Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De kerel die de trappen uitdeelt is de vriend van het meisje dat langs de andere kerel zit.
Voor verdere info vraag je het maar.
dat is helemaal niet haar vriend
dit zijn poolse voetbalhooligans die vragen voor welke voetbalclub die jongen is, hij geeft niet het antwoord wat zij willen horen en beginnen hem daarom verrot te schoppen, ze vragen het daarna nog een keer en dan geeft hij het goede antwoord, hij moest dus gewoon voor hun cluppie zijn
dat meisje naast hem is de vriendin van hem zelf en die belt tijdens deze afbeulpartij naar de politie.
oud filmpje maar ja
Ik zou denk ik niet veel anders hebben gedaan, is echt een lastige situatie. Ervan uitgaande dat het z'n vriendin is die naast hem zit. Als je wat terug doet pakken ze jou en mischien ook nog is je vriendin echt goed, dan ben je helemaal de lul.. kijk ze hadden dan natuurlijk niet veel verder moeten gaan dan zou je toch tot actie moeten overgaan..
dit snap ik nou niet, een beetje stoer komen doen met zijn vriendjes en dan heel laf iemand klappen geven.