kickbokser
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(stelletje beesten allemaal hier).Iedereen heeft nu wel grote praatjes over hoe ze hun wel niet zouden neertrappen maar op zo'n moment ligt dat anders.
Je hart zit in je keel, je bent letterlijk verstijfd van angst en woede, en je staat tegenover een grote meerderheid. Ben benieuwd hoeveel 'helden'hier dan nog zoveel praatjes hadden.
het is in elk geval een zielige actie door gasten die seksueelgefrustreerd zijn en dus maar hooligan worden, zodat hun leven nog enigszins een lichtpuntje heeft.
Iedereen heeft nu wel grote praatjes over hoe ze hun wel niet zouden neertrappen maar op zo'n moment ligt dat anders.
Je hart zit in je keel, je bent letterlijk verstijfd van angst en woede, en je staat tegenover een grote meerderheid. Ben benieuwd hoeveel 'helden'hier dan nog zoveel praatjes hadden.
het is in elk geval een zielige actie door gasten die seksueelgefrustreerd zijn en dus maar hooligan worden, zodat hun leven nog enigszins een lichtpuntje heeft.
In zo een moment gaat er bij mij juist een knop om dat ik mezelf niet meer kan stoppen. Hebben julie dat nog nooit gehad dat je jezelf niet onder controle hebt door woede?
Iedereen heeft nu wel grote praatjes over hoe ze hun wel niet zouden neertrappen maar op zo'n moment ligt dat anders.
ik ben 3jaar geleden aangevallen door 6gasten in me straat. ik was alleen. de ene jongen wou me aanvallen rest stond erbij ik had hem een paar klappen geven tot die lag. ik hem wel een paar klappen gehad op me achter hoofd maar geen echte klappen gekregen. een ander ventje had ik ook nog kapot getrapt en toen was de rest gevlucht. je moet niet direct denken dat je geen kans hebt. als je dat doet dan incasseer je alleen maar ook als dat misschien niet nodig was. Ik was in deze situatie ook ****ing bang maar ik dacht ik heb schijt klappen krijg ik toch wel.
ik ben 3jaar geleden aangevallen door 6gasten in me straat. ik was alleen. de ene jongen wou me aanvallen rest stond erbij ik had hem een paar klappen geven tot die lag. ik hem wel een paar klappen gehad op me achter hoofd maar geen echte klappen gekregen. een ander ventje had ik ook nog kapot getrapt en toen was de rest gevlucht. je moet niet direct denken dat je geen kans hebt. als je dat doet dan incasseer je alleen maar ook als dat misschien niet nodig was. Ik was in deze situatie ook ****ing bang maar ik dacht ik heb schijt klappen krijg ik toch wel. maar dat viel achteraf best mee