XXL Nutrition

Wat zou je doen als je de lotto wint?

Bezoekers in dit topic

hahaha meende da jaa :D
met da geld koop je u toch minimum een villa met een zwembad aan?

Ik koop mij een yacht om nasty feestjes op te organiseren. Alhoewel...ik huur er gewoon eentje.
 
Ik koop mij een yacht om nasty feestjes op te organiseren. Alhoewel...ik huur er gewoon eentje.
bwa een villa op een braziliaans strand met zwembad zou ook leuke feestjes kunnen gegeven worden :D
 
Voor de rest van mijn leven reizen. En zorgen dat mijn kinderen en hun nageslacht de komende tien generaties geen geld tekort zullen hebben. Dus verstandig investeren in immo,...
 
- Investeren in real estate (waaronder studentenwoningen)
- Verschillende online bedrijfjes beginnen
- Opstaan wanneer ik wil
- HRT vanaf mijn 30-35e (als de studies hier dan nog neer meer zekerheid geven voor longevity)
- Privé gym met een goeie personal trainer
- Veel reizen, echt veel..
- Een eigen festival (laten) organiseren, just for one time
- Een lab om onderzoeken te laten doen die ik zelf interessant vind (en dan vooral gerichte onderzoeken voor sport bijvoorbeeld, met de juiste gerelateerde proefpersonen)
- Een mooi huis kopen natuurlijk
- Gewoon doen waar ik zin heb. Wil ik een gym starten? Doe ik dat. Wil ik een winkel starten? Doe ik dat.
- Acties starten voor een goed doel/investeren hier in. Doneren is niet echt iets waar ik altijd mijn vertrouwen in heb.

- -personeel aannemen zodat ik enkel maar CEO ben en de boel draaiende moet houden. Break even draaien is het doel dan. -- Deze even gejat van ikke 20

Best leuk, dat dromen.
 
Laatst bewerkt:
- Investeren in real estate (waaronder studentenwoningen)
- Verschillende online bedrijfjes beginnen
- Opstaan wanneer ik wil
- HRT vanaf mijn 30-35e (als de studies hier dan nog neer meer zekerheid geven voor longevity)
- Privé gym met een goeie personal trainer
- Veel reizen, echt veel..
- Een eigen festival (laten) organiseren, just for one time
- Een lab om onderzoeken te laten doen die ik zelf interessant vind (en dan vooral gerichte onderzoeken voor sport bijvoorbeeld, met de juiste gerelateerde proefpersonen)
- Een mooi huis kopen natuurlijk
- Gewoon doen waar ik zin heb. Wil ik een gym starten? Doe ik dat. Wil ik een winkel starten? Doe ik dat.
- Acties starten voor een goed doel/investeren hier in. Doneren is niet echt iets waar ik altijd mijn vertrouwen in heb.

- -personeel aannemen zodat ik enkel maar CEO ben en de boel draaiende moet houden. Break even draaien is het doel dan. -- Deze even gejat van ikke 20

Best leuk, dat dromen.
Super. Ik zou inderdaad ook denken een klein bedrijfje (handenarbeid) op te richten en mensen aanwerven die nog willen werken maar gewoon niet meer aan de bak geraken omdat recruiters hen geen kans geven.
 
Vanavond wint een Belg sowieso 1 miljoen euro.
Vanavond wint een Belg sowieso 1 miljoen euro met EuroMillions. Met dank aan het My Bonus-systeem, een extra spel dat enkel in ons land georganiseerd wordt.

Door de speciale miljonairstrekking winnen 25 Europese winnaars sowieso één miljoen euro. “Uiteraard bestaat de kans dat daar geen enkele Belg bij is. In dat geval zorgt de Nationale Loterij ervoor dat er tòch eentje gekozen wordt met nòg een trekking bovenop de EuroMillions-jackpot”, vertelt Nationale Loterij-woordvoerder Caroline Vangoidsenhoven.

“Niet op basis van cijfers, wél op basis van de My Bonus-code, de 9-cijferige code onderaan elk lottoformulier. Wordt jouw code getrokken, dan ben jij de gelukkige. Zelfs al heb je geen enkel cijfer correct met EuroMillions.”

Bij de gewone EuroMillions-trekking valt dan weer een jackpot van maar liefst 174 miljoen te winnen.
 
100 miljoen??

Ik zou een manier vinden mijn om mijn eigen loterij te starten en nog meer cashen :D
 
Turks and Caicos here we come ,mooie 10 kamer villa direct aan zee kopen,

daar lekker veel sex met mijn kudde fitchicks in een riante slaapkamer met overal spiegels natuurlijk,

lekker misbruik maken van die golddiggers die toch nooit een cent zullen krijgen,


rest van de dag beetje trainen , eten in de beste en duurste restaurants ,

op de boulevard cruisen met mijn Maybach S 650 cabrio en iedereen de ogen uitsteken,


en eens in de zoveel tijd die arme stumpers in Nederland gaan uitlachen ,

huh ,ik bedoel op visite gaan ,gehehehe
 
Back
Naar boven