MuscleMeat

Wedstrijd Agenda

Nac 2007

Op 27 mei zal er door de NAC Holland een C EN een A wedstrijd worden georganiseerd in Den Haag. Iedere atleet, ongeacht van welke bond dan ook, mag hieraan meedoen. Winnaar/winnares C mag meedoen met de A. De A is een selectie voor de WK die een week later wordt georganiseerd in Brussel, Belgie.
Het zal weer een gezellige en goed georganiseerde dag worden. Voor vragen of deelname: anjatimmer@wanadoo.nl

NIce! Was vorig jaar al super, dus kan alleen maar beter worden!:D

kan ik ook aan meedoen aan NAC Holland meedoen? Of is echt alleen body building. Of zijn alle wedstrijden altijd in de verschillende klasses?

Tja ben beginneling he..

Anja, zie je morgen.. Ben er klaar voor hoor..

Hoi MissF, natuurlijk ben je van harte welkom. Het is niet alleen voor build/st/ers, maar ook voor Miss Shape, Miss Figure en Mr Athletics. Kijk maar eens op de site van NAC Germany
Maar eerst de YBF op 3/12, c u tomorrow girl!

gezellig. Ben je er klaar voor? Nog maar 5 weken.. mijn eerste keer, heb jij al vaker meegedaan.

12 mei 2007 is in Frameries (nabij Bergen)in Belgie
Grand prix Body Zoi 2007.
Hier de site,voorlopig enkel in het frans
[Link niet meer beschikbaar]

Zo te zien is dat een IFBB wedstrijd. Ik had nog niet van deze wedstrijd gehoord. Wat is het niveau hiervan?

Hallo mensen,
Ik heb gehoord dat de Eemsmondcup een van de zwaarste C wedstrijden van het jaar is, klopt dat??

Hallo mensen,
Ik heb gehoord dat de Eemsmondcup een van de zwaarste C wedstrijden van het jaar is, klopt dat??

Hoorde gisteren van mijn trainster dat iedereen daaraan meedoet, daar moet je geweest zijn.. Dus neem aan van wel.. Uitdaging.. ga je meedoen?

Ik wel..

Ik ga, als alles goed gaat mee doen ja. wordt me eerste, dus ben erg benieuwd.
Zo te zien heb jij al wat meer ervaring...

Welke junioren doen mee met de Eemsmondcup? Zijn er daar ook verschillende klasses is of is de junioren gewoon 1 klasse voor iedereen tot (of tm?) 21jaar?

Ik heb ook een keer meegedraaid met de Eemsmondcup. Toendertijd -70 klasse 5 jaar geleden, werd toen met veel moeite 3e.
Eemsmondcup is een zeer zware wedstrijd met gasten die wel van A-kwaliteit lijken.
Het is echt 'the place to be' als je een naam voor jezelf wilt maken.
Zorg wel dat je goed in shape bent!!

Ik zal waarschijnlijk 29 april meedraaien met de NK IFBB -80KG.
Misschien als dat goed gaat...die van Kneet ook.

Ik heb ook een keer meegedraaid met de Eemsmondcup. Toendertijd -70 klasse 5 jaar geleden, werd toen met veel moeite 3e.
Eemsmondcup is een zeer zware wedstrijd met gasten die wel van A-kwaliteit lijken.
Het is echt 'the place to be' als je een naam voor jezelf wilt maken.
Zorg wel dat je goed in shape bent!!

Ik zal waarschijnlijk 29 april meedraaien met de NK IFBB -80KG.
Misschien als dat goed gaat...die van Kneet ook.

The place to be.. Dat is wat Anja me ook vertelde.. En idd je moet goed in shape zijn.. Maar daar gaan we toch altijd voor ???

Maar begrijp ik dat jij de Eemonds Cup overslaat?

Maar begrijp ik dat jij de Eemonds Cup overslaat?

Ja ik sla de Eemsmond over dit jaar.
Ik geloof dat je slechts maar één a twee keer goed kan pieken per jaar.
Ik wil mij focussen op de NK IFBB en misschien nog één wedstrijd daarna. (waarschijnlijk de NK NAC)

@Jeffrey27: Dat geloof ik ook, maar ga proberen dit naar drie keer te rekken ;)
EemondsCup; NAC en YBF.. Maar tussen laatste twee zit genoeg tijd en neem na NAC gelijk twee weken rust.. Om goed te laden voor 14 okt..

Terug
Naar boven