AndroidHealthClinic

Wat zijn jullie doelen voor volgende zomer?

Ik 'train' nu al 2,5 jaar , ben 19. En ben van 68 kg 2001 naar 91 kg @ nu gegaan.

Heb nu nog 14% vet. Mijn doel is op dit gewicht te blijven en dat vet% naar 9 ofzo te krijgen, hopelijk gaat dat ook lukken.
Ik leer nu eindelijk goed trainen door met een hele brede mee te trainen. Ik wil niet echt een bodybuilder uitstraling krijgen, meer beachboy/men's health achtig.
Daarom moet ik flink droog worden. Meer die v vorm erin krijgen, en mn schouders/benen goed trainen komend jaar.

Heb nu al zin in het komende resultaat

Mijn propadeuse halen, dat staat op 1.

Promotie gemaakt hebben op mijn werk, meer spiermassa en weer laag in bf (14-15%).

Wat ik anders ga doen? Mmm de timing. Ik weet nu hoe mijn lichaam reageert op cutten en waar het het beste op reageert, dus hoef dan niet van januari t/m juni aan te kloten en uit te proberen, maar kan half april beginnen en eind juni klaar zijn. :)

Ook niet onbelangrijk: mentaal klaar zijn voor het feit dat mijn dochter naar het voortgezet onderwijs gaat. Dat gaat het moeilijkst worden :(

droog (7-8%) op 80kg. Daar zal nog hard voor moeten worden gewerkt. Huidige stats: 75kg op 12-13%

100 kg. bij 10%, maar dat kan bijgesteld worden als ik besluit een eerste kuur te doen.

Studie zover mogelijk afgerond hebben

Ik ben 188 en weeg 89 KG op het moment. Ik wil er een minimaal 5 kg spiermassa bij en mijn vetpercentage drastisch omlaag brengen, zo rond de 8-9%

een jaar serieus trainen/eten ,
zit nu op 85 kilo bij 1,73 , doel is 90+ en een stuk droger

Benchpress naar 110kg, deadlift naar 200kg, parallel squat naar 150kg en horizontal sternum chinups naar 50kg met minstens 3 ~ 5 volle reps :).

Dunno wat het volgende zomer zal zijn... Uiteindelijke doel is 90kg, 6-8% bf. Zie wel hoe vlot dit vooruit gaat, want is toch nog altijd 25kg dat er bij moet... Pak m'n training nu wel anders aan, gym-eigenaar van nieuwe gym stelt nu schema op en ik kijk wel hoe het gaat :) Gisteren trouwens 1ste keer gesquat dus het hardcore-bulken kan beginnen :p

Ik wil droger worden....BF ongeveer 8% omlaag. Dat is hoogste prioriteit, verder probeer ik zoveel mogelijk massa te behouden. Verder wil ik op de bench nog n kilootje of 10-20 omhoog zien te komen (120-130 kg) Mn maten zijn voorlopig wel voldoende, daar ga ik pas volgende jr zomer weer mee aan t werk dmv schoon bulken.

Ik probeer wat vet te verliezen en mijn schouders voller te maken. Met 100 kg en 17% vet zit ik volgens mij al aan mij toppie.

ik hoop pijnvrij te worden. het gewicht boeit me dan niet zoveel. Als ik pijnvrij kan worden en ik vind werk dat goed met BB te combineren is wil ik er een goed jaar van maken en een paar kg zwaarder worden dan ik ben geweest.....

ik denk....nou ja weet eigenlijk wel zeker dat BB op een lager pitje zal gaan staan. Per september begin ik met een full-time baan en een post-doctorale studie accountancy die ik in 2-3 jaar af wil ronden. verder wil ik uiteraard carriere maken en veel geld verdienen dus daar zal mijn focus gaan liggen de komende jaren. BB kan altijd nog.

85 Kg met 8-10%, nu 83 Kg op 16%. Maar goed train nu ook niet om droger of groter te worden, na mijn vakantie weer eens vol aan het ijzer.

mij doel is.. om volgendjaar.. zomer.. na de lange 2.5 maand cut.. op 8% te zitten met ca. 80 á 81 kg..

ik denk dat het wel gaat lukken.. omdat ik nu op 10% zit met 78kg.. maar goed..

dit jaar was voor mij niet zo suc6 vol geweest.. blessure gehad.. veel stress gehad.. mentaal ging het niet zo lekker.. met school niet.. geen werk meer.. dus geen inkomen meer..

die dingen spelen allemaal een belangrijke rol..

maar goed.. volgendjaar 40cm armen, op 8% 80kg+

de winter probeer ik ongeveer 88 te wegen.. met 15%

Doelen heb ik niet echt. Mijn plan is tot februari te gaan bulken. Na februari weer cutten net zoals vorig jaar. Gewicht boeit me niet zo de spiegel wel als ik er voor sta :)

Nu weeg ik 85,6 met 15,7 % vet.
Eind van dit jaar wil ik +90 wegen met ongeveer hetzelfde vetpercentage.
De volgende zomer wil ik met 90 kg en maximaal 12% op het strand staan :P
En Gyno-loos, daar moet nog werk van gemaakt worden!

Punten die ik nog wil verbeteren :
- zijkant schouders
- Trapezius dikte
- Bovenkant borst
- en natuurlijk de lats, die kunnen niet groot genoeg zijn :D

Maaruh, zou dat lukken 4,4 kg gainen in 4 maanden ???

M@rsel zei:
Nu weeg ik 85,6 met 15,7 % vet.
Eind van dit jaar wil ik +90 wegen met ongeveer hetzelfde vetpercentage.
De volgende zomer wil ik met 90 kg en maximaal 12% op het strand staan :P
En Gyno-loos, daar moet nog werk van gemaakt worden!

Punten die ik nog wil verbeteren :
- zijkant schouders
- Trapezius dikte
- Bovenkant borst
- en natuurlijk de lats, die kunnen niet groot genoeg zijn :D

Maaruh, zou dat lukken 4,4 kg gainen in 4 maanden ???

Tuurlijk, kilo per maand. Oke niet als je al 10 jaar traint maar dat zal dan wel niet.

MightyDuck zei:
Je hoeft echt geen jaar te cutten om daar van af te komen hoor. Maand of 3 a 4 tot 10/12%
Maar ik ga ook niet extreem cutten, ik moet ongeveer 8 kilo aan vet kwijt raken om op de 10% te komen, en die 8 kilo wil ik gelijk kunnen vervangen met spiermassa.

nu 83kg en 10%vet
Ik hoop tegen volgende zomer op 87 te zitten met een vetpercentage van 9%.

Greetzzz

Terug
Naar boven