Fitness Seller

Wederom politiegeweld in Rotterdam, autist wordt mishandeld

PatrickvH is autist?

Zie onder maatje ;)
wacht, ga je nu autisten of politie slaan?
Politie (NIET de eerste keer) , aangezien ik er echt genoeg van heb NU!
ik ben ooit aangehouden alleen omdat ik net op het verkeerde moment langs een eikel (hij was DOOD! , had zich zelf door zijn kop geschoten !) gereden was en ik meteen aangewezen werd, omdat ik er langs reed :rolleyes::o ik bedoel sorry hoor maar WAT !!?? ?@ ???

ik heb 3 dagen vast gezeten voordat ze wisten dat ik er totaal niks mee te maken had :o
excuus, oooo NEE hoor dat kan je wel op je buik schrijven :mad:

Dus NEE ik vind Politie mensen niet zo heel erg leuk :p

En weer iemand die niet meewerkt, mooi zo paar tikken. Lekker boeiend dat het een autist is

Zie onder maatje ;)

ik ben ooit aangehouden alleen omdat ik net op het verkeerde moment langs een eikel (hij was DOOD! , had zich zelf door zijn kop geschoten !) gereden was en ik meteen aangewezen werd, omdat ik er langs reed :rolleyes::o ik bedoel sorry hoor maar WAT !!?? ?@ ???

ik heb 3 dagen vast gezeten voordat ze wisten dat ik er totaal niks mee te maken had :o

:roflol: Dat is best balen

Wat een pussyboy die autist, hoe wild hij ook wordt, die blonde politie dame heeft hem gewoon onder controle hahaha. Ik hoop dat hij in het politiebusje uit het zicht van de toeschouwers nog effe een paar lekkere tikken heeft mogen ontvangen, wat een debiel. Zie verder geen buiten proportioneel geweld in dit filmpje

Zie onder maatje ;)

Maatje (belg) van mij heeft ook zoiets in de aard meegemaakt.

Hij was net over de grens met wat mensen van zijn klas gaan feesten. Eén van die mannen had gevochten en ze worden buitengezet. Die vriend van hem was gaan lopen en hij en 2 andere mensen worden opgepakt en naar Amsterdam gebracht. Mijn maat wordt apart gehouden en ondervraagd omdat hij eruit zag als de bendeleider aangezien hij best buff is (wtf?). Hij mocht niet eens naar huis bellen omdat hij +18 is. En dat terwijl zijn moeder politieagente is in belgie.

Uiteindelijk is hij vrijgelaten rond 16u en mocht hij de trein terug naar belgie pakken ...

Ja dat was het zeker :(

Het ergste was nog, dat mijn motor(s) nog steeds bij mijn ouders in de garage stonden en op het moment dat ik vast zat een heel leger van politie naar mijn ouders op het thuis adres gingen om te bekijken welke motor er gebruikt was,

natuurlijk absoluut NIET mijn motor :mad:
maar ja dat wisten deze eikels ook niet :o

maar mijn oudres wisten nog totaal van niks , stel je voor,
"Hallo mevrouw wij komen ff de motor(s) bekijken die mischien bij een liquidatie zijn gebruikt zijn :trollface:;) ?!

Nee ik werd en nog steeds niet echt blij van :(
Ik ben blij dat ik z'n sterke moeder en vader heb :cool:

Ja dat was het zeker :(

Het ergste was nog, dat mijn motor(s) nog steeds bij mijn ouders in de garage stonden en op het moment dat ik vast zat een heel leger van politie naar mijn ouders op het thuis adres gingen om te bekijken welke motor er gebruikt was,

natuurlijk absoluut NIET mijn motor :mad:
maar ja dat wisten deze eikels ook niet :o

maar mijn oudres wisten nog totaal van niks , stel je voor,
"Hallo mevrouw wij komen ff de motor(s) bekijken die mischien bij een liquidatie zijn gebruikt zijn :trollface:;) ?!

Nee ik werd en nog steeds niet echt blij van :(

Hadden mijn gestolen scooterblok teruggevonden en vernietigd, ben ik ook niet erg blij mee.

zusje hoort ook voor het eerst dat broer autisme heeft :roflol:

''wat is autistisch?''

iedereen moet zich volgens de regels van "de samenleving" kunnen gedragen, en zeker met politie. kan je dat niet dan hoor je er niet thuis. je verwacht toch niet dat ze bij elke arrestatie moeten gaan checken voor eventuele sociale stoornissen

iedereen moet zich volgens de regels van "de samenleving" kunnen gedragen, en zeker met politie. kan je dat niet dan hoor je er niet thuis. je verwacht toch niet dat ze bij elke arrestatie moeten gaan checken voor eventuele sociale stoornissen
Uit welk tijdperk kom jij ?

Godver,
Als deze mensen (politie in dienst) zich ook gedaagd(en) zoals elke burger zou moeten , dan OOK!

Laatst bewerkt:

+1

wat een gezeik zeg, vond dat die agenten wel erg veel geduld hadden

dit tijdperk, als jij niet begrijpt dat je moet meewerken met de politie door een sociale stoornis als je gearresteerd word kan je beter constant onder een of andere begeleiding zijn, je verwacht toch niet dat politie eerst al je stoornissen moet gaan checken voordat ze je mogen aanhouden?

Vorige keer nog aangehouden zo een knul van volgens mij 20 jaar effe stoer doen met ze politie outfitje diep in mijn ogen kijken naast zijn grote vrienden t*ring lijers.
Moeten beter boeven vangen en niet alleen maar met een k*t laserpistooltje achter bomen gaan schuilen net als een rat en op een prooi wachten die dag en nacht zwetend zijn broodje wil verdienen.

Laatst bewerkt:
lol @ pioneer, pas op dat je vannacht niet van je bed wordt gelicht he

dit tijdperk, als jij niet begrijpt dat je moet meewerken met de politie door een sociale stoornis als je gearresteerd word kan je beter constant onder een of andere begeleiding zijn, je verwacht toch niet dat politie eerst al je stoornissen moet gaan checken voordat ze je mogen aanhouden?
Sorry ik was ff te laat met mijn EDIT :(

Ik ben tot aan 3x aangehouden zonder enige (SOLID) reden en nog werd ik als een zware crimineel behandeld :rolleyes::mad:

Kan je me A.U.B uitleggen waarom ?
aangezien ik nog steeds geen excuus van Zaanstad politie of wie dan ook heb gehad ???

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven