Fitness Seller

Wat waar kopen?

Zuivelproducten is de grootste bron van eiwitten en deze kan ik niet nemen, eczema + puisten krijg ik er van.

Dan schiet er nog kip en vis over, vis gewoon is te duur, tonijn valt mee van prijs en eet ik elke dag net als kip.
Die kip wissel ik ook soms af met rundvlees.

Maar dan heb je het ook gehad.

Kent iemand nog eiwitrijke voeding?

Wat denkt ge van eieren? ook goedkope eiwitleverancier

Wat denkt ge van eieren? ook goedkope eiwitleverancier

Zit in me cut, dus dat is iets teveel vet om me kcal te verspillen, en me moeder heeft niet graag dat ik het eigeel weggooi.

Heb ookal vloeibaar eiwit uit een verpakking geprobeerd maar is niet te vreten

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 11:58 ----------

Vlees, noten, bonen, peulvruchten, linzen..
Ge kunt ook altijd in die calorielijsten gaan kijken naar eten waar ge veel eiwit in terugvindt.

http://www.calorietabel.nl/ daar bevoorbeeld

Vlees varieer ik al bij het avondeten.
Noten te veel vetten.
Bonen kan ik wel gaan toevoegen en makkelijk voor mee te pakken naar het werk.
Linzen ken ik niet, eens opzoeken

Maarja, nog maar 8 daagjes cutten en dan maandje vakantie, en daarna bulken terug, dan heb ik geen probleem meer met me eiwitten. Dan kom ik toe met 2 shakies per dag.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Zit in me cut, dus dat is iets teveel vet om me kcal te verspillen, en me moeder heeft niet graag dat ik het eigeel weggooi.

Heb ookal vloeibaar eiwit uit een verpakking geprobeerd maar is niet te vreten

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 11:58 ----------

Vlees varieer ik al bij het avondeten.
Noten te veel vetten.
Bonen kan ik wel gaan toevoegen en makkelijk voor mee te pakken naar het werk.
Linzen ken ik niet, eens opzoeken

Maarja, nog maar 8 daagjes cutten en dan maandje vakantie, en daarna bulken terug, dan heb ik geen probleem meer met me eiwitten. Dan kom ik toe met 2 shakies per dag.

Noten te veel vetten? In uw voedingsschema zie ik u honderden boterhammen met pindakaas eten.. Daar zit veel meer vet in hoor dan enkele droge nootjes.
Dus als ge da nu een beetje verspreid, en wat varieert met noten af en toe kunt ge op regelmatigere basis wat extra eiwitten toevoegen aan je dag.

Noten te veel vetten? In uw voedingsschema zie ik u honderden boterhammen met pindakaas eten.. Daar zit veel meer vet in hoor dan enkele droge nootjes.
Dus als ge da nu een beetje verspreid, en wat varieert met noten af en toe kunt ge op regelmatigere basis wat extra eiwitten toevoegen aan je dag.

Da's men bulk schema dat in me log staat. Daar zit ik op 3000 kcal, nu zit ik op 2000 kcal in me cut al.(Begonnen op 2500kcal) Dus moet echt uitkijken met welke vetten en koolhydraten ik pak, zodat ik niet heel de dag honger lijdt.

Als ik terug in me bulk zit ga ik daar gaan problemen mee hebben, dan eet ik gewoon wat ik wil, en zorg dat ik 180 eiwitten binnenkrijg en rond de 3000 kcal zit.

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jun 2012 om 10:08 ----------

Moet dat drinkje van alvin hebben voor de laatste week :P

Terug
Naar boven