MuscleMeat

Wat zijn mijn sterke en zwakke punten en vet %?

Bezoekers in dit topic

MeesterJ

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 okt 2008
Berichten
3.032
Waardering
500
Beste BB'ers,

ik zou het fijn vinden als jullie mijn eventuele sterke en vooral de zwakke punten willen benoemen. Ook ben ik nieuwsgierig hoe hoog jullie mijn vet % achten. Ik heb enkele jaren licht gefitnesst, alvorens ik anderhalf jaar geleden zwaarder ben gaan trainen. Ik ben vorige zomer teruggeworpen in mijn ontwikkeling door een gescheurde borstspier waardoor ik 4 maanden niet kon trainen. Mijn doel is trouwens niet zo groot mogelijk te worden, maar n mooi atletisch en drooggespierd fysiek. Volgend jaar zomer hoop ik enkele kilo's VVM erbij te hebben :)

Paar jaar geleden @ 66kg
4hr2w3.jpg




oktober '12, 80kg koud
j0a7ua.png

350rq4z.png

en 80kg pumped

2vmd0m9.jpg
 
Laatst bewerkt:
alles moet groter maar schouders en rug/benen/kuiten lopen achter tegenover rest
 
  • Like
Waarderingen: kix
Op die laatste foto sta je dan echt op een trappetje ofzo? :roflol:


progressie isser zeker maar vind dat je wel wat meer aandacht aan je traps mag gaan besteden :)
 
Vind alles redelijk gelijk aan elkaar.. Je biceps mogen wel wat groter (triceps ook i guess, maar kan ik niet goed zien). Gewoon lekker alles doortrainen zou ik zeggen.,

Vp schat ik op 10%
 
zo snelle reacties :D

ja alles moet idd groter. Zelf snap ik overigens niet waarom ik lastig definitie in mn armen krijg vergeleken met bijv abs. Ook heb ik mn armen beetje verwaarloost n paar maanden terug ten faveure van chest. Silly me!

Soms als ik voor de spiegel sta komen mn traps n stuk beter uit, maar in deze poses kreeg ik ze niet hard lijkt t wel :mad:

en ja, ik sta bij de laatste op n trappetje, omdat ik boven de tafel moest uitkomen...enige plek in mn kamer met fatsoenlijke lichtval :o

---------- Post toegevoegd Fri 29 Jun 2012 om 20:52 ----------

btw, iemand die weet hoe ik die foto's wat kleiner/overzichtelijker krijg?
 
nog meer constructieve reacties? :)
 
Vind alles redelijk gelijk aan elkaar.. Je biceps mogen wel wat groter (triceps ook i guess, maar kan ik niet goed zien). Gewoon lekker alles doortrainen zou ik zeggen.,

Vp schat ik op 10%
dit dus :)
 
Vet % rond de 12-14%
Verder gewoon algehele massa bouwen, compounds.
 
Lijkt me inderdaad rond 12-13% te liggen, geen 10. Het is duidelijk dat je benen nog behoorlijk klein ogen, maar vind eigenlijk je armen minstens evenveel achterlopen, zoniet meer.

Leeftijd trouwens?
 
Laatst bewerkt:
heb paar nieuwe foto's erbij gezet :)
 
Ik gok rond de 12-14 % je hebt wel epic genen qua vet op je buik man pff.

Voor de rest sluit ik me aan bij mijn dbb collega's
 
thnx, mn enige sterke punt dan begrijp ik? :D
 
ziet er goed uit, goeie progressie ook :thumb: denk dat je idd wat aan armen moet werken, vind de rest er goed uit zien
 
Aardige progressie, innopeningspost staat wel een doel maar vind dat nog maar vaag, waaraan denk jr voor wat het met worden qua voorbeeld?
 
euhmmm, voor komend jaar wil ik 80 kilo op 7% proberen maar weet neit of dat gaat lukken....aangezien ik deze zomer 76 kilo op 9% had :P
 
Met zo'n avatar is het doel altijd duidelijk (no homo)

OT:

Progressie is duidelijk zichtbaar, gewoon doorgaan.
En de beentjes?
 
Back
Naar boven