Fitness Seller

Wat zijn jullie doelen voor volgende zomer?

100kg tegen 7 of 8% vet minimaal. Wat ik meer heb is gewoon meegenomen :)

veel grotere armen kweken vooral die kleine triceps moeten veel groter :mad:
ook trainen met nog hogere intensiteit,en tegen de 90kg aanleunen

patrick zei:
ik denk....nou ja weet eigenlijk wel zeker dat BB op een lager pitje zal gaan staan. Per september begin ik met een full-time baan en een post-doctorale studie accountancy die ik in 2-3 jaar af wil ronden. verder wil ik uiteraard carriere maken en veel geld verdienen dus daar zal mijn focus gaan liggen de komende jaren. BB kan altijd nog.

Ik dacht dat jij wedstrijd in de planning had.

Afgelopen zomer stats:
76 kg
10-11% vet
38 cm armen

Volgend jaar zomer:
+80 kg
10-11% vet
+40 cm armen.

Mijn grootste probleem zal de tijd worden komend jaar. Ben opzich wel goed opweg. Alleen in 2005 ga ik naar het HBO en dan heb ik per dag 3 uur reistijd.

Dan blijft er weinig over. Daarom... ik zie het somber in, wil zo graag, maar er moet ook tijd zijn.

En vorig jaar liet ik trainen voor school gaan, en heb wel gemerkt dat dat niet goed is (mbo diploma op 0,06 honderste gehaald).

Kan je 45 min per dag / 5 dagen in de week goed trainen?

Dani zei:
Mijn propadeuse halen, dat staat op 1.

Mooi doel !

Ook niet onbelangrijk: mentaal klaar zijn voor het feit dat mijn dochter naar het voortgezet onderwijs gaat. Dat gaat het moeilijkst worden :(

en de volgende stap: het eerste vriendje..... (mooi doel: met 1 hand zo'n jongetje aan zijn kraag op kunnen tillen om hem eens diep in zijn ogen te kunnen kijken :D)

on topic: groter (minimaal 85 kilo, waarschijnlijk iets meer) en droger (sub-10, beetje afhankelijk hoe ik er straks uit zie na mijn huidige cut).

Ja ..dus ?
Ik reis ook zo'n goeie 3 uur per dag naar school..en zal het ook druk hebben in mijn laatste jaar..en daarna wordt het alleen maar drukker...
Als ik het druk heb met toetsen e.d. hou ik mijn voeding gewoon optimaal en schuif ik met mijn trainingen..
Bijvoorbeeld:
Niet uitslapen op zondag maar trainen,
Op zaterdagavond een uurtje later weg naar whatever en in dat uurtje trainen
Bedenk dat je na je HBO zal gaan werken en het dan het alleen maar drukker zult hebben...en dan zul je ook tijd moeten vinden om te trainen wil je er een beetje goed bijlopen :cool:
Je moet gewoon slim omgaan met je tijd, dan kom je er wel.

FireStarter zei:
Mijn grootste probleem zal de tijd worden komend jaar. Ben opzich wel goed opweg. Alleen in 2005 ga ik naar het HBO en dan heb ik per dag 3 uur reistijd.

Dan blijft er weinig over. Daarom... ik zie het somber in, wil zo graag, maar er moet ook tijd zijn.

En vorig jaar liet ik trainen voor school gaan, en heb wel gemerkt dat dat niet goed is (mbo diploma op 0,06 honderste gehaald).

Kan je 45 min per dag / 5 dagen in de week goed trainen?

Eerst over m'n blessure komen en dan hard gaan trainen voor die 85kg met ongeveer 8%. Moet te doen zijn. Stiekem wil ik de 90 halen, maar ik weet niet in hoeverre dat mogelijk gaat worden :P

• Topic Starter Topic Starter
Rob12345: :thumb:

Opofferingen moet je maken, dan Zaterdag nacht maar niet stappen en de volgende dag gewoon hard trainen bijvoorbeeld.

Volgende zomer ripped zijn.
Deze keer dus wel gaan cutten en niet steeds uitstellen :D
Verder natuurlijk zo groot mogenlijk :)
Nu nog ff gauw doorbulken :thumb:

rob12345 zei:
Ja ..dus ?
Ik reis ook zo'n goeie 3 uur per dag naar school..en zal het ook druk hebben in mijn laatste jaar..en daarna wordt het alleen maar drukker...
Als ik het druk heb met toetsen e.d. hou ik mijn voeding gewoon optimaal en schuif ik met mijn trainingen..
Bijvoorbeeld:
Niet uitslapen op zondag maar trainen,
Op zaterdagavond een uurtje later weg naar whatever en in dat uurtje trainen
Bedenk dat je na je HBO zal gaan werken en het dan het alleen maar drukker zult hebben...en dan zul je ook tijd moeten vinden om te trainen wil je er een beetje goed bijlopen :cool:
Je moet gewoon slim omgaan met je tijd, dan kom je er wel.
Idd! Ik reis ook 3-4 uur per dag naar m'n school. Gewoon smorgens alles klaar maken in tupperwarebakjes en folie doen en naar school gaan.

Iedereen keek mij altijd raar aan als ik m'n schooltas meenam terwijl we alleen praktijklessen hadden :) 80% van de inhoud van m'n schooltas is eten :D

80 kg met 6% BF

Frenkpie zei:
Idd! Ik reis ook 3-4 uur per dag naar m'n school. Gewoon smorgens alles klaar maken in tupperwarebakjes en folie doen en naar school gaan.

Iedereen keek mij altijd raar aan als ik m'n schooltas meenam terwijl we alleen praktijklessen hadden :) 80% van de inhoud van m'n schooltas is eten :D

Idd. Als je beetje je tijd goed plant dan komt het wel goed. Ik werk en ik train altijd na mijn werk. Ik sta altijd vroeg op vanwege de files (rond 5:30 in de ochtend) zodat ik rond half 4 naar de sportschool kan gaan. Ik kan wel merken dat het zelfs rond dat tijdstip al druk begint te worden op de weg. Het nadeel is dat ik regelmatig bij klanten zit verspreid over heel nederland dus soms moet ik schuiven met mijn trainingsdagen. Meestal lukt dat wel.

110 kg bij 10 - 12 % is m'n doel voor volgend jaar zomer. weet niet of ik het ga halen. ben nu ongeveer 120 kg bij ongeveer 18% vet. En ergens in volgend jaar wil ik 200 kg gaan bankdrukken. Moet alleen kijken of dat gaat lukken als ik in de cut ga. Mja..zien we dan wel weer..m'n eerste doel is wat verminderen in vet percentage.

naja zomer.. eind volgend jaar zon 110kg met 3% zwaarder en droger mag natuurlijk altijd.

en wil de 200kg bench halen

zijn allebei doelen die ik kan en ga halen en hopenlijk nog overtreffen :)

Xtreme_BODY zei:
naja zomer.. eind volgend jaar zon 110kg met 3% zwaarder en droger mag natuurlijk altijd.

en wil de 200kg bench halen

zijn allebei doelen die ik kan en ga halen en hopenlijk nog overtreffen :)
3% en mag droger? So far for Xtreme_Body...

@ patrick: jammer dat je geen wedstrijd gaat doen... Heb je foto gezien van de contest vorig jaar, zit toch veel potentieel in vind ik...

Laat ik even een reeel doel stellen.

Weeg nu 71kg met ongeveer 12 %
En met een bench van 80kg :(
deadlift 85kg.

Hopelijk kan ik dit opkrikken naar een 85kg met 12% (of nog ietsje hoger zelfs)
En natuurlijk de 100kg benchen maar die gaat wel lukken, goede progressie sinds kort.
En 100kg deadlift maar moet eerlijk zeggen dat de laatste tijd mijn prioriteit er eigenlijk minder op ligt.

@frenkpie: Hoe groot zijn jou tupperware bakjes dan wel niet ???
Ik doe het sinds kort allemaal in een lege ijs doos van 2,5 liter inhoud, want die tupp bakjes zijn echt te klein, of je moet een hele collectie hebben natuurlijk :cool:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven