XXL Nutrition

Wat is de slechtste film die je ooit gezien hebt?

Van Helsing

six degrees of separation

Big fish

;)

Titanic

Als de twee films in de die in de openingspost genoemd worden de slechtste zijn die die persoon gezien heeft dan heeftie toch niet veel films gezien lijkt me :x

Het is lastig aan te geven wat de slechtste film is die ik gezien heb, omdat ik slechte films snel weer vergeet. Er zijn zoveel van de jaren '90 actiefilms die echt kansloos zijn, maar een redelijk recent voorbeeld moet toch wel The Butterfly Effect 2 zijn, die film was gewoon in alle opzichten pure bagger (acteren, plot, etc).

Tsssk! Das een grapje of waarom die smiley? :)

Reactie op de post boven mij.. Maarja Tim Burton he :thumbdown:

Nog eentje ;)

What's eating Gilbert Grape

mafioso

Aanrader: Alone in the dark.

Digging for dollars

Joy Ride

Ik vind zelden een film slecht want ik kijk er wel graag een maar Kingdom of Heavan met Orlando Bloom vond ik wel erg slecht.

The League of Extraordinary Gentlemen

Laats een film van JC van Damme, in hell heette deze film. Ongelooflijk slecht.
En Schlinders list is echt bagger. Totaal geen verhaal maar het gaat over de holocaust dus is het goed. Doet mij denken aan het verhaal van de kleren van de koning.

schlinders list?
je gaat me toch niet vertellen dat je kritiek geeft op een film waar je niet eens de titel deftig kan spellen.
Oh en als je de attentiespan zou hebben van een meisje van 9 jaar dan had je de film misschien gesnapt.

Als iedereen een film geweldig vindt terwijl je er zelf niets boeiends aan vindt dan ga je hem meestal nog slechter vinden.
Dat is waar.. maar sommige films horen hier gewoon niet vind ik.

schlinders list?
je gaat me toch niet vertellen dat je kritiek geeft op een film waar je niet eens de titel deftig kan spellen.
Oh en als je de attentiespan zou hebben van een meisje van 9 jaar dan had je de film misschien gesnapt.
zeekip is gewoon een kieken, niet teveel aandacht aan geven.

Terug
Naar boven