XXL Nutrition

Wat zijn de beste sf films die jij ooit hebt gezien? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Minority report is erg goed :)
 
The Chronicles of Riddick (2004)

en matrix!
 
Minority report is erg goed :)

klopt, goede film. Kan ook niet anders, van philip K dick, net als Paycheck. Vond ik ook goed.

En Abre los ojos niet te vergeten, al zullen vele deze niet kennen maar de remake wel: Vanilla Sky.

En The Island vond ik ook best goed. nou alles met scarlett erin is natuurlijk goed maar het verhaal viel me zeker niet tegen.

En nog wat onderwatersf:The Life Aquatic with Steve Zissou :p ;)
 
Waarom vergeten jullie Resident Evil?
 
dan vind ik van dit topic toch nog altijd e.t het beste :)
 
Teminator
The 5th element
Trainspotting
The rock
Bad boys
A man apart
Banlieue 13
....
 
En Abre los ojos niet te vergeten, al zullen vele deze niet kennen maar de remake wel: Vanilla Sky.

ik heb echt trauma's over gehouden aan die verschrikkelijke remake met tom cruise.. hele poos in een bouwmarkt gewerkt (lees: aantal jaar) en als we daar dvd spelers of tv met ingebouwde dvd spelers verkochten dan zat standaard die troep erin... ontzettende ruk film is dat zeg, ik denk dat ik em dus misschien wel zo'n 40 keer heb gezien.. verrrrrrrrrrrschrikkelijk.. zelfs het acteerwerk vond ik onder de maat
 
Teminator
The 5th element
Trainspotting <----- geen sf
The rock <---- geen sf
Bad boys <----- geen sf
A man apart <---- geen sf
Banlieue 13 <--- geen sf
....

:D
 
Had ik nog niet gezien :o :D
 
Welke Films zou EricR goed vinden?:D
 
Welke Films zou EricR goed vinden?:D

Nou, ik ben meer benieuwd naar de SF films waar MuscleBear gek op is. Ik denk dat zijn favouriet toch wel: K-pax is is. Check de tekst bij de filmposter onder de naam van Jeff Bridges!!!!!! Skitterend!!!:D:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Nou, ik ben meer benieuwd naar de SF films waar MuscleBear gek op is. Ik denk dat zijn favouriet toch wel: K-pax is is. Check de tekst bij de filmposter onder de naam van Jeff Bridges!!!!!! Skitterend!!!:D:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]



zeer goede film.
 
Welke Films zou EricR goed vinden?:D

Nou de comedy films van Eric R vielen me erg tegen.
Was nou niet bepaalt grappig maar ja ieder zijn smaak dat blijkt wel weer...vooral de party.
Onderbroeken lol me opa zal zich kapot gelachen hebben ja.
Hoop dan dat ie het met SF beter doet. :D
 
Laatst bewerkt:
Deze film is erg vet....
YouTube - Boeing 747 Transformer
Ritana (2002)
returner.jpg
 
Back
Naar boven