Fitness Seller

Wat was je oorspronkelijke doel met fitness/bb?

er zo bij zitten in de roeiboot!

muscles.jpg

Is uiteraard arnold uit 'commando'' volgens mij! :D

SORRY VOOR DUBBELPOST

Ik ben begonnen om grotere armen te krijgen. Weet dat moment nog goed. Naief als ik was dacht ik dat het binnen een maand wel te doen was. Na verloop van tijd begon ik in te zien dat ik alles moest gaan trainen. Heb toen een sportschool opgezocht, en inmiddels is het een verslaving geworden.

oorspronkelijke doel

mijn oorspronkelijke doel was slanker worden en wat gespierder.

Dat is nog steeds niet gelukt althans dat slanker!Eerst maar ff goed bouwen en dat cutten komt dan wel

dat ik zo groot zou worden dat mensen spontaan zouden gaan kotsen als ik langs ze loop in een tanktop

Groot/groter worden. Was 76 kg bij 2,00m. Inmiddels 105 kg bij 14%. And I keep going!!!

Well done Blondie.

Ben zelf begonnen als revalidatie na een heftig verkeersongeluk, dit is uitgegroeid tot een obsessie en ik ben nu een gelukkig narcist.

was begonnen omdat ik graag bij de KMA wilde, ondertussen ben ik weer begonnen met een gewone opleiding, en train ik nu meer gericht op muay thai, conditie en kracht...

:bang:

Die shit ziet eruit alsof er een wapen achter verborgen zit...

om mijn pens weg te krijgen

In het wilde ik groter/breder worden, nu wil ik mijn achterlopende spiergroepen bijwerken en sterker worden.

ik wou 60 kilo wegen lols inmiddels weeg ik 100 kilo dus me doel is niet gelukt :D

ik wou mijn bierpens kwijt toen woog ik 60 kg met een bierpens op 17jarige leeftijd

Voor mij was 80 kg en er goed uitzien mijn primaire doel, dit had ik als snel gehaal maar wel altijd om en nabij blijven hangen. Nu gaat t hard met die heerlijke ouderwetse supplementen :D en is de next stop 95kg.

85+ bij 8% dan is t een kwestie van onderhouden.

80 kg leek me een enorme vooruitgang vanaf 64 kg ofzo maar viel alles mee. Daarna wou ik 85 kg knetter droog en nu maakt het me niet zo meer uit. Februarie wil ik 3 a 3,5 aangekomen zijn. Spiergeheugen kicked hopelijk in.

Terug
Naar boven