Fitness Seller

Wat zijn jullie doelen voor volgende zomer?

nog beter eten en nog harder trainen en dan 2 maande voor de zomer wa cutten!
en dan hopelijk zn resultaat neerzetten dat ons pa komt en zegt what the **** wie is die beer!!!!!!!!!!!! ;)

ik denk dat ik mischien een natural wedstrijd ga doen. Maar waarneer percies weet ik nog niet.....

Na alle depresies maar eens terug naar me oude gewicht haha :D

Ben nu 77/78 kg met een vetpercentage van 7%. Ik hoop dat ik komend jaar 5 kg drogemassa kan realiseren. Daarnaast een vet% halen van 6% volgende zomer 82kg droog aan de haak. Man, ik heb er zin in!

Smoothmold

Purple zei:

tja ik vind het ook jammer. maar ik moet een keus maken. en dan kies ik toch voor mn opleiding en carriere. wedstrijd kan altijd nog. eerst mn opleiding afronden en een onbepaalde tijd contract binnenslepen.

@SR1985: zoveel potentieel heb ik niet hoor. eigenlijk helemaal niet :)

Ja je hebt gelijk. Het is maar net wat je wil. Het zou misschen ook wel kunnen maar dan gaat al je weinige vrije tijd er ook nog aan op. En je wilt natuurlijk wel een beetje leven hebben. Heel begrijpelijk...

Oh ja mijn doel heb ik nog niet verteld... Ik wordt de beste.. lol... :D
Maar ik hoop ook snel ooit het podium op te kunnen gaan.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
At Patrick, bullshit, je foto's van vorig jaar zagen er verdomd goed en ript uit! :thumb: En idd, volgend jaar niet, dan maar het jaar daarop. Patiece is the key to success. :)

Voor mezelf in ieder geval tegen de 90 KG wegen met 7% naturel, 41 cm armen, en gewoon flink ript en groter.

Dit jaar was ik in mei 131 kg met 22%. Ik train nu tot januari niet en dan begin ik weer. Ben ik van al mijn blessures af en door middel van voetbal probeer ik mijn bf wat lager te zetten.
Hoop in januarie 120 kg te weken met 14% ongeveer. Dus moet dan nog 9% droppen.
Volgend jaar zomer wil ik 120 kg zijn met 5%.
Hoe?
1e 10 weken van 2005 ga ik zoveel mogelijk verloren spiermassa terughalen, en vanaf daar ga ik langzaam cutten.
Misschien in april een kuur, maar dat weet ik nog niet. Vanaf januari no alcoholics.
Dus volgend jaar zomer zal ik als het allemaal gaat zoals ik wil er als volgend uit zien:
1.93 m
120 kg
5% bf
Arm omtrek 55 cm
Been omtrek 82 cm
Taille 90-95 cm
Borst 135 cm
Onderarm 44 cm
Kuit 54 cm

Dit moet allemaal wel te halen zijn, mits ik geen blessures oploop.

RichardV zei:
Dus volgend jaar zomer zal ik als het allemaal gaat zoals ik wil er als volgend uit zien:
1.93 m
120 kg
5% bf
Arm omtrek 55 cm
Been omtrek 82 cm
Taille 90-95 cm
Borst 135 cm
Onderarm 44 cm
Kuit 54 cm
Rich, Mr O 2k5 :D

Marky zei:
At Patrick, bullshit, je foto's van vorig jaar zagen er verdomd goed en ript uit! :thumb: En idd, volgend jaar niet, dan maar het jaar daarop. Patiece is the key to success. :)
Zie je wel Patrick... told ya so :D

@RichardV: Hey grote jongen! :wave:

rob12345 zei:
Op hoeveel kg & % zit je nu dan ?
Op een eerdere avatar, na je kuur d8 ik zag er hard&droog uit

Klopt zat ik op zo'n 85-86 kg en 9% das nu nog 78,5 kg en 9%. Heb een tijd gezeurd gehad met me relatie kostte me kilo's. Toen een week Lloret de Mar veel drinken maar niet afvallen. Toen ik thuis kwam werd ik ziek en een week niets gegeten en getrained daarna hier de feestweek gepakt. Dus 3 weken niet getrained en slecht gegeten ook deels eigen schuld.

Nu ben ik weer single en ben alweer aan het knallen dus gaat goedkomen!

Groter wezen dan ik nu ben. :mad:

@RichardV, waarom zou je gaan kuren ???

Dit jaar was ik in mei 131 kg met 22%. Ik train nu tot januari niet en dan begin ik weer. Ben ik van al mijn blessures af en door middel van voetbal probeer ik mijn bf wat lager te zetten.

Wohoo als ik een voetballer zou zijn, zou ik jou niet op het voetbalveld tegen willen komen :)

de leeuw zei:
Wohoo als ik een voetballer zou zijn, zou ik jou niet op het voetbalveld tegen willen komen :)
ik wel hoor, ik geloof er namelijk nix van dat Rich zo snel is (wat hij graag beweerd :D ) hehe

lijkt me best cool om een bb-er te zien voetballen met het "normale volk"

anders richten we bij dezen de richardv fanclub op :P

HOP HOP, RICHARDV SPEELT WEER TOP :P

hahahaha

Waarschijnlijk heeft rugby meer effect voor een BB`er. :D

Zoutzak zei:
ik wel hoor, ik geloof er namelijk nix van dat Rich zo snel is (wat hij graag beweerd :D ) hehe

Nou Michel, eerste 2 wedstrijden achter de rug.
Millingen (zondag 4e klasse 1-1) misten wij 6 spelers, en hun waren compleet.
Geen enkel duel op snelheid verloren en fysiek stond ik mijn mannetje.
Zaterdag tegen Achilles 2 (Achilles 1 is zondag hoofdklasser) met 3 jongens uit het 1e van hun, wonnen we met 3-2. Na 75 minuten om een wissel gevraagd.
Stond bij een jongen die prof had gespeeld en vorig jaar de 1e helft van het seizoen topscoorder was uit de Hoofdklasse. Mark nog iets. Die gast had ook heel lang bij Dovo gespeeld, ook een hoofdklasser en geregeld topscoorder geweest.
Tegenstanders zijn allemaal onder de indruk hoe snel iemand van mijn postuur toch nog vooruitkomt.
Ik woog 129 3 weken terug, en nu volop in de voorbereiding van de competitie en ben gewoon 3 kg zwaarder geworden.
Snap er niks meer van. Mijn lichaam wil graag groeien :D

Massa maakt niks uit, als je maar explosieve poten hebt . Doet me denken aan dat filmpje van die BB'er die tegen een sprinter ging rennen en goed meekwam.

Terug
Naar boven