AndroidHealthClinic

Wat zou je doen als je de lotto wint?

Bezoekers in dit topic

Wat in vastgoed doen. Net als Endstra prossen met een gigantische sleutelbos.
 
Jij bent zo lelijk dat 100 miljoen geen verschil zou uitmaken.


:trollfacex:

No problem,Vrouwen gaan met gasten die nog vadsiger en lelijker zijn dan ik voor veel minder.

Thats women.
 
Dan zal ik me wel bezighouden met dingen die niet werken zijn. Daar steek ik mn tijd niet meer in. Met zo een kapitaal krijg je je dagen wel gevuld zonder te gaan werken.Als je niet abnormaal doet dan krijg je dat niet op.

Wil wel zien hoeveel mensen hier zeggen dat ze nog gaan werken dit ook daadwerkelijk gaan doen als ze zo een astronomisch bedrag op hun rekening hebben.

Het zal snel gedaan zijn met werken.
Mijn ouders zeggen ook altijd ongeacht hoeveel geld ze hebben dat ze altijd blijven werken. Ik kan me dat niet voorstellen maar sommige mensen staan er anders in.
 
-het tegen niemand zeggen.
-koffers pakken en een aantal weken gaan reizen met de visa samen met vrouw en dochter. Ondertussen alles goed laten bezinken zonder omstaanders en gieren.
-mijn vrouw en dochter zullen wel iets willen doen met paarden dus dat gaat er ook ergens tussen zitten.
-eigen gym openen 24/24 7/7, zal dan de grootste hammer strenght gym van de benelux worden. Oxygen style in belgie..
-personeel aannemen zodat ik enkel maar CEO ben en de boel draaiende moet houden. Break even draaien is het doel dan.
-mijn eigen zaak omvormen naar een NV om fiscaal beter te zitten bij grotere vermogens en met het rollend materiaal en de toekomstige plannen.
-mooi huis bouwen of kopen.
-een hoop auto's en motoren in de ondergrondse garage.
-een paar nieuwbouw appartementencomplexen kopen via de NV en deze voor 49 % op mijn dochter haar naam laten zetten. Een beheersmaatschappij deze laten beheren.
-buitenlands vastgoed is niet nodig. Beter huren zodat je wat kan afwisselen van vakantiespot.
-Een aantal banken zoeken die me niet lastig vallen met "goede ideeen". Maar die me een mooie interest kunnen garanderen op een spaarrekening.
-2 miljoen euro laten vastzetten voor de kinderen van mijn dochter.
-10 miljoen euro verstoppen voor de staat.
-asiel/opvangcentrum openen voor dieren.
- een goed doel opstarten voor bepaalde kinderen zodat deze een eerlijke start kunnen krijgen.
Dus zal iets worden van smorgen gaan trainen en daarna de douche in en aan men " werkdag" beginnen.
En vooral geen geld beginnen uitdelen aan familie en zogezegde vrienden. Laat ze maar werken voor je aan een aantrekkelijk loon en klaar.
De enige die iets kunnen krijgen zijn mijn ouders. Mijn vrouw haar kant niets (daar zal ze zeker niet tegen zijn).
En vooral genieten van het leven en vooral ook geven maar niet met geld gooien.
 
Laatst bewerkt:
Belg wint jackpot van EuroMillions en is ruim 150 miljoen euro rijker
Een Belg heeft vanavond rang 1 in de EuroMillions-trekking gewonnen. Dat meldt de Nationale Loterij. De gelukkige winnaar ontvangt een bedrag van ruim 150 miljoen euro: 153.873.716 om precies te zijn.

De Belg was de enige deelnemer die de vijf juiste nummers (8-10-24-33-42) en twee juiste sterren (3-9) aankruiste. Dat levert hem dus bijna 154 miljoen euro op, het op een na hoogste bedrag dat een Belg ooit won met EuroMillions. Het recordbedrag, 168 miljoen euro, werd in oktober vorig jaar gewonnen door een 45-plusser uit de regio Brussel.

In de lijst van grootste winsten in alle landen waar EuroMillions kan worden gespeeld, belandt de winnaar van vandaag op de achtste plaats. Belgen hadden voor de trekking van vrijdag zowat 7,8 miljoen euro ingezet. De EuroMillions-pot valt dinsdag terug naar 17 miljoen euro.

:fuu:
 
zorgen voor een fiscaal aantrekkelijk plaatje (bijv. geen inkomsten en vermogensbelasting)
vastgoed toplocaties aanschaffen
ruimer leven/ vrijheid
erbij blijven werken en/ of nieuwe uitdagingen ontplooien
mogelijkheden bekijken qua rendement ontwikkelen
verder hetzelfde
shit het lange termijn plan gelekt!
Nomaliter groeit vermogen door werk etc. en wanneer je dan voldoende hebt dan ben je min of meer al uitgespeeld. Dan heb je bv. al een leuk huis, mooie auto, reizen gemaakt, gek gedaan, mooie vakanties gehouden, lekkere restaurants afgelopen etc. Dan zoek je iets dat voldoening geeft. Of je dat nou werk noemt of bezigheidstherapie, helemaal niets doen is geen optie. Als je ineens 100 miljoen ontvangt zal je eerst tijd nodig hebben om daaraan te wennen en mee leren omgaan. Maar daarna ben je nog steeds dezelfde persoon, met alleen een boel meer geld dat vrijheid geeft. Jezelf motiveren en doelen stellen horen daar nog steeds bij. Rijke mensen hebben een of meerdere dingen gemeen; ze doen ten minste min of meer nog werk.
Werken geeft meer tevredenheid dan geld! Geld geeft plezier en comfort.
 
#nevernooitnietmeerwerken
 
Mijn ouders zeggen ook altijd ongeacht hoeveel geld ze hebben dat ze altijd blijven werken. Ik kan me dat niet voorstellen maar sommige mensen staan er anders in.

Ook makkelijk gezegd dat ze zouden blijven werken. Zoveel geld win je toch nooit.

Maar met zoveel geld zie ik me niet voor een baas werken. Denk dat je dan snel zegt je kan mn rug op :)
 
Straatveger die 168 miljoen euro won met EuroMillions vreest voor zijn leven
Sinds vorige vrijdag telt ons land opnieuw een winnaar van de EuroMillions-jackpot: 153 miljoen euro mag de gelukkige winnaar of winnares op zijn of haar bankrekening verwachten. Maar of hij/zij daar gelukkiger van wordt, dat is nog maar de vraag. De grootste winnaar die ons land ooit voortbracht, een straatveger uit Schaarbeek, vreest alvast voor zijn leven.

Toen hij vorig jaar in oktober de gigantische som van 168 miljoen euro won, is de man nog twee dagen gaan werken bij Net Brussel. Nadien kwam hij niet meer opdagen en zou hij naar Duitsland gevlucht zijn. Volgens de krant La Capitale woont hij ondertussen opnieuw in ons land. "Maar hij vreest wel dat mensen met slechte bedoelingen het op hem gemunt hebben", klinkt het bij zijn vrienden.

Q., de straatveger met Kosovaarse roots, betreurt de heisa die is ontstaan na zijn winst. Sindsdien heeft hij een heleboel dingen moeten opgeven. "En dan vooral naar zijn favoriete club gaan kijken, FC Kosova in Schaarbeek", vertelt een van zijn vrienden aan de krant. "Hij moet gerust gelaten worden. Hoe meer informatie er over hem bekend wordt, hoe meer gevaar hij loopt", klinkt het.

Sinds hij de grote pot heeft gewonnen, is hij amper twee keer naar zijn oude wijk teruggekeerd. Met een bodyguard. "Hij zou afgeperst of ontvoerd kunnen worden", maakt zijn vriend zich ongerust. "Hij kwam naar FC Kosova omdat de mensen hem hier kennen en omdat hij weet dat niemand hem hier zal lastigvallen. Maar nu geweten is dat hij hier nog komt, denk ik niet dat hij nog snel zal terugkeren. Als we hem willen zien, zullen we in het geheim moeten afspreken."

Volgens La Capitale heeft de man een huis gekocht op enkele tientallen kilometer van Brussel. Naar het buitenland vluchten, is volgens zijn naasten nooit een optie geweest. Vijftien jaar geleden is hij Kosovo ontvlucht omwille van de oorlog daar, en sindsdien is hij erg gehecht aan zijn adoptieland. Bovendien wil hij zijn vier kinderen niet 'ontwortelen'.

"Hij zal niet naar het buitenland verhuizen. Hij heeft zijn hele leven hier", zegt zijn vriend. "Zijn kinderen zijn hier opgegroeid, ze studeren hier nog. Hij kan reizen zoveel hij wil, maar België verlaten zal hij niet doen."
Wat een huilebalk.
 
Vastgoed en onbeperkt reizen
 
hahaha meende da jaa :D
met da geld koop je u toch minimum een villa met een zwembad aan?
 
Back
Naar boven