- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
patrick zei:ik denk....nou ja weet eigenlijk wel zeker dat BB op een lager pitje zal gaan staan. Per september begin ik met een full-time baan en een post-doctorale studie accountancy die ik in 2-3 jaar af wil ronden. verder wil ik uiteraard carriere maken en veel geld verdienen dus daar zal mijn focus gaan liggen de komende jaren. BB kan altijd nog.
Dani zei:
Ook niet onbelangrijk: mentaal klaar zijn voor het feit dat mijn dochter naar het voortgezet onderwijs gaat. Dat gaat het moeilijkst worden![]()
)
FireStarter zei:Mijn grootste probleem zal de tijd worden komend jaar. Ben opzich wel goed opweg. Alleen in 2005 ga ik naar het HBO en dan heb ik per dag 3 uur reistijd.
Dan blijft er weinig over. Daarom... ik zie het somber in, wil zo graag, maar er moet ook tijd zijn.
En vorig jaar liet ik trainen voor school gaan, en heb wel gemerkt dat dat niet goed is (mbo diploma op 0,06 honderste gehaald).
Kan je 45 min per dag / 5 dagen in de week goed trainen?
Idd! Ik reis ook 3-4 uur per dag naar m'n school. Gewoon smorgens alles klaar maken in tupperwarebakjes en folie doen en naar school gaan.rob12345 zei:Ja ..dus ?
Ik reis ook zo'n goeie 3 uur per dag naar school..en zal het ook druk hebben in mijn laatste jaar..en daarna wordt het alleen maar drukker...
Als ik het druk heb met toetsen e.d. hou ik mijn voeding gewoon optimaal en schuif ik met mijn trainingen..
Bijvoorbeeld:
Niet uitslapen op zondag maar trainen,
Op zaterdagavond een uurtje later weg naar whatever en in dat uurtje trainen
Bedenk dat je na je HBO zal gaan werken en het dan het alleen maar drukker zult hebben...en dan zul je ook tijd moeten vinden om te trainen wil je er een beetje goed bijlopen![]()
Je moet gewoon slim omgaan met je tijd, dan kom je er wel.
80% van de inhoud van m'n schooltas is eten 
Purple zei:
Frenkpie zei:Idd! Ik reis ook 3-4 uur per dag naar m'n school. Gewoon smorgens alles klaar maken in tupperwarebakjes en folie doen en naar school gaan.
Iedereen keek mij altijd raar aan als ik m'n schooltas meenam terwijl we alleen praktijklessen hadden80% van de inhoud van m'n schooltas is eten
![]()
3% en mag droger? So far for Xtreme_Body...Xtreme_BODY zei:naja zomer.. eind volgend jaar zon 110kg met 3% zwaarder en droger mag natuurlijk altijd.
en wil de 200kg bench halen
zijn allebei doelen die ik kan en ga halen en hopenlijk nog overtreffen![]()

patrick zei:
SR1985 zei: