XXL Nutrition

Wat zou jij doen in dit geval ?

3 tegen 1 , dat win je zo als je gevechtsport doet .
ik heb 8 jaar taekwondo gedaan .

vroeger was ik met mijn vriendin in tunezie en dan kwamen er 5 man , ik heb er 3 bena dood geslagen, geshot en de 2 andere hadden bang en zijn gaan lopen .
dan dat de aflap gedaan was zijn ik gaan vluchten van de politie .
heb mijn snor, haar afgeshoren en nieuwe kleeren aangedaan , en dan terug naar belgie gegaan .

En dat allemaal met je squat armen?

Ik zou een achterwaartse kick doen. Gevolgd door 4 stoten op zijn maag, daarna een uppercut en we praten er niet meer over.

Pas maar op, *trekt stoer gezicht, ik heb taikwando gedaan!

NIe hatuhhh!!

die kerel staat kei dicht , ik zou dan wel rechtstaan en dan een "hak kor aiyala" dat is muay thai ,( bij het hooft vasthouden met 2 armen , hooft naar vooren buigen en dan kniestoot tegen het hoofd zo hard mogelijk) doen , en hij is Knock out , als je u knie perfect plaatst .
dan heb je er nog 2 te gaan :)

die kerel staat kei dicht , ik zou dan wel rechtstaan en dan een "hak kor aiyala" dat is muay thai ,( bij het hooft vasthouden met 2 armen , hooft naar vooren buigen en dan kniestoot tegen het hoofd zo hard mogelijk) doen , en hij is Knock out .

Nee man! Jij snapt het echt niet! Je moet eerst een "shim di wak" doen waarbij je dus zijn kaak vastgrijpt, en met je hiel zijn tanden eruitmept, hij ligt dan waarschijnlijk al op de grond waarna je alleen nog maar een backflip hoeft te maken. Die andere 2 doe je met een "mar is gnuekt" en klaar is kees. Zo had ik het gedaan. :)

3 tegen 1 , dat win je zo als je gevechtsport doet .
ik heb 8 jaar taekwondo gedaan .

vroeger was ik met mijn vriendin in tunezie en dan kwamen er 5 man , ik heb er 3 bena dood geslagen, geshot en de 2 andere hadden bang en zijn gaan lopen .
dan dat de aflap gedaan was zijn ik gaan vluchten van de politie .
heb mijn snor, haar afgeshoren en nieuwe kleeren aangedaan , en dan terug naar belgie gegaan .

:roflol: , je vriendin heet Elvira zeker?

ja , maar wat is "mag is gnuekt" ?
dat ken ik niet

en nee mijn vriendin noemt Nathalie

Laatst bewerkt:
zij weet het niet wat mar is gnuekt is .

Ik weet van niets ....???

dat is helemaal niet haar vriend

dit zijn poolse voetbalhooligans die vragen voor welke voetbalclub die jongen is, hij geeft niet het antwoord wat zij willen horen en beginnen hem daarom verrot te schoppen, ze vragen het daarna nog een keer en dan geeft hij het goede antwoord, hij moest dus gewoon voor hun cluppie zijn

dat meisje naast hem is de vriendin van hem zelf en die belt tijdens deze afbeulpartij naar de politie.

oud filmpje maar ja

welk verhaal er ook achter zit, ik was bij de eerste trap al opgestaan.............ik wil eerst de reden weten waarom ik getrapt wordt!

zoals Jezus het al treffend wist te verwoorden:
als ik iets heb misdaan zeg het me dan, zoniet waarom sla je me dan?

;)

die kerel staat kei dicht , ik zou dan wel rechtstaan en dan een "hak kor aiyala" dat is muay thai ,( bij het hooft vasthouden met 2 armen , hooft naar vooren buigen en dan kniestoot tegen het hoofd zo hard mogelijk) doen , en hij is Knock out , als je u knie perfect plaatst .

Hak kor aiyala???????

haha ok "jimowns"

ja :) .
dat zou ik toch doen .
of op een andere manier:
- ik zou rechtstaan en bij zijn nek vastnemen met 2 armen en dan keiveel knietsoten in zijn pleksus van de buik ,middenrif geven .
en dan afwerken met een spong , en in die sprong een kniestoot op zijn nues , zodat zijn botje in zijn nues naar boven shiet in de hersennen :) , dan is die DOOD :):):) :p:p .
dan kun je natuurlijk meekomen naar de flikke bureau :s .
en dan misschien in den bak gaan zitten ook , ik denk dat ik beter niet zou doen , gewoon bewusteloos motten met kniestooten zal wel beter zijn :):):) .

Ik had weggelopen. Ofwel zonder nadenken er op proberen los meppen.
Het is heel makkelijk hier uit te leggen welke fantastisch slimme technieken ik zou gebruiken, maar op het moment zelf zou ik er toch niet aan denken.

ja das waar wat je zegt :)

ik zou tilt slagen , en er gewoon erop motten waar ik kost .
maar ik ga zeker niet loopen .
ik ga alleen loopen van meer dan 5 man .

ik denk namelijk zo :
je kunt er krijgen .
en je kunt er uitdeelen ook :)

ja :) .
dat zou ik toch doen .
of op een andere manier:
- ik zou rechtstaan en bij zijn nek vastnemen met 2 armen en dan keiveel knietsoten in zijn pleksus van de buik ,middenrif geven .
en dan afwerken met een spong , en in die sprong een kniestoot op zijn nues , zodat zijn botje in zijn nues naar boven shiet in de hersennen :) , dan is die DOOD :):):) :p:p .
dan kun je natuurlijk meekomen naar de flikke bureau :s .
en dan misschien in den bak gaan zitten ook , ik denk dat ik beter niet zou doen , gewoon bewusteloos motten met kniestooten zal wel beter zijn :):):) .

Waarom doe je zo je best om het stereotype van Belgen steeds te bevestigen?

wat is stereotype ?

als je mijn schrijfwijze bedoelt .
ja , ik schrijf en typ altijd zo .

Terug
Naar boven