybuilden :) het verfraaien van de fysiek en het tot een perfect geproportioneerd geheel maken . (ik zie bodybuilden een beetje als een beeldhouw-competitie..) constant verder perfectioneren en vergroten van de spiermassa, dit allemaal met de goede verhoudingen.
 
strongman all the way :p
 
bodybuildingwedstrijden vind ik te vaag.
wat de ene jury mooi vind , vind de andere maar niks.
Power-lifting lijkt mij het leukste.
strongman geeft te vaak blesures imo.
Olympic-gewichtheffen is alleen voor de toppers leuk.
 
Bodybuilden :) het verfraaien van de fysiek en het tot een perfect geproportioneerd geheel maken . (ik zie bodybuilden een beetje als een beeldhouw-competitie..) constant verder perfectioneren en vergroten van de spiermassa, dit allemaal met de goede verhoudingen.

hier sluit ik me bij aan :)
 
Spreekt voor zich denk ik. Strongman.
 
Geen.
Strongman op zich wel erg intressant, echter raak ik imo te veel geblesseerd.
BB, no way dat ik een slip op een podia ga staan!
 
bodybuilding lijkt me wel gers maar te veel discpline en zo raar gay broekje
power lifter lijkt me wat leuker
 
1. bodybuilding
2. powerliften
3. olympisch gewichtheffen
4. strongman
 
Geen.
Strongman op zich wel erg intressant, echter raak ik imo te veel geblesseerd.
BB, no way dat ik een slip op een podia ga staan!

Sorry, ik kan het niet laten .. maar hoe zit het dan met de RichardV Belly Dance?
 
Strongman! In het begin neigde ik meer naar bodybuilding toe, maar mede door dbb kwam ik er achter hoe alles in elkaar stak van krachtsporten en een mooi fysiek hebben. Ik zie mijzelf niet op een bodybuilding wedstrijd staan, ik streef er natuurlijk wel na om een goed fysiek te krijgen, maar ik zie mijzelf liever aan een strongman wedstrijd meedoen. Ik train niet specifiek bodybuilding gericht maar ook krachtgericht. Ik wil dus lekker dingen doen met gewichten waar ik dus zelf zin in heb op dat moment :D Uiteraard doe ik dus ook 3 a 4 keer per week cardio workouts.
 
@ TS Ik denk dat je highland-games ook erbij moet vermelden anders ga je misschien ruzie krijgen met sommige leden :D
 
tja, ik weet het niet. Een bb wedstrijd in de toekomst draaien, doe ik alleen als ik denk dat ik kans maak op een goede plaatsing. En dat ik hierdoor wat exposure kan krijgen. Desalniettemin vind ik het toch vrij gay op op zo'n podium te staan, tenzij ik het lichaam van een flex wheeler heb ge-evenaard. Dan wil ik zelfs wel in de winter met alleen een slip de straat op gaan :D
 
Oly lifting vind ik fantastisch om naar te kijken, maar ik houd meer van de brute kracht. Oly lifting is niet weggelegd voor mij. Ik zou wel mee willen draaien met powerlift wedstrijden (wat ook wel gaat gebeuren in de toekomst). En BB vind ik een tikkeltje gay (de fysieken zijn wel nice daar niet van).
 
Back
Naar boven