XXL Nutrition

wat zijn goeie (gratis) virus scanners?

Zonealarm complete suite , virusscanner , spywarescanner , firewall , msn en email check troep and so on. Crack gevonden in 10 tellen met astalavista.com crack search engine. :rolleyes:

Al genoemd, maar bevestig eventjes de goede naam; NOD32.

heb nod 32 ginstaleerd en geupdate's en doet het
geweldig dingetje :D

dit is nu mijn enigste virus scanner op de pc.
is het nodig om nog een andere scanner toe te voegen?
of kan ik het hierbij laten?

Prima zo. Als je meerdere software gaat installeren dan krijg je vaak conflicten met libraries en bepaalde protocollen. Gewoon NOD32 blijven draaien en iedere week een keer een diepgaande scan maken. :)

Prima zo. Als je meerdere software gaat installeren dan krijg je vaak conflicten met libraries en bepaalde protocollen. Gewoon NOD32 blijven draaien en iedere week een keer een diepgaande scan maken. :)

Idd, één AV scanner is voldoende voor één systeem.
En onthou een nette computer begint steeds bij uzelf.

Ik meen dat je via sommige providers ook gratis AV sotware kan downen. Misschien ook even de moeite waard om je provider te checken.

Virusvrije gebruikers is alleen maar in het belang van providers, daarom hebben zij vaak aanbiedingen om met korting of zelfs GRATIS AV software aan te schaffen.

Laatst bewerkt:
Betalen is een vies woord, downloaden en cracken/patchen is de key! :P

illegaal gedownloade AV software is ook niet altijd zuivere koffie, wat je wil.

True, daarom moet je ook niet zomaar alles aanpakken wat je vindt. Ik ga ervan uit dat de meesten hier wel weten waar ze wel en niet kunnen downloaden.

• Topic Starter Topic Starter
euhm voor de mensen die alleen nod32 hebben
als ik jullie was, zou ik ook adware instaleren.
die een goed programma
en hij de virussen die nod32 niet pakt
pakt adware wel!!!

dus nod32 alleen is zeker niet veilig genoeg heb ik ontdenkt!

euhm voor de mensen die alleen nod32 hebben
als ik jullie was, zou ik ook adware instaleren.
die een goed programma
en hij de virussen die nod32 niet pakt
pakt adware wel!!!

dus nod32 alleen is zeker niet veilig genoeg heb ik ontdenkt!

Adaware pakt spyware aan, scant niet op virussen.
Zelf heb ik enkel nod32 + een spywareprotectie => Spywareblaster, maw
ipv spyware achteraf - nadat het geïnstalleerd is - op te sporen en te
verwijderen, voorkomt Spywareblaster dat spyware geïnstalleerd wordt :D

Ik heb AVG, nooit problemen mee....

Heb net een me schijven C/D/E gescanned met NOD32. Nu had ik dus een hele grote lijst met allemaal dingen zoals trojans etc. Maar ik had dus scan en clean gedaan en nu staat alles in quarantine, maar wat ik me dus afvroeg was of me pc nu gewoon weer schoon is? Want ik wou namelijk gaan formateren...

Heb net een me schijven C/D/E gescanned met NOD32. Nu had ik dus een hele grote lijst met allemaal dingen zoals trojans etc. Maar ik had dus scan en clean gedaan en nu staat alles in quarantine, maar wat ik me dus afvroeg was of me pc nu gewoon weer schoon is? Want ik wou namelijk gaan formateren...

als ze in quarantine zijn is je pc schoon, normaal kun je ze ook uit qarantine halen, is gewoon een veiligheid voor als er iets verkeerd als virus opgespoord wordt.

De beste virusscanner is geen windows op je pc zetten ;)
Windows = viri.

Terug
Naar boven