XXL Nutrition

Wat zijn dit in godsnaam?

Viel me ook al op maarja zal wel fake zijn ;)

Ja dat sijn annabolluhh

En je mag geen links naar shops posten.

:slotje:

• Topic Starter Topic Starter
Oh sorry, had ik niet in de gaten, ja ze adverteren op de site dat het geen aas zijn maar gewoon natuurlijke kruiden etc maar dan bij hun onder de naam ervan.

Dus je mag ook gene links naar shops posten die adverteren met natuurlijke ingredienten etc.?

nou, ze verkopen toch whey he.. (in tablet vorm dan nog)
en de site is uiteraard weer onder Nederlandse vlag.. Wanneer gaan ze het eens leren

Laatst bewerkt:
Apart dat ze echte AAS productnamen gebruiken voor hun troep, dat is dus een trademark schending, is dus totaal illegaal bedrijfje en zeker onbetrouwbaar. Maar sowieso nooit bestellen van dergelijke sites, is allemaal troep wat ze verkopen.

Een krachtige combinatie van precisie kruidenextracten die je trigger je lichaam om spieren en vet te verliezen ...

Bij dianabol als je dit leest weet je al genoeg :d

Je koopt toch niks bij een site waar ze de volgende betrouwbare tekst weten te fabriceren:

------

Verzenden
We hoeven niet te sturen naar gebieden

Om discreet verzonden:

Alle bestellingen worden discreet verpakt en verzonden zonder vermelding van inhoud of onze bedrijfsnaam op de verpakking. Dat betekent dat je geen zorgen te maken over je privacy in gevaar te brengen

Alle bestellingen worden rechtstreeks verzonden via onze Europese Warehouse, zijn er geen douane kosten

-------

Dat is vast hetzelfde crappy vertaalprogramma dat al die Chinezen gebruiken die mij spam sturen :-b

Apart dat ze echte AAS productnamen gebruiken voor hun troep, dat is dus een trademark schending, is dus totaal illegaal bedrijfje en zeker onbetrouwbaar. Maar sowieso nooit bestellen van dergelijke sites, is allemaal troep wat ze verkopen.

Big T heeft gelijk. Pas op met dit soort praktijken. :)

-Leon

• Topic Starter Topic Starter
Niet dat ik van die site wou bestellen, was er ook van overtuigd dat het onbetrouwbaar is etc, maar ik zat te beetje te kijken op internet en kwam dat tegen en vond het zo raar dat ze echte namen gebruikten dus van uit nieuwsgierig oogpunt dacht ik, hee post het ff op dbb, kijken wat hun er van denken.

Dat zijn uiterst slechte producten met namen die je op een verkeerd spoor zetten. Er zal niks bijzonders inzitten behalve een zwak PH (In ieder geval in die sustanon 250). Niet kopen...

Routebeschrijving: Neem een (1) tablet driemaal daags bij de maaltijd. Dit is belangrijk omdat de sterkte van het product misselijkheid kan veroorzaken bij het eten zonder te betalen.

??? ???

Routebeschrijving: Neem een (1) tablet driemaal daags bij de maaltijd. Dit is belangrijk omdat de sterkte van het product misselijkheid kan veroorzaken bij het eten zonder te betalen.

??? ???

Whahahaa :roflol: ik zie het nu ook ja. Die gaat nu mijn Sig in

Er is geen een zin die klopt op die site.

De koning heeft weer en was zo treffend merk Dianabol vanwege zijn opmerkelijke vermogen om spieren en kracht door middel van anti-proteolytische middelen, de wetenschap en de praktijk blijkt dat het kan belangrijk zijn om de algehele kwaliteit van de spierkracht groei dan directe anabole, eiwit synthese activiteit.

Terug
Naar boven