Fitness Seller

Water op mars

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Ik denk zelf dat er veel meer leven in het universum is dan dat wij ons op dit moment kunnen voorstellen. Als leven zo uniek zou zijn, waarom zijn we dan zo sterfelijk?
Ik denk dat we gewoon onderdeel uitmaken van een massaal systeem. We noemen het voor het gemak even de Matrix.

Als je het feitelijk bekijkt kan je bedenken dat waar water is ook leven voorkomt, maar ik moet het eerst zien dan geloven dat op andere planeten leven vookomt, trouwens ze hadden toch eens een fossiel wormpje gevonden op de maan of heb ik dat gedroomt?

Holymoly

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 mei 2008
Lengte
1m70
Als je het feitelijk bekijkt kan je bedenken dat waar water is ook leven voorkomt, maar ik moet het eerst zien dan geloven dat op andere planeten leven vookomt, trouwens ze hadden toch eens een fossiel wormpje gevonden op de maan of heb ik dat gedroomt?

Geen idee, zou je goed kunnen dromen zoiets jah.
Maar no nonsense: Ik geloof in principe nergens. Zodra dat het op een aannemelijke manier bewezen is wil ik er wel aan geloven.

Vergelijk het met religie. Ik vind het heel mooi dat er zoveel mensen ter wereld steun putten uit hun geloof. Ik vind het nog mooier als alles ook daadwerkelijk op waargebeurde verhalen gebasseerd is. Maar...

Nog nooit heeft iemand mij een aannemelijk argument gegeven voor het bestaan van dit alles ( dat staat geschreven :dunno:)

Zo zie ik het ook met buitenaards leven. Ik neig wel naar het feit dat het bestaat, maar als je reeel bent zeg je niet: " Buitenaards leven bestaat".
Dan ben je eerder lowlife retarded.

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Geen idee, zou je goed kunnen dromen zoiets jah.
Maar no nonsense: Ik geloof in principe nergens. Zodra dat het op een aannemelijke manier bewezen is wil ik er wel aan geloven.

Vergelijk het met religie. Ik vind het heel mooi dat er zoveel mensen ter wereld steun putten uit hun geloof. Ik vind het nog mooier als alles ook daadwerkelijk op waargebeurde verhalen gebasseerd is. Maar...

Nog nooit heeft iemand mij een aannemelijk argument gegeven voor het bestaan van dit alles ( dat staat geschreven :dunno:)

Zo zie ik het ook met buitenaards leven. Ik neig wel naar het feit dat het bestaat, maar als je reeel bent zeg je niet: " Buitenaards leven bestaat".
Dan ben je eerder lowlife retarded.

Een post eerder van je geloof je er nog in :cool:

Holymoly

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 mei 2008
Lengte
1m70
Met een humoristische ondertoon erin, dat wel.
Mijn laatste post is mijn werkelijke visie op dit soort zaken.

Ergens denk ik ook wel dat er iets bestaat. Maar eerst bewijzen.. :)

Laatst bewerkt:
Naar boven