AndroidHealthClinic

Wederom politiegeweld in Rotterdam, autist wordt mishandeld

Sorry ik was ff te laat met mijn EDIT :(

Ik ben tot aan 3x aangehouden zonder enige (SOLID) reden en nog werd ik als een zware crimineel behandeld :rolleyes::mad:

Kan je me A.U.B uitleggen waarom ?
aangezien ik nog steeds geen excuus van Zaanstad politie of wie dan ook, geen excuus heb gehad ???

of ze hadden wel een reden of ze waren gewoon fout bezig, doet niks af aan mijn vorige post

maar beter haal ik wel weg straks denken ze dat ik wat heb hiero en voor niks gaan ze dan komen. En gaan ze nog een rekening achterlaten voor het komen en mij uit mijn bed halen just money talks.

Goed topic EricR!

Misschien een idee om een subforum voor dit soort dingen te maken...

Zodat al onze moraalridders en internetwarriors even hun ongezouten mening kunnen geven waarop ze vervolgens weer Battlefield gaan spelen!

Ik ben tot aan 3x aangehouden zonder enige (SOLID) reden en nog werd ik als een zware crimineel behandeld :rolleyes::mad:

Nou ze zitten samen in de auto te bedenken..
WIE ZULLEN WE VANDAAG EENS AANHOUDEN?
Kijk daar iemand in een tanktop...
JAA DIE GAAN WE AANHOUDEN..
Maar waarom dan?
DAT WEET IK NIET MAAR WE DOEN HET TOCH!!!!
Is wel veel papierwerk...
BOEIE KUNNEN WE LEKKER OP HET BUREAU ZITTEN...
Okey....

:rolleyes:

Het is weer duidelijke waar je voor de goeie grappen en humor moet wezen.
Kunnnen jullie hier nou zelf niet enkel als een boer met kiespijn om lachen?

Het trieste is, dat je bij het lezen van de titel niet eens denkt 'dit zal wel een vergissing zijn' we zijn er dus aan gewend dat het wel eens mogelijk zou kunnen zijn.

Wat me overigens wel weer stoorde is dat er gevraagd werd om te stoppen met filmen. Wanneer gaan ze nu eindelijk eens de wetten leren en respecteren?

Wat een k*t filmpje

Jepz, maar had toch wel handig geweest als het even was gechecked ipv gepost onder "wederom politiegeweld" en "autist word mishandeld".

Je ziet alleen een hysterisch kind schreeuwen die het niet eens is met zijn arrestatie.

• Topic Starter Topic Starter
Jepz, maar had toch wel handig geweest als het even was gechecked ipv gepost onder "wederom politiegeweld" en "autist word mishandeld".

Je ziet alleen een hysterisch kind schreeuwen die het niet eens is met zijn arrestatie.

Past dus perfect bij de andere topics over 'politiegeweld'.

Past dus perfect bij de andere topics over 'politiegeweld'.

Misschien word het tijd om met pensioen te gaan als mod.
Dat je het verschil niet kent tussen iemand die schreeuwend kenbaar maakt het niet eens te zijn met zijn arrestatie of iemand die neergeschopt word met een knie is toch wel schokkend.

• Topic Starter Topic Starter
Ik sta bij jou nergens meer van te kijken hoor, je had het gewoon kunnen menen ook. :D

Waar blijven de 7 knietjes van de blonde politieagente??

Ik denk trouwens niet dat er meer blauw op straat moet, maar wel dat er minder blauw in de flitswagen, bureaus en op parkings, en meer blauw in de probleemwijken moet. Dat zou al een hoop schelen.

Waar blijven de 7 knietjes van de blonde politieagente??

Zeker een beginner, nog te weinig Hollywoodfilms gezien.

Misschien word het tijd om met pensioen te gaan als mod.
Dat je het verschil niet kent tussen iemand die schreeuwend kenbaar maakt het niet eens te zijn met zijn arrestatie of iemand die neergeschopt word met een knie is toch wel schokkend.

Misschien wordt het tijd dat jij vertrekt :trollface:

aangezien ik nog steeds geen excuus van Zaanstad politie of wie dan ook, geen excuus heb gehad ???

Maakte je het er niet zelf een beetje naar? Ik ben een keer aangehouden door politie Zaanstad en dat was voor de verkeerde kant van de weg voor t spoor fietsen :D Mocht doorrijden met een waarschuwing :)

Hoe kun je 3x zonder reden worden aangehouden, erg ongelukkig dan?

Ik vind autisme is geen vrijbrief, maar wel een bijkomende omstandigheid waarop men juist moet anticiperen en waarvoor men begrip moet hebben.

Waarop moet je anticiperen dan? Omdat hij een traantje laat terwijl hij in de boeien wordt geslagen? Meer kan er niet gebeuren.

Terug
Naar boven