XXL Nutrition

Wat is de slechtste film die je ooit gezien hebt?

De slechtste film ooit is voor mij Sands of Oblivion. Super nep

Open Water en The Truman Show zijn de 2 slechtste en saaiste films die'k ooit gezien heb! Kort daarop zit ook The Blairwitch Project...

ik denk dat zeePkip
niet echt verstand heeft van films aangezien hij een film heeft beoordeelt zonder te kijken.

Once upon a time in mexico en lurking fear.

Hmm... Ik denk dat Rats, Target of Opportunity en Crocodile boven aan staan in mijn lijstje van de slechtste films ooit. Wat een drama's :(

zowat alles van jean claude van damme

the marine

airmarshall (niet us marshalls met wesley snipes)

the love guru

The Godfather.

Open Water en The Truman Show zijn de 2 slechtste en saaiste films die'k ooit gezien heb! Kort daarop zit ook The Blairwitch Project...

The blairwitch project vond ik juist erg goed.

Erg vernieuwend qua filmsT, spannend verhaal met ziek einde, en het mooiste; de film kostte vrijwel niets om te maken.

Geen film om in de bios te kijken trouwens, maar gewoon in de dvd-speler met alle lichten uit.

(oja en met een lekker meisje naast je op de bank, maar dat is logisch)

Laatst bewerkt:
Perfect Creature, een hele slechte en saaie mislukte vampierenfilm.

Braindead.

Die was zo ontzettend slecht, dat ie gewoon weer goed was! :D

The blairwitch project vond ik juist erg goed.

Erg vernieuwend qua filmsT, spannend verhaal met ziek einde, en het mooiste; de film kostte vrijwel niets om te maken.

Geen film om in de bios te kijken trouwens, maar gewoon in de dvd-speler met alle lichten uit.

(oja en met een lekker meisje naast je op de bank, maar dat is logisch)

ik vroeg me al af hoe je dat een goede film kon vinden. tot ik de laatste regel van je post las.

Blairwitch project vind ik ook een van de slechtste films ooit gemaakt. Was veel ophef over niks.

Het einde is zwaar k*t(je ziet toch niks) en ik werd helemaal gek van die handycam. Neem gewoon een normale camera mee als je het bos in gaat:)

De Handyman

Ik vond Blair Witch zeker wel een toffe film, beetje gejat van cannibal holocaust, maar zeker vet.

Iemand the blair witch project meerdere keren gezien? Kan me voorstellen dat deze film maar 1x werkt.

OT: The Wicker Man (remake met Nic Cage)

Terug
Naar boven