AndroidHealthClinic

Wat zou jij doen in dit geval ?

had ie bij mij mogen doen zo trappen dan kon ie gelijk aan het infuus

gevalletje zinloos geweld.....

Iedereen heeft nu wel grote praatjes over hoe ze hun wel niet zouden neertrappen maar op zo'n moment ligt dat anders.

Je hart zit in je keel, je bent letterlijk verstijfd van angst en woede, en je staat tegenover een grote meerderheid. Ben benieuwd hoeveel 'helden'hier dan nog zoveel praatjes hadden.

het is in elk geval een zielige actie door gasten die seksueelgefrustreerd zijn en dus maar hooligan worden, zodat hun leven nog enigszins een lichtpuntje heeft.

Beetje jammer allemaal.........

IDD met het mondje weten we het wel ...................;)

tja sommige zeggen 3 tegen 1 is niet eerlijk maar zoals waarschijnlijk meerdere mensen weten hier 'voor wie is het niet eerlijk voor die ene of die drie drukte makers' het leek erop dat ze tog wel redelijk hun best deden om te slaan en schoppen maar als dat slaan en schoppen is weet ik t niet meer!

persoonlijk had ik wel teruggevochten en waarschijnlijk had die eerste trap er niet van gekomen!

maar ja dat is misschien wat makkelijk praten voor ons omdat de meeste hier op het forum waarschijnlijk niet zo heel snel aangevallen zullen worden ;) (stelletje beesten allemaal hier).

Iedereen heeft nu wel grote praatjes over hoe ze hun wel niet zouden neertrappen maar op zo'n moment ligt dat anders.

Je hart zit in je keel, je bent letterlijk verstijfd van angst en woede, en je staat tegenover een grote meerderheid. Ben benieuwd hoeveel 'helden'hier dan nog zoveel praatjes hadden.

het is in elk geval een zielige actie door gasten die seksueelgefrustreerd zijn en dus maar hooligan worden, zodat hun leven nog enigszins een lichtpuntje heeft.

couldn't agree more

Niet te geloven dat die gast blijft zitten. Ik was allang helemaal los gegaan.

In zo een moment gaat er bij mij juist een knop om dat ik mezelf niet meer kan stoppen. Hebben julie dat nog nooit gehad dat je jezelf niet onder controle hebt door woede?

In zo een moment gaat er bij mij juist een knop om dat ik mezelf niet meer kan stoppen. Hebben julie dat nog nooit gehad dat je jezelf niet onder controle hebt door woede?

Ik heb ooit eens moeten opdraaien voor de gebitskosten van een inbreker nadat deze kennis had gemaakt met men vuisten...bij mij blijft het dus niet bij woorden!!!!!!

Wat een t*fus buitenlandertje

ik had er zowiezo 1 vermoord...als die andere twee ook wat willen dan gaan ze ook hun overgroot oma bezoeken...

ik had hem aangevallen al bij de 1e trap..dan gaat de knop om. waarschijnlijk was ik dus k.o gegaan maar dan wel een strijder en niet als een laffe hond! en daarbij komt dat hun dan ook hadden gekregen en niet alleen gegeven

ik ben 3jaar geleden aangevallen door 6gasten in me straat. ik was alleen. de ene jongen wou me aanvallen rest stond erbij ik had hem een paar klappen geven tot die lag. ik hem wel een paar klappen gehad op me achter hoofd maar geen echte klappen gekregen. een ander ventje had ik ook nog kapot getrapt en toen was de rest gevlucht. je moet niet direct denken dat je geen kans hebt. als je dat doet dan incasseer je alleen maar ook als dat misschien niet nodig was. Ik was in deze situatie ook ****ing bang maar ik dacht ik heb schijt klappen krijg ik toch wel. maar dat viel achteraf best mee

ik had fijn mijn boksbeugeltje omgedaan, en die magere ecto zijn eerste rij voortanden eruit gegeslagen

ik ben 3jaar geleden aangevallen door 6gasten in me straat. ik was alleen. de ene jongen wou me aanvallen rest stond erbij ik had hem een paar klappen geven tot die lag. ik hem wel een paar klappen gehad op me achter hoofd maar geen echte klappen gekregen. een ander ventje had ik ook nog kapot getrapt en toen was de rest gevlucht. je moet niet direct denken dat je geen kans hebt. als je dat doet dan incasseer je alleen maar ook als dat misschien niet nodig was. Ik was in deze situatie ook ****ing bang maar ik dacht ik heb schijt klappen krijg ik toch wel.

woord!!!!!

ik ben 3jaar geleden aangevallen door 6gasten in me straat. ik was alleen. de ene jongen wou me aanvallen rest stond erbij ik had hem een paar klappen geven tot die lag. ik hem wel een paar klappen gehad op me achter hoofd maar geen echte klappen gekregen. een ander ventje had ik ook nog kapot getrapt en toen was de rest gevlucht. je moet niet direct denken dat je geen kans hebt. als je dat doet dan incasseer je alleen maar ook als dat misschien niet nodig was. Ik was in deze situatie ook ****ing bang maar ik dacht ik heb schijt klappen krijg ik toch wel. maar dat viel achteraf best mee

Precies, het is een kwestie van de situatie goed inschatten. Had een paar jaar terug ook mot met een gast die me uit het niets aanvloog, terwijl er een grote groep gasten 'achter' hem stond. Heb 'em goed geraakt totdat het werd opgebroken door omstanders. Dan snel afnokken en je weet dat je 'in the clear' bent.

hmmmm zou wel gek worde ..

gewn adams appel in beuke

godverdegodverdegodver hier kan ik me zo ****ing pissed om maken

Wat me verbaasd is dat je iemand die zich niet verdedigd niet knockout krijgt.

Die gast zet zijn (toch al dunne) lichaam helemaal niet goed achter de stoten, ook staat hij niet goed om goede klappen uit te delen. Denk dat dat de reden is dat hij niet ko ging, denk dat die klappen wel wat mee vielen

Ik zou dit,ik zou dat....... Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik zou doen. Als ik dat filmpje zie,denk ik van ik breek zijn been,maar als ik daar zou zitten weet ik niet wat er in mij om zal gaan. Geen idee!

Terug
Naar boven