AndroidHealthClinic

We zijn niet de enige !!

Verbaast dit jullie dan? Het publiek wil altijd meer sneller sterker harder beter. Overal, in elke sport, waar geld wordt verdiend met fysieke resultaten worden Enhancers gebruikt. Zonder uitzondering. Dat geldt voor voetbal, voor wielrenners, voor lifting sport

Verbaast dit jullie dan? Het publiek wil altijd meer sneller sterker harder beter. Overal, in elke sport, waar geld wordt verdiend met fysieke resultaten worden Enhancers gebruikt. Zonder uitzondering. Dat geldt voor voetbal, voor wielrenners, voor lifting sport
Je wilt niet weten hoe fel mijn vrienden tegen mij in gingen nadat ik zei dat doping ook bij voetbal gebruikt werd. Met ijzersterke argumenten als 'Conditie kun je trainen' en 'ze worden er op getest'. Heel veel mensen zijn behoorlijk blind m.b.t. dopinggebruik en denken dat dat alleen bij bodybuilding/wielrennen het geval is omdat je daar toch wel de meeste zaken van te horen krijgt.

Ze gingen al helemaal ham toen ik zei dat zelfs bij schaken doping wordt gebruikt, maar dan dachten ze ook niet verder dan anabolen. Alsof er geen doping bestaat om de concentratie flink te bevorderen. De meesten hebben vrijwel geen verstand van doping, als je het daar dus over zult hebben zul je zeker te maken krijgen met het Dunning-Kruger effect.

Je wilt niet weten hoe fel mijn vrienden tegen mij in gingen nadat ik zei dat doping ook bij voetbal gebruikt werd. Met ijzersterke argumenten als 'Conditie kun je trainen' en 'ze worden er op getest'. Heel veel mensen zijn behoorlijk blind m.b.t. dopinggebruik en denken dat dat alleen bij bodybuilding/wielrennen het geval is omdat je daar toch wel de meeste zaken van te horen krijgt.

Ze gingen al helemaal ham toen ik zei dat zelfs bij schaken doping wordt gebruikt, maar dan dachten ze ook niet verder dan anabolen. Alsof er geen doping bestaat om de concentratie flink te bevorderen. De meesten hebben vrijwel geen verstand van doping, als je het daar dus over zult hebben zul je zeker te maken krijgen met het Dunning-Kruger effect.
Lol fk off pls. Robben die na een gescheurde hamstring paar weken later weer rond rent. Nuff said

Top sport = doping

Case closed.

Binnen een prestatiesport is er m.i. geen plaats voor gear. De enige acceptabele plaats is bodybuilding, on-stage (of amateur natuurlijk! maar niet PL). Dus niet zozeer prestatiebevorderend (al is daar zeker een correlatie tussen) maar alleen qua uiterlijk.

Totaal geen nieuws. Onze schaatsers gebruiken ook en die Dafne Schippers ook.

Ja die Robben is ook wel verdacht kaal hoor. En op het vorige WK verdacht snel en in vorm ineens.... Om een of andere reden verdenk ik ook Akinfenwa.

Nee, maar serieus, deze dokter en journalisten zijn acteurs betaald door Poetin.

brb sochi record aantal positieve tests

brb later met nieuwe gevoeligere technieken positives all over the place

HUH DOPING IN SPORT

Binnen een prestatiesport is er m.i. geen plaats voor gear. De enige acceptabele plaats is bodybuilding, on-stage (of amateur natuurlijk! maar niet PL). Dus niet zozeer prestatiebevorderend (al is daar zeker een correlatie tussen) maar alleen qua uiterlijk.
praktisch irrelevant tenzij je uitgaat van de goedheid van de mens. je bent vrij beperkt in wat je kunt enforcen dmv tests/regels.

en ja uitgaan van de goedheid van de mens in extreem competitieve setting.. lel

Topsport is niet gezond:D

Lol fk off pls. Robben die na een gescheurde hamstring paar weken later weer rond rent. Nuff said

lmao echt he. het is allemaal niet zo overduidelijk maar als je goed oplet moet je eens kijken hoe retarded snel ook allemaal NBA en NFL spelers herstellen van blessures :rolfol:

dat dere physical therapy en ice baths!!

edit: betekent verder niet dat we iedereen maar volledig eric lilliebridge ronnie coleman moeten laten gaan, dat is het andere uiterste

• Topic Starter Topic Starter
Als je met 'we' bodybuilding bedoelt, zou ik me toch eens gaan verdiepen in doping in de sport. Kijk bijvoorbeeld eens naar het wielrennen...

Wij (bodybuilders)worden altijd met de nek aangekeken ...maar andere sporten is het altijd stil en zwijgen !!!

Maar dat komt omdat wij grote jongens ook flink opvallen, monsterlijke fysieken vallen beter op dan een flinke conditie, snel herstel of een sterke concentratievermogen.

Met de vriendelijke groet van de nederlandse langeafstand schaatsers.

Vast all natty

Screenshot_2016-04-03-13-35-46.png

Met de vriendelijke groet van de nederlandse langeafstand schaatsers.

Vast all natty
Wie ben jij om te zeggen dat ze niet natuurlijk zijn!? Je bent gewoon jaloers dat ze zoveel goud hebben gewonnen! Die mensen schaatsen zo'n beetje hun hele leven lang al dedicated!!1111

Helemaal mee eens, laten we eerlijk zijn: wielrennen was in de jaren 90 (epo tijdperk) een stuk interessanter dan nu (veel meer heroïsche prestaties).

Terug
Naar boven