XXL Nutrition

Wat zal ik doen?

Pittbul

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Beste bb'ers,

Ik ben momenteel bezig met,
1tm4 dboll 40mg
1tm12 test 500mg
en wou dus 9tm12 40mg winny erbij doen met als doel om lekker uit te harden.
Mijn vraag is nu of dat eigenlijk wel verstandig is?
Met het hele cortisol verhaal wat je lees ben ik bang voor m'n gains.
Zal ik hem zo laten of de winny er eerder bij doen of zal ik hem gewoon helemaal skippen?

Wat versta je onder "het hele cortisol verhaal"?
Wel een lastige keus inderdaad, maar ik zou zelf gewoon of starten met een oral of eindigen met een oral naar gelang je doelen.

• Topic Starter Topic Starter
Wat versta je onder "het hele cortisol verhaal"?
Wel een lastige keus inderdaad, maar ik zou zelf gewoon of starten met een oral of eindigen met een oral naar gelang je doelen.
Winstrol op n Het eind verhoogd toch je cortisol waarde?

Lean extreme vormt wellicht een uitkomst in je PCT. Ik merkte zelf bij orals-only (epistane bijv.) niets van dat hele cortisol verhaal.

Winstrol op n Het eind verhoogd toch je cortisol waarde?

Ik meen ergens gelezen te hebben dat het effect minimaal zou zijn.
Anyway als bepaalde mensen met kennis erover hier niets over posten, blijft het voor mij Broscience.
Meten = weten, maar daarvoor moet je het wel eerst zelf ondervinden.

De uitwerking van de test (ik denk dat je test ena bedoelt) is nog altijd langer dan de winstrol, Je stopt er met beide in week 12 mee.

• Topic Starter Topic Starter
De halfwaardetijd van de enanthaat is 10,5 dag. Winstrol heeft in principe geen halfwaardetijd. Deze lost in een dag op in je lichaam. Dus uiteindelijk blijft testosteron nog in je lichaam aanwezig terwijl de winstrol is opgelost.

De halfwaardetijd van de enanthaat is 10,5 dag. Winstrol heeft in principe geen halfwaardetijd. Deze lost in een dag op in je lichaam. Dus uiteindelijk blijft testosteron nog in je lichaam aanwezig terwijl de winstrol is opgelost.

Euhm, even een correctie hierop; Winny heeft weldegelijk een halfwaardetijd. Dat dit korter dan 24u is wil niet zeggen dat deze niet bestaat :)

De halfwaardetijd of halveringstijd is de tijd waarna van de oorspronkelijke hoeveelheid stof nog precies de helft over is. De waarde van geeft de snelheid van een exponentieel vervalproces weer:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

waarin P(t) bijvoorbeeld het verloop van de concentratie van een stof in de tijd weergeeft en P0 de waarde op het tijdstip t = 0 is. Het tegenovergestelde van exponentieel verval is exponentiële groei.
Bij onder andere uiteenvallende atoomkernen gebruikt men de halveringstijd of halfwaardetijd om de stabiliteit aan te geven: stabiele kernen van laag radioactieve stoffen hebben een lange halfwaardetijd terwijl instabiele kernen van hoog radioactieve stoffen een korte halfwaardetijd hebben. Halveringstijden zijn te vinden in tabellen voor het verval van radio-actieve isotopen van atomen maar bijvoorbeeld ook in tabellen die het verloop van de bloedspiegels van medicijnconcentraties of de snelheid van bepaalde chemische reacties weergeven.

Zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Halveringstijd

Beste bb'ers,

Ik ben momenteel bezig met,
1tm4 dboll 40mg
1tm12 test 500mg
en wou dus 9tm12 40mg winny erbij doen met als doel om lekker uit te harden.
Mijn vraag is nu of dat eigenlijk wel verstandig is?
Met het hele cortisol verhaal wat je lees ben ik bang voor m'n gains.
Zal ik hem zo laten of de winny er eerder bij doen of zal ik hem gewoon helemaal skippen?

Hoe bevalt de test dia kuur

Alles heeft een halfwaardetijd.

Zou leuk zijn 1 keer winny slikken en je bent de rest van je leven klaar :)

Terug
Naar boven