XXL Nutrition

Wat zou jij doen in dit geval ?

**** heb wel eens wat zielige shit gezien maar dit spant de kroon. Sneue mannetjes zeg!!!

Wat me verbaasd is dat je iemand die zich niet verdedigd niet knockout krijgt. Gezien de houding en gelaat van het slachtoffer kwam het allemaal niet zo hard aan. Neemt niet weg dat ik hiervan walg en hoop dat dat jochie een keer een goed pak slaag gekregen heeft in de bajes.

Zo de Tren kickt erin denk. Ben nu ineens uberopgefokt. Word nog niet slapen denk ik :D

Weet niet wat de aanleiding is, Dus als hij fout zat heeft ie 3 tegen 1 verdiend ? ? ?maar het oogt buitengewoon triest.
Hij incasseert wel flink wat, maar blijft 'rustig' zitten haha.Kan jij hierom lachen ? ? ?

Sorry hoor, ik hoop dat ik het verkeerd interpreteer maar goed ,.... :(

Walg echt van zulk soort mannetjes op dat filmpje ongeacht of dat mannetje het ernaar gemaakt had ( wat blijkbaar NIET zo was ) !! 3 tegen 1 is ONZIN !!!

Nu weet ik waarvoor ik train :)

hoe zielig!!!

neem aan, je zit in zo'n situatie, je staat recht en je geeft hem een lekker geplaatste op zijn bijters... hij is een tand kwijt en hij legt klacht neer tegen je... Wel je hebt 90% kans dat je nog voor de kosten op mag draaien ook, hij zal ook wel zijn straf niet ontlopen mja, het kost u toch ook weer geld he! (laatst stond nog zo'n situatie in de krant) Triestig toch hier in Belgie op da vlak ! Weet niet of het in Nederland ook zo is?

Zo snel mogelijk opstaan en gaan lopen !! Maar denk dat het slachtoffer erg verdwaasd was van die eerste kick. Ik zou toch niet blijven zitten en incasseren

Sorry hoor, ik hoop dat ik het verkeerd interpreteer maar goed ,.... :(

Walg echt van zulk soort mannetjes op dat filmpje ongeacht of dat mannetje het ernaar gemaakt had ( wat blijkbaar NIET zo was ) !! 3 tegen 1 is ONZIN !!!

Dat doe je ook denk ik. Ik spreek geen Pools dus ik verstond niet wat er werd gezegd. Dus of die kerel nu zojuist het zusje van de dader had verkracht of dat het slechts ging om voetbalvandalen, dunno. Overigens wordt hij niet door 3 man tegelijk aangevallen, dat is wel een verschil. Maar het feit dat hij zich niet verweerd maakt het gewoon heel triest.
Waar ik om moet 'lachen' is dat deze gasten alles uit de kast trekken en die kerel blijft daar vrij onberoerd zitten. Overigens hoef je tegen een bokser niet te beginnen over een 'fair fight' itt 3vs1.

hoe zielig!!!

neem aan, je zit in zo'n situatie, je staat recht en je geeft hem een lekker geplaatste op zijn bijters... hij is een tand kwijt en hij legt klacht neer tegen je... Wel je hebt 90% kans dat je nog voor de kosten op mag draaien ook, hij zal ook wel zijn straf niet ontlopen mja, het kost u toch ook weer geld he! (laatst stond nog zo'n situatie in de krant) Triestig toch hier in Belgie op da vlak ! Weet niet of het in Nederland ook zo is?

Al verscheidene keren zoon verhaaltje gehoord, je maakt daarna gewoon dat je weg bent, ipv je pas (al dan niet figuurlijk) af te geven :rolleyes:. En zorg voor een alibi, of tenminste iemand die kan getuigen dat het zelfverdediging was, indien je die persoon zou ken

Zou mij ook niet verwonderen moest die kerel al serieus wat alcohol binnen hebben. Dat ie daar zo verwaasd blijft zitten, kan daar wel mee te maken hebben. Shockerend filmpje is het alleszinds.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Dat doe je ook denk ik. Ik spreek geen Pools dus ik verstond niet wat er werd gezegd. Dus of die kerel nu zojuist het zusje van de dader had verkracht of dat het slechts ging om voetbalvandalen, dunno. Overigens wordt hij niet door 3 man tegelijk aangevallen, dat is wel een verschil. Maar het feit dat hij zich niet verweerd maakt het gewoon heel triest.
Waar ik om moet 'lachen' is dat deze gasten alles uit de kast trekken en die kerel blijft daar vrij onberoerd zitten. Overigens hoef je tegen een bokser niet te beginnen over een 'fair fight' itt 3vs1.

Ik vind persoonlijk ook dat het ervanaf hangt van wat er gezegd word. Als een kerel mijn familie of iemand die me dierbaar is zou raken dan ben ik in staat te doden.

Don't see me as a violent person because I'm really not. But if something happens to you or they touch your family or a dearly person, you got my blessing. Take him out. Bas Rutten

"als je reageert kan ie wat meer klappen krijgen" vin ik maar domme opmerking want nu heeft ie er ook danig wat geincasseerd.

kerel kwam redelijk dicht met zijn gezicht -de aanvaller- gewoon lap op zijn gezicht, krijg je daarna nog wat klappen : hij kan het maar gehad hebben.

geeft em wat klappen en ga dan door, kom nog even trug met baseballbatje en ga er eens goed loos op. opdraaien voor de kosten ? wie kent je met bivakje op ? even uit wagen spingen en echt er eens voor gaan, niet van die baseballknuppeltjes waarmee je het jus van tussen je tanden haalt maar zon lekker grote, waarmee je kan swingen vanop 1.5m.

dit snap ik echt ni, je zo laten vernederen. mag ie nog zat zijn. als je zat bent moet je er zeker voor gaan, mijn voel je dan toch niet :D

ken zo iemand die er es eentje heeft doodgeknepen, was alleen op stap en werd lastig gevallen door drie mannen, kon eentje grijpen en had hem direct in wurggreep, stuur de die andere mannen wandelen "of hij kneep hem dood" , mannen zijn dan gaan lopen, en hij kan persoon op gemakje doodknijpen, tegen politie er was had ie al in zijn broekie gekakt...is nooit nix van gekomen. is keertje moeten verklaring gaan afleggen bij flikken, maar de persoon was gekend en is geseponeerd geweest.

Niks doen en wachten op een juist moment
Op een gegeven moment maakt die idioot een high kick en belandt zijn voeten in de handen van die gast
Op zo een moment een leg lock leggen breken en hopen dat in de tussentijd die andere gast niks doet

"als je reageert kan ie wat meer klappen krijgen" vin ik maar domme opmerking want nu heeft ie er ook danig wat geincasseerd.

kerel kwam redelijk dicht met zijn gezicht -de aanvaller- gewoon lap op zijn gezicht, krijg je daarna nog wat klappen : hij kan het maar gehad hebben.

geeft em wat klappen en ga dan door, kom nog even trug met baseballbatje en ga er eens goed loos op. opdraaien voor de kosten ? wie kent je met bivakje op ? even uit wagen spingen en echt er eens voor gaan, niet van die baseballknuppeltjes waarmee je het jus van tussen je tanden haalt maar zon lekker grote, waarmee je kan swingen vanop 1.5m.

dit snap ik echt ni, je zo laten vernederen. mag ie nog zat zijn. als je zat bent moet je er zeker voor gaan, mijn voel je dan toch niet :D

ken zo iemand die er es eentje heeft doodgeknepen, was alleen op stap en werd lastig gevallen door drie mannen, kon eentje grijpen en had hem direct in wurggreep, stuur de die andere mannen wandelen "of hij kneep hem dood" , mannen zijn dan gaan lopen, en hij kan persoon op gemakje doodknijpen, tegen politie er was had ie al in zijn broekie gekakt...is nooit nix van gekomen. is keertje moeten verklaring gaan afleggen bij flikken, maar de persoon was gekend en is geseponeerd geweest.

Dik oppassen met baseballknuppels, messen e.d., je kan die namelijk verliezen door een gemiste swing, en de andere kerel zal dan ook geen 2 seconden meer nadenken om hetgeen jij wou doen met hem ook te doen met jou, EN het is nu wettige zelfverdediging voor hem. Dus vanaf je met zwaardere zaken begint te spelen als kettingen, baseballbats, messen e.d., begrijpen dat je ook met je eigen leven speelt. Met blote vuist is het een uitzondering dat overlijd.

Als je strontzat bent moet je niet vechten, ik heb al meerdere keren gehoord van "ik voel geen pijn", maar als het er echt op aankomt, bloeden doe je nog, breken doen je beenderen ook nog, je verdediging is de naam niet waardig, je aanval is traag en onaccuraat, en KO gaan doe je nog eens zo snel.

Zou die vriend echt iemand vermoorden gewoon uit zelfverdediging. Gewoon bewusteloos krijgen ok, maar vermoorden? Zou ik niet op mn geweten willen hebben, als het niet echt nodig is.

Het kon ook verkeerd zijn afgelopen, indien hij met vastberadenere mannen had te maken. "Doe jij hem dood, maken wij jou dood". Probeer maar eens een greep vol te houden als die 2 je nieren aan het bewerken zijn, de ander werkt ook nog tegen om uit de greep te komen.

Als ik niet te kwaad ben zou ik proberen weg te gaan. Als ze zouden volgen knokken.

Maar als je ziet wat zijn kicks maar doen...
K zou hem half dood kloppen. En zen vrienden zagen er ook niet echt mma'ers uit...

Niks doen en wachten op een juist moment
Op een gegeven moment maakt die idioot een high kick en belandt zijn voeten in de handen van die gast
Op zo een moment een leg lock leggen breken en hopen dat in de tussentijd die andere gast niks doet

Ik zou op dat moment met al mijn macht in zen kloten schoppen.

belandt zijn voeten in de handen van die gast

Idd, die achillepees had hij een leuke draaibeweging kunnen geven. Maar vrees dat z'n kameraden zich er dan mee gemoeit hadden.

En de arme kerel zelf had duidelijk niet teveel zelfverdediging gedaan, zijn belager aan de frontkick te zien wel.

hmm

Verstaat iemand wat die gasten lulle????
Maar ja hoe vaak zie je dat niet he
Mensen durven meestal alleen als ze met een grote groep zijn en hun rug sterk staat.
Hij slaat en schopt erop los want hij is in de meerderheid.
Hoe vaak heb ik dit op feeste niet gezien???
Zielig gewoon.

k dan ;)

van die trappen en slagen heeft ie niks gevoeld, gebeurt bij de meesten als ze voor de eerste keer klappen krijgen. Je bent even van de wereld weg en nadien denk je damn had ik dat of dat maar gedaan, nou jah te laat iig.

van die trappen en slagen heeft ie niks gevoeld, gebeurt bij de meesten als ze voor de eerste keer klappen krijgen. Je bent even van de wereld weg en nadien denk je damn had ik dat of dat maar gedaan, nou jah te laat iig.

Idd. Daarna ben je meestal kwaad op jezelf dat je dat hebt laten gebeuren.
Maar deze kerel laat zich wel te hard doen.

Terug
Naar boven