AndroidHealthClinic

Wedstrijd Agenda

Hallo mensen,
Ik heb gehoord dat de Eemsmondcup een van de zwaarste C wedstrijden van het jaar is, klopt dat??

de delfzijl is DE wedstrijd van het jaar;)

het niveau is daar héél hoog en het is eigenlijk een voorbereiding op het NK voor onze noorderburen, nu de belgen niet meer mogen meedoen aan het NK pieken ze op deze wedstrijd en dan zie je soms machtige fysieken:D

Siggi Segers komt daar ook elk jaar met een hoop atleten naartoe en neemt daar ook de meeste bekers mee naar belgie :p

als je daar wint mag je jezelf beschouwen als de top van belgie en nederland ;)

En daar ben ik het helemaal mee eens.
Niet om het een of ander hoor maar ik denk dat Ruud zijn wedstrijd die dag de top trekt en ja dan kan je wel aan een andere wedstrijd mee doen maar is het dan een reeele graad meter??? of alleen voor de beker???

vind het gewoon heel jammer dat er nu twee op de zelfde dag staan en zeker niet zo`n slimme zet

Delfzijl is zeker één van de zwaarste, maar ook DE leukste wedstrijd om aan mee te doen! De hele sfeer eromheen is gewoon hartstikke leuk. De meeste atleten overnachten dat weekend in Delfzijl omdat het niet centraal ligt. Je zit dus soms met hele groepen in 1 hotel en dat is hartstikke tof! Vorig jaar na Delfzijl stond er 's avonds laat ook nog een heel buffet voor ons klaar in het hotel!! Was echt gezellig!

8 april is er eentje in rotterdam/hoogvliet

Op 27 mei zal er door de NAC Holland een C EN een A wedstrijd worden georganiseerd in Den Haag. Iedere atleet, ongeacht van welke bond dan ook, mag hieraan meedoen. Winnaar/winnares C mag meedoen met de A. De A is een selectie voor de WK die een week later wordt georganiseerd in Brussel, Belgie.
Het zal weer een gezellige en goed georganiseerde dag worden. Voor vragen of deelname: anjatimmer@wanadoo.nl

ook junioren?

Zijn er al data's bekend voor de laatste 3 maanden van 2007?

Ned & Belgie?

Jongens wat een stoere praat zeg, ik had Delfzijl gepland maar dit kan niet doorgaan ivm ons eerste kleintje.
Ik had met Ruud al afgesproken om daar mee te gaan doen dus vandaar later het jaar en vervolgens Delfzijl 2008!
Wel jammer van die reactie vind ik persoonlijk!
Oh ja, de Wabba wedstrijd die in okt/nov altijd gehouden wordt is niet zomaar een wedstrijd, dit is tevens een w.k. kwalificatie wedstrijd die ik samen met Paul Lans ga doen die mij tevens ook begeleid en samen train.

Maar jullie doen wel mee begrijp ik?:p

s&f pro grand prix

ik heb gehoord dat de S&F pro grandprix die in duitsland gehouden zou worden na de olympia niet doorgaat wegens geldgebrek heeft iemand anders hier al iets over gehoord.

Terug
Naar boven