XXL Nutrition

Wat zou jij doen in dit geval ?

• Topic Starter Topic Starter
De kerel die de trappen uitdeelt is de vriend van het meisje dat langs de andere kerel zit.

Voor verdere info vraag je het maar.

desert eagle :thumb:

Weet niet wat de aanleiding is, maar het oogt buitengewoon triest.
Hij incasseert wel flink wat, maar blijft 'rustig' zitten haha.

OUD. :D

maar idd, DE .50 zou een goede oplossing zijn.

is dit gespeeld ofzo? waarom blijft die gast die wordt geschopt en geslagen zo rustig zitten? ? ?
die kerel die uitdeeld paar kopstote geven en dan de t*ring in slaan!

De kerel die de trappen uitdeelt is de vriend van het meisje dat langs de andere kerel zit.

Voor verdere info vraag je het maar.

dat is helemaal niet haar vriend

dit zijn poolse voetbalhooligans die vragen voor welke voetbalclub die jongen is, hij geeft niet het antwoord wat zij willen horen en beginnen hem daarom verrot te schoppen, ze vragen het daarna nog een keer en dan geeft hij het goede antwoord, hij moest dus gewoon voor hun cluppie zijn

dat meisje naast hem is de vriendin van hem zelf en die belt tijdens deze afbeulpartij naar de politie.

oud filmpje maar ja

Was 3 tegen 1, kan je niet veel doen he. Als je wel wat doet, en je ligt eenmaal op de grond dan ben je ook flink het zaadje. Als ik alleen was geweest had ik gaan rennen, klinkt misschien laf maar 3 tegen 1 werkt toch niet.

Ik zou het meisje gegijzeld hebben.

Ik zou denk ik niet veel anders hebben gedaan, is echt een lastige situatie. Ervan uitgaande dat het z'n vriendin is die naast hem zit. Als je wat terug doet pakken ze jou en mischien ook nog is je vriendin echt goed, dan ben je helemaal de lul.. kijk ze hadden dan natuurlijk niet veel verder moeten gaan dan zou je toch tot actie moeten overgaan..

• Topic Starter Topic Starter
dat is helemaal niet haar vriend

dit zijn poolse voetbalhooligans die vragen voor welke voetbalclub die jongen is, hij geeft niet het antwoord wat zij willen horen en beginnen hem daarom verrot te schoppen, ze vragen het daarna nog een keer en dan geeft hij het goede antwoord, hij moest dus gewoon voor hun cluppie zijn

dat meisje naast hem is de vriendin van hem zelf en die belt tijdens deze afbeulpartij naar de politie.

oud filmpje maar ja

Po polsku ?

Ik word daar agressief van jonge!!!

Ik had mijn vriendin weggestuurd en die laffe t*ring aap heel hard in zijn ballen getrapt en weggerend.

Wat stoer zeg... Bah! Pleurisvolk...

Po polsku ?

nee, maar dit filmpje stond een jaar of 3 geleden op een voetbal-hooligan-site met alle krantenberichten erbij, vandaar dat ik weet waar het over gaat, die gasten zijn opgepakt en die schopt had geloof ik 16 of 18 maanden gevangenisstraf gekregen.

Zijn been breken, dat zou ik doen. Aan de andere kant kom ik nooit in dergelijke situaties terecht omdat ik dergelijk volk mijd als de pest.

Gewoon gek worden, verstand op 0, rode waas voor de ogen en berserk gaan op hun asses. Hopen dat de vriendjes het je eerlijk laten uitvechten. Vluchten kan niet want je vriendin is erbij, als je verliest of knock-out gaat door gewoon daar te zitten weet je niet wat er met haar gebeurt, en je traint mede om haar te kunnen beschermen in dit soort situaties, dus niet afgeven zolang je nog kan staan.

Rechtstaan is ook best een goede oplossing, volgens mij had de incasseur lekker zn flesje vodka uit

Ik zou denk ik niet veel anders hebben gedaan, is echt een lastige situatie. Ervan uitgaande dat het z'n vriendin is die naast hem zit. Als je wat terug doet pakken ze jou en mischien ook nog is je vriendin echt goed, dan ben je helemaal de lul.. kijk ze hadden dan natuurlijk niet veel verder moeten gaan dan zou je toch tot actie moeten overgaan..

niet veel verder moeten gaan? als ze dat bij mij deden waren ze toch echt over mijn grens gegaan hoor!

nog niet gezien, maar wat een k%&*@#r mong**l zeg:mad: dit snap ik nou niet, een beetje stoer komen doen met zijn vriendjes en dan heel laf iemand klappen geven.
wat ik zeker zou doen is; het gezicht van die kerel onthouden en de volgende keer dat ik hem tegen kom, helemaal de t*fus in trappen, de auto insleuren, helemaal uitkleden en geblindoekt ergens vastbinden op 1 of ander afgelegen plek. en als klap op de vuurpijl een aantal grote jongens bellen die hem anaal komen vernederen.:mad:

Gaar filmpje, aan zijn reactie te zien kan hij niet wegrennen. Ze pissiger maken is ook geen optie blijkbaar. Hoop dat zijn vriendin idd de gekke rusische politie heeft gewaarschuwd.

ik denk dat ik knock was gegaan :rolleyes:

zo niet dan had ie het geweten, dan knalt er zoveel adrenaline door me lijf voel je toch geen pijn meer enzo dan kom je nog wel een eindje.

Terug
Naar boven