MuscleMeat

We gaan cutten testE/trenE, mast?

@AnonyMass @Pimdebakker

ah oke ja het is ook niet specifiek een gekke form in mn borst maar mee de puffy,
maar wat ik zo lees kan ik het beter even afwacht. en kunnen ook klieren zijn volgens mij die opzetten door de testosteron.
maar ik kan nu gewoon het beste stoppen met nolva dus en afwachten hoe het einde cut is?

maar wat ik ook al zei vroeger ook al last van gehad en toen boeide het me niet echt maar nu ik meer met mn lichaam bezig ben is het gewoon zwaar lelijk ha ha..

ben natuurlijk nu wel wat vettie dus valt het nog iet smeer op als eerst vooral als ik het warm heb zoals bijna altijd haha sweaty als een otter.
wat anonymass zei klinkt als een goed advies, zou het inderdaad even afwachten
ik had een kleine gyno opgelopen van d-bol only kuurtje en die was in de nakuur volledig verdwenen

• Topic Starter Topic Starter
ah oke dats wel beter.

ja ik heb afgelopen jaar 2maanden dboll only gedaan was mn eerste kuur.
maar heb nog nooit een nakuur gedaan maar jaar on nu.
dboll 2maanden gevolgt met test deca en op het einde alleen nog test nu nog met test bezig. in mei dan test tren mast t3.

@Pimdebakker ,

en omdat ik eerst dboll only deed was omdat ik nooit had gedacht dat ik spuit zal zetten haha van daar de only en geen kickstart dbol zeg maar.

@Pimdebakker

haha denk bij de meest die gaan beginnen :p
ze zeggen het vaal he stoppen is moeilijk en alleen maar oral schiet niet echt op:D

@AnonyMass @Pimdebakker

ah oke ja het is ook niet specifiek een gekke form in mn borst maar mee de puffy,
maar wat ik zo lees kan ik het beter even afwacht. en kunnen ook klieren zijn volgens mij die opzetten door de testosteron.
maar ik kan nu gewoon het beste stoppen met nolva dus en afwachten hoe het einde cut is?

maar wat ik ook al zei vroeger ook al last van gehad en toen boeide het me niet echt maar nu ik meer met mn lichaam bezig ben is het gewoon zwaar lelijk ha ha..

ben natuurlijk nu wel wat vettie dus valt het nog iet smeer op als eerst vooral als ik het warm heb zoals bijna altijd haha sweaty als een otter.

Ja cut maar gewoon eerst. Daarna kun je beter omgaan met gyno op lager BF.

Terug
Naar boven