Fitness Seller

Wedden dat ik het kan

yes, kan me nog herinneren. was de kwalificatie voor nl in ulft 2009. robert wolters won toen

als ze doekoe op tafel legden ,flipte ik die auto met hun moeders erin! maar om die shit te doen,zodat je blij kan doen op tv..dan wilk liever schitteren op eurosport..

en die dude van die foto, faka met hem..

Ik heb je zien schreeuwen op eurosport mo telt dat ook:D

als je me niet hebt zien schreeuwen met een 400 DL in mn handen dan telt het niet!

serieus?
Damn dan denk ik dat RTL7 straks stopt met het uitzenden van SM wedstrijden!

Bij RTL komen de echte Sterkste Mannen aan bod. SBS doet het met wannabe Sterkste Mannnen..
Zag een voorstukje en het was een fiat pinda.. Niet eens een echte auto.. ;)
Hoop echt dat ze die rolmops niet in teveel in beeld nemen..
Kan niets goeds van komen...

Pff weer die Roy. Die probeert alleen zelf maar in de belangstelling te staan, zal zich wel weer presenteren als DE coach of zo pffff.

En idd Jeffrey heeft zijn biceps afgescheurd tijdens de audities. Heel sneu. Komt wel in de show met een interview heb ik begrepen.

Ff de dvd recorder aan zaterdagavond!

K*t voor Jeffrey. Hoop dat ie goed hersteld..

Het zal wel een record zijn wat gemakkelijk te breken zal zijn lijkt me :D

Lol, zo'n pandatje flipte ik tijdens mijn eerste strongman training toen ik nog geen 80kg woog, indrukwekkend hoor :D

Reminder! Begint zo

Dat stelde dus wel heeeeeeel erg weinig voor....

Leuk onderdeel voor dit programma, had alleen liever een motor erbij ingezien.

Knappe prestatie

Dag Allemaal, :D

Knappe prestatie van David Panders !!! zeker gezien wat ik hier lees dat je heel makkelijk je biceps kunt (af) scheuren.

Jammer alleen dat Roy in beeld komt en helamaal dat er aangegeven wordt dat hij David manager is ???

Let op mijn woorden van David gaan wij in 2012 nog veel horen ik heb hem een paar maal gezien op wedstrijden en hij was daar oersterk !!!

Rots we kunnen david allemaal wel. ! alleen een nadeel, hij mengt zich te veel in de fungames om echt sterk te worden. Hij zal echt zwaare wedstrijden moeten mee draaien. En tja die auto, denk wel dat 80 % van PL hok dat ook wel zou lukken. "no offence na david"

En tja Roy. Hij is maneger van veel atleten zoals hij zelf aangeeft. uch uch.

[Link niet meer beschikbaar]
Beetje aan het eind komt het

Ja staat tie erop :) gaan ik ff kijke! Gisteravond was t er nog niet! Hoop niet dat t te erg is zoals velen al voorspellen hier!

Nou dat was toch best mooi! Goeie techniek op de flips. Vind dit niet negatief o.i.d. :)

O mijn god wat een camping-televisie dit.

was dit eenmalig of kan nu iemand dit weer verbeteren? kijk dit programma nooit..

Volgens mij is in de nieuwe uitzending Kelvin de ruiter die hem gaat verbeteren.:cool:

je moet er maar zin in hebben

Ik verbeter die shizzle wel boys! Voor dbb!

Terug
Naar boven