MuscleMeat

Wederom politiegeweld in Rotterdam, autist wordt mishandeld

Ik vind autisme is geen vrijbrief, maar wel een bijkomende omstandigheid waarop men juist moet anticiperen en waarvoor men begrip moet hebben.

Zodra mensen alleen roepen dat ze autisme hebben als ze iets fout doen heb ik me twijfels al

Mishandeling is een groot woord misschien moesten hem eerst tot rust brengen, anders wordt van kwaad tot erger,

Zodra mensen alleen roepen dat ze autisme hebben als ze iets fout doen heb ik me twijfels al

Leek me inderdaad een excuus om zich te kunnen misdragen zoals die koter het bracht.

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jul 2012 om 15:48 ----------

shhh no dreams only tears now

19750095.jpg

Kan me vergissen maar volgens mij is dat wel het laatste wat een autist doet, roepen dat ie een autist is. Denk dat zo iemand meer wat gaat schreeuwen/mompelen of heel spastisch wordt, ik weet ook niet of ze gewelddadig worden, maar dacht het niet.

Kan me vergissen maar volgens mij is dat wel het laatste wat een autist doet, roepen dat ie een autist is. Denk dat zo iemand meer wat gaat schreeuwen/mompelen of heel spastisch wordt, ik weet ook niet of ze gewelddadig worden, maar dacht het niet.

Alsof je praat over een aap in de dierentuin :D

Definitie van autisme:
het autisme zelfst.naamw.Uitspraak: [ɑu'tɪsmə] aandoening waarbij je moeilijk contact maakt met anderen psychologie Voorbeelden: `aan autisme lijden`, `een kind met autisme`

M.a.w. de politie heeft naar mijn mening juist gehandeld en het feit dat die jongen een autist is heeft er niet veel mee te maken.

Waarop moet je anticiperen dan? Omdat hij een traantje laat terwijl hij in de boeien wordt geslagen? Meer kan er niet gebeuren.

Gewoon vooruit kijken. Ik denk dat je in zo'n situatie wat meer aandacht zal moeten besteden aan je communicatie (woordgebruik) en zo te zien ook het lichamelijke contact. Duidelijk uitleggen wat nu gaat gebeuren (arresteren, handboeien om..auto in) en dus eigenlijk aankondigen dat je hem gaat vastpakken om hem de handboeien om te doen, lijkt mij bv verstandiger dan hem gewoon te arresteren. Je moet het natuurlijk ook niet overdrijven..hij moet zich aan de regels houden, klaar.

Laatst bewerkt:
hahah, hey wat doe je , ik ben autistischzzz!

Ik sta er meer van te kijken dat de eigenaar van de auto zegt dat het niet erg is, we zijn toch allemaal verzekerd. Totdat de premie weer verhoogd wordt :roflol: .

Alsof je praat over een aap in de dierentuin :D

Definitie van autisme:
het autisme zelfst.naamw.Uitspraak: [ɑu'tɪsmə] aandoening waarbij je moeilijk contact maakt met anderen psychologie Voorbeelden: `aan autisme lijden`, `een kind met autisme`

M.a.w. de politie heeft naar mijn mening juist gehandeld en het feit dat die jongen een autist is heeft er niet veel mee te maken.

Helaas is dat bij de ernstigste uit het spectrum ook nog geen gekke vergelijking

Wat een stelletje downers in dat filmpje. Laat politie z'n werk doen. Dikke consternatie maken en dan nog een allochtoon die de boel gaat becommentariëren. Tenenkrommend. Politie hoeft maar een arm vast te hebben of er wordt MISHANDELING!!! geroepen

Autisten slaan is dan ook leuk, doe het vaak tijdens colleges en zo.

alleen voor autistisch zijn moesten ze hem al oppakken

:trollface:

Ñiks boeiends in te brengen in dit topic,alleen dat ik me zo erger aan type accent van de filmer

Deze shit was toch ook paar dagen geleden op t nieuws? Hart van Nederland om precies te zijn... Volgens dat verhaal had ie een kind gered & en werd toen aangereden. Geloof er niet zoveel van l, lijkt me meer een teringjoch die denkt dat ie veel kan maken omdat hij autisme heeft...En die achterlijke moeder met der ' ik heb geen vertrouwen meer in de politie' ken helemaal opsodemieteren met die debiele zoon van der.....

Blijft toch moeilijk oordelen als je er niet zelf bij was en alle details niet kent.

Terug
Naar boven