sTiiWaZz
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 422
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie onder maatje

Politie (NIET de eerste keer) , aangezien ik er echt genoeg van heb NU!

ik bedoel sorry hoor maar WAT !!?? ?@ 

Zie onder maatje
ik ben ooit aangehouden alleen omdat ik net op het verkeerde moment langs een eikel (hij was DOOD! , had zich zelf door zijn kop geschoten !) gereden was en ik meteen aangewezen werd, omdat ik er langs reedik bedoel sorry hoor maar WAT !!?? ?@
ik heb 3 dagen vast gezeten voordat ze wisten dat ik er totaal niks mee te maken had
excuus, oooo NEE hoor dat kan je wel op je buik schrijven
Dus NEE ik vind Politie mensen niet zo heel erg leuk![]()
Dat is best balenMaatje (belg) van mij heeft ook zoiets in de aard meegemaakt.Zie onder maatje
ik ben ooit aangehouden alleen omdat ik net op het verkeerde moment langs een eikel (hij was DOOD! , had zich zelf door zijn kop geschoten !) gereden was en ik meteen aangewezen werd, omdat ik er langs reedik bedoel sorry hoor maar WAT !!?? ?@
ik heb 3 dagen vast gezeten voordat ze wisten dat ik er totaal niks mee te maken had
excuus, oooo NEE hoor dat kan je wel op je buik schrijven
Dus NEE ik vind Politie mensen niet zo heel erg leuk![]()
Ja dat was het zeker

?!

Ja dat was het zeker
Het ergste was nog, dat mijn motor(s) nog steeds bij mijn ouders in de garage stonden en op het moment dat ik vast zat een heel leger van politie naar mijn ouders op het thuis adres gingen om te bekijken welke motor er gebruikt was,
natuurlijk absoluut NIET mijn motor
maar ja dat wisten deze eikels ook niet
maar mijn oudres wisten nog totaal van niks , stel je voor,
"Hallo mevrouw wij komen ff de motor(s) bekijken die mischien bij een liquidatie zijn gebruikt zijn?!
Nee ik werd en nog steeds niet echt blij van![]()
Hadden mijn gestolen scooterblok teruggevonden en vernietigd, ben ik ook niet erg blij mee.

En weer iemand die niet meewerkt, mooi zo paar tikken. Lekker boeiend dat het een autist is
Uit welk tijdperk kom jij ?iedereen moet zich volgens de regels van "de samenleving" kunnen gedragen, en zeker met politie. kan je dat niet dan hoor je er niet thuis. je verwacht toch niet dat ze bij elke arrestatie moeten gaan checken voor eventuele sociale stoornissen
iedereen moet zich volgens de regels van "de samenleving" kunnen gedragen, en zeker met politie. kan je dat niet dan hoor je er niet thuis. je verwacht toch niet dat ze bij elke arrestatie moeten gaan checken voor eventuele sociale stoornissen
Sorry ik was ff te laat met mijn EDITdit tijdperk, als jij niet begrijpt dat je moet meewerken met de politie door een sociale stoornis als je gearresteerd word kan je beter constant onder een of andere begeleiding zijn, je verwacht toch niet dat politie eerst al je stoornissen moet gaan checken voordat ze je mogen aanhouden?

lol @ pioneer, pas op dat je vannacht niet van je bed wordt gelicht he