MuscleMeat

Wat zou jij doen in dit geval ?

Was 3 tegen 1, kan je niet veel doen he. Als je wel wat doet, en je ligt eenmaal op de grond dan ben je ook flink het zaadje. Als ik alleen was geweest had ik gaan rennen, klinkt misschien laf maar 3 tegen 1 werkt toch niet.

al is het 8 tegen 1, in zo'n situatie zou ik helemaal gestoord doorslaan, al zou ik helemaal kapot geslagen worden, 1 van hen zou echt met zn smoel door die pizza raam vliegen dat staat vast

lol , belgen zijn veele beeter :)
en zijn veele handiger , ik zal het korter houden , gewoon beter dan hollanders :)

:roflol: You guys make my day! :roflol:

Als ze het zo laf spele, zelf laf handele. Mes trekke, wapens gebruiken, in de balle stampe,...
Goed naar de gezichten zien dat je ze achteraf dubbel en dik kan terug pakke verdomme

Ik had die kerel gewoon als ik de kans mooi zag, recht op zijn neus, of onder zijn kin, uppercut. Als je iemand zo direct kan raken moet je al een harde hebben voor ie terug recht staat, geloof me maar op men woord. Desnoods 1 maal raken
en gaan lopen, maar in ieder geval daar niet blijven zitten, watje.. Damn

ja das waar wat je zegt :)

ik zou tilt slagen , en er gewoon erop motten waar ik kost .
maar ik ga zeker niet loopen .
ik ga alleen loopen van meer dan 5 man .

ik denk namelijk zo :
je kunt er krijgen .
en je kunt er uitdeelen ook :)

een bank vooruit en een kus van de juf ! :rolleyes:

zielige slagjes trouwens, die kerel blijft rustig zitten, schreeuwt van de shock in het begin maar voor de rest?
Ik zie trouwens geen 3de mannetje vechten?

Nu weet ik waarvoor ik train :)

wat train je dan?

trouwens in zo situatie , ik train 3 dagen braziliaans jiu jitsu en 3 a 4 dagen thai boksen en heb 2 wedstrijden gedraaid , maar in zo'n situatie doe je het zelfde als hem , als jij daar met je vriendin zit en 3-4 van die t*fus gasten staan om je heen , je kan wel wegrennen maar dan zit je vriendin daar nog , misschien sla je er 1 a 2 knockie , maar een goeie op onze kin en we gaan liggen , we zijn geen fedor :)

heb wellis meegemaakt , had een keer ruzie met 3 gasten maar toen was er niemand bij , en ik hou niet van wegrennen dus ik sloeg er 1 met 1 klap gestrekt en dat die andere gasten dan gewoon enken van wtf en zich nergens meer mee bemoeien , maar die hooligaans zijn meestal zo gek als een deur.

3 tegen 1 , dat win je zo als je gevechtsport doet .
ik heb 8 jaar taekwondo gedaan .

vroeger was ik met mijn vriendin in tunezie en dan kwamen er 5 man , ik heb er 3 bena dood geslagen, geshot en de 2 andere hadden bang en zijn gaan lopen .
dan dat de aflap gedaan was zijn ik gaan vluchten van de politie .
heb mijn snor, haar afgeshoren en nieuwe kleeren aangedaan , en dan terug naar belgie gegaan .

En dat met taekwondo , vind ik knap lol , vind ik nou echt de meeste waardeloze contact sport die er bestaat .

sry

wat train je dan?

trouwens in zo situatie , ik train 3 dagen braziliaans jiu jitsu en 3 a 4 dagen thai boksen en heb 2 wedstrijden gedraaid , maar in zo'n situatie doe je het zelfde als hem , als jij daar met je vriendin zit en 3-4 van die t*fus gasten staan om je heen , je kan wel wegrennen maar dan zit je vriendin daar nog , misschien sla je er 1 a 2 knockie , maar een goeie op onze kin en we gaan liggen , we zijn geen fedor :)

heb wellis meegemaakt , had een keer ruzie met 3 gasten maar toen was er niemand bij , en ik hou niet van wegrennen dus ik sloeg er 1 met 1 klap gestrekt en dat die andere gasten dan gewoon enken van wtf en zich nergens meer mee bemoeien , maar die hooligaans zijn meestal zo gek als een deur.

Valt mee, 95% van zulke "hooligans" kunnen gewoon niet vechten.Als je er eentje neerslaat en op de 2e afgaat wordt de 3e meestal ook bang.
Hangt natuurlijk van de situatie af, maar als ze zien dat je klappen hard aankomen zullen ze 2x nadenken voordat ze iets doen, zelfs al zijn ze in de meerderheid.

Valt mee, 95% van zulke "hooligans" kunnen gewoon niet vechten.Als je er eentje neerslaat en op de 2e afgaat wordt de 3e meestal ook bang.
Hangt natuurlijk van de situatie af, maar als ze zien dat je klappen hard aankomen zullen ze 2x nadenken voordat ze iets doen, zelfs al zijn ze in de meerderheid.

mja, dan moet je nog altijd nuchter en stevig genoeg zijn om die ene neer te slaan. En we zien niet goed hoeveel er nog zijn. Die vent die de camera vastheeft is er ook al een. Het kan evengoed een stuk of 10 man zijn.

In zo'n situatie kan het dus goed verkeerd gaan, maakt niet uit hoeveel matchen je al meedraait, je bent nog altijd niet superman.

En dat met taekwondo , vind ik knap lol , vind ik nou echt de meeste waardeloze contact sport die er bestaat .

sry

broodje aapkwondo, jeweet...

Laatst bewerkt:
hoi bro.s weetje wat de pest s die lui gaan zich eerst styf zuipen en dan onder de snuif naar het voetballen en as ze dan het lerium krijgen voelen ze op dat moment nix maar de volgende dag des te meer :O)

Geen idee wat ik zou doen, één ding is zeker ik vergeet geen gezichten ;) .

wat train je dan?

Jij hebt zeker nog geen film gezien van Steven Seagel

Terug
Naar boven