AndroidHealthClinic

Wederom politiegeweld in Rotterdam, autist wordt mishandeld

"Weet je niet wat een autist is, mong**l?!" Klinkt een beetje dubbel..
oja en inb4 patrickvh

Waar zie jij de mishandeling eric?
Zie alleen een 'autist' die zich verzet en een paar agenten die hem in bedwang houden..
Met een titel :'Hekel aan politie'

inb4 patrickvh

• Topic Starter Topic Starter
Zie alleen een 'autist' die zich verzet en een paar agenten die hem in bedwang houden..

inb4 patrickvh

Oh heb het filmpje niet gekeken maar dit soort topics zijn in trek de laatste tijd.

Wat een kneus die dit filmt zeg, met z'n poging tot rel-opwekkende zielige uitspraakjes.

Van mij mogen ze die moeder, die man en die autist opsluiten.

Die autist moet gewoon meewerken omdat hij die auto heeft gesloopt.
Alsof je privileges hebt omdat je een ****ing autist bent.
Als de politie je boeit kun je op een normale manier vragen of ze dat zachtjes willen doen en zullen ze dat heus wel doen.

Dat k*tkind zegt meteen van: Als je met aanraakt ga ik door het lint.
Duid naar mijn idee alleen maar op een ongelofelijk ziek k*tjong die al zijn hele leven misbruik maakt van zijn autisme.

Ik zou ook niet weten hoe de politie dit anders aan had moeten pakken? Hoe houd je zo iemand nou in bedwang zonder een beetje geweld.
Gaan we nu elk politieoptreden tot in detail analyseren..

r*tard...

Autisme is een pervasieve ontwikkelingsstoornis die zich kenmerkt door beperkingen in de sociale interactie, de communicatie en zich steeds herhalend gedrag. De stoornis is al aanwezig voor de geboorte, maar is op zeer jonge leeftijd vaak nog niet duidelijk te diagnosticeren. Vaak is dat pas vanaf het derde levensjaar mogelijk, maar het kan ook pas op latere leeftijd duidelijk worden, afhankelijk van de alertheid van ouders, verzorgers en artsen. De stoornis kan niet genezen worden. Een persoon met een ernstige vorm van autisme kan niet zelfstandig leven. Vroeger dacht men dat alleen mensen met een verstandelijke handicap autistisch konden zijn. Tegenwoordig wordt autisme als grotendeels onafhankelijk van de intelligentie beschouwd. Wat de oorzaken van autisme betreft, zijn er nog maar weinig wetenschappelijk goed onderbouwde conclusies. Autisme is afgeleid van het Griekse woord αὐτός, zelf.
Gedrag

Kenmerkend voor autisme zijn afwijkingen in de triade

• communicatie
  • verbeelding
  • sociale interactie

Denk dus dat hij eigenlijk zelf niet goed beseft wat autisme is, zie niet direct staan dat deze mensen automatisch agressief worden?
Goed...als we deze mensen nu ook anders gaan moeten behandelen...waar gaat het dan ophouden :/

Als je een persoon met autisme niet eens meer mag inrekenen zijn alle criminelen strak autistisch en durft de politie nog minder.

Als de politie je boeit kun je op een normale manier vragen of ze dat zachtjes willen doen en zullen ze dat heus wel doen.

Duid naar mijn idee alleen maar op een ongelofelijk ziek k*tjong die al zijn hele leven misbruik maakt van zijn autisme.
Ff die moeder aan het op****en op Youtube Stiiwazz? :p

Er komt absoluut nog is een filmpje met Ray(mond) aka XtremeBB voorbij !
wat begin ik hier kotsmisselijk van te worden zeg :mad::rolleyes::mad:

oo en before internet hero ja LOLO dat komt echt wel goed ,
wat dat betreft ben ik echt een mong**l! :D

Alle lieve groetjes, Reetje......

Had dit niet van jou verwacht "EricR".

Een topic starten zonder eerst het filmpje door te nemen.

Er komt absoluut nog is een filmpje met Ray(mond) aka XtremeBB voorbij !
wat begin ik hier kotsmisselijk van te worden zeg :mad::rolleyes::mad:

oo en before internet hero ja LOLO dat komt echt wel goed ,
wat dat betreft ben ik echt een mong**l! :D

Alle lieve groetjes, Reetje......

wacht, ga je nu autisten of politie slaan?

Ik hou van die topcomment bij het filmpje op youtube :D

"Weet je niet wat een autist is, mong**l?!" Klinkt een beetje dubbel..
oja en inb4 patrickvh

inb4 patrickvh

Ben er dus kom maar op met die karma.

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jul 2012 om 19:54 ----------

Oh heb het filmpje niet gekeken maar dit soort topics zijn in trek de laatste tijd.

Nee niet dit soort topics Eric, topics waar echt wat in te zien is ipv dit geneuzel.

Normaal ben ik het nooit met stiwaz eens, maar deze keer wel.

Ik heb ook nergens mishandeling gezien, maar gewoon politie die hun werk doet.

• Topic Starter Topic Starter
Nee niet dit soort topics Eric, topics waar echt wat in te zien is ipv dit geneuzel.

Ga je me nou kopiëren met de term 'geneuzel'? Heb overigens niet veel meer politiegeweld gezien in die andere filmpjes, inmiddels dit filmpje ook maar een blik waardig gegund.

Toch maar weer wachten op de echte Nederlandse versie van Rodney King.

Ga je me nou kopiëren met de term 'geneuzel'? Heb overigens niet veel meer politiegeweld gezien in die andere filmpjes, inmiddels dit filmpje ook maar een blik waardig gegund.

Toch maar weer wachten op de echte Nederlandse versie van Rodney King.

Was een lolletje, zoek er niet te veel achter.

Terug
Naar boven