MuscleMeat

Wedstrijd alistair overeem Vs. Brock lesnar

waar kan ik nou echt een live stream of pay per view kopen???
ik wil dit zien!!!!!!!!
thxs alvast

kijk in de topics van Fedor en daar stonden wat streams. Sommigen deden het maar je moet er een x aantal proberen.
Ik denk dat er op dbb die nacht wel een stream op staat, het gevecht begint pas na een uur of 4 dus met een beetje geluk heb je dan een stream.

Overigens denk ik dat dit gevecht binnen 5 minuten is afgelopen in het voordeel van Overeem. Als lesnar blijft staan is hij de mindere en zal hij geluk in het slugfest nodig hebben, op de grond is de defence van overeem te goed en is lesnar ook nog rijp voor een submission. Ik zie lesnar verder alleen winnen met ground&pound slagen maar geef hem daar weinig kans voor. Overeem is op alle fronten beter.

waar kan ik nou echt een live stream of pay per view kopen???
ik wil dit zien!!!!!!!!
thxs alvast

klik [Link niet meer beschikbaar] eerst moet je je nog registreren op UFC maar daarna kun je pay per view kopen voor 7$ waarmee je toeggang krijg op jou account om live op ufc.tv ufc141 te kijken :D

Die ppv is het absoluut waard. Voorheen keek ik ook altijd snachts via stream. Helaas droppen die streams net op de beste momenten en is het sowieso k*t kwaliteit.

Als Overeem door alle drugs tests heen komt maakt hij Brock volledig af. Het enige wat hij moet doen is de takedown tegenhouden.

Ik heb nog een open sportsbett lopen waarbij Overeem me 80e bezorgt. Gaat spannend worden!

dat wordt echt een BADDASSS!!! fight

klik [Link niet meer beschikbaar] eerst moet je je nog registreren op UFC maar daarna kun je pay per view kopen voor 7$ waarmee je toeggang krijg op jou account om live op ufc.tv ufc141 te kijken :D

Welke optie kan je daarna het beste kiezen? Want ik zie dat je bv via YouTube kunt kijken en andere opties.

Overeem heeft wel meer kickboks en K-1 ervaring maar als die Lesnar als een tank naar voren komt stormen zie hem dan maar eens te ontwijken.

Vond Overeem in zijn laatste fight trouwens niet echt overtuigen, hij leek wel wat conditie problemen te hebben, maar goed dat zal nu wel snor zitten.

We zullen het zien!

Ik zal ongeveer 2 dagen voor de wedstrijd (gratis) streams posten:D

die lesnar heeft echt ziek grote pecs, niet normaal.

Overeem heeft wel meer kickboks en K-1 ervaring maar als die Lesnar als een tank naar voren komt stormen zie hem dan maar eens te ontwijken.

Vond Overeem in zijn laatste fight trouwens niet echt overtuigen, hij leek wel wat conditie problemen te hebben, maar goed dat zal nu wel snor zitten.

We zullen het zien!

Er staat mij iets bij, dat ie tegen Werdum geblesseerd vocht :(. Maar heel erg energiek kwam die wedstrijd niet op mij over ... al werd dat ook deels door Werdum veroorzaakt door steeds te blijven liggen :mad:

Go Lesnar. Ben benieuwd.

Hier is zijn walk-out shirt!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hoe groot ben je als je een gevecht uitzend betaald via YOUTUBE wat een mega organisatie is de ufc geworden!!! dit wordt een enorm schreeuwerig amerikaans spektakel.

ik heb allistar overigens wel eens goed plat zien gaan tegen Badhar hari, maar dat gebeurt nu niet meer denk ik!!
ik hoorde dat allistar paardenvlees en HAAIENVLEES eet!!!!! het beest!

ik kan niet wachten, heb een kast vol ufc dvd's maar deze moet daar echt bij!:eek:

29zbdia.png

ik denk dat ik even een mooi wallpaper ga maken ^

lol, alleen de kleuren wat aangepast en fancy tekst eronder. nog wel thnx voot dat plaatje the rock

2hwpx7s.jpg

khep er zo'n zin in :D
btw hoe laat in nld tijd begint het event? en ik bedoel dan niet de main card maar is de pre's
ff kijken op ufc....

Terug
Naar boven