MuscleMeat

Wedstrijd alistair overeem Vs. Brock lesnar

hoe groot ben je als je een gevecht uitzend betaald via YOUTUBE wat een mega organisatie is de ufc geworden!!! dit wordt een enorm schreeuwerig amerikaans spektakel.

ik heb allistar overigens wel eens goed plat zien gaan tegen Badhar hari, maar dat gebeurt nu niet meer denk ik!!
ik hoorde dat allistar paardenvlees en HAAIENVLEES eet!!!!! het beest!

ik kan niet wachten, heb een kast vol ufc dvd's maar deze moet daar echt bij!:eek:

Wat is er bijzonder aan haai behalve dat het vrij prijzig is?

Wellicht dat je icm AAS daar goed op reageert:D.

Wat is er bijzonder aan haai behalve dat het vrij prijzig is?

ik heb er nog nooit van gehoord, dat men het eet, ik ken de verhalen van haaienvinnensoep wel maar verder ben ik er nooit mee in contact gekomen.

terwijl ik best wel weet wat eten is, check mijn stats!!! LOL:(:(

hoe groot ben je als je een gevecht uitzend betaald via YOUTUBE wat een mega organisatie is de ufc geworden!!! dit wordt een enorm schreeuwerig amerikaans spektakel.
ik heb allistar overigens wel eens goed plat zien gaan tegen Badhar hari, maar dat gebeurt nu niet meer denk ik!!
ik hoorde dat allistar paardenvlees en HAAIENVLEES eet!!!!! het beest!

ik kan niet wachten, heb een kast vol ufc dvd's maar deze moet daar echt bij!:eek:
Paardenvlees is pas echt bad ass, voorverpakt uit de AH uit het koelvak, JWZ

Wat een match-up, twee absolute monsters in een kooi! Ik denk dat Overeem gaat winnen maar onderschat Lesnar ook niet.
Ik twijfel of ik wel moet betalen voor die live stream, misschien duurt die match wel 1 minuut...

Anders check ik die gratis links hier wel op 30 December.
De beeldkwaliteit is waarschijnlijk om te huilen huilen, maar ja, als ik het maar zie. :D

Laatst bewerkt:
wanneer is het dan

---------- Post toegevoegd Fri 23 Dec 2011 om 20:59 ----------

oh 30 dec

Op xbox live is die al uitverkocht..

Op xbox live is die al uitverkocht..
uitverkocht.. hoe de **** kan dat nou?

---------- Post toegevoegd Fri 23 Dec 2011 om 23:28 ----------

Wat een match-up, twee absolute monsters in een kooi! Ik denk dat Overeem gaat winnen maar onderschat Lesnar ook niet.
Ik twijfel of ik wel moet betalen voor die live stream, misschien duurt die match wel 1 minuut...

Anders check ik die gratis links hier wel op 30 December.
De beeldkwaliteit is waarschijnlijk om te huilen huilen, maar ja, als ik het maar zie. :D
ah joh wat is 5euro nou ik vind het niks,
plus je krijg diaz en cerrone oo nog in de card, volgens mij ook en leuk match up

uitverkocht.. hoe de **** kan dat nou?

Bandbreedte reservering is denk ik op.
Stel je hebt een gigabit aan bandbreedte en 1 stream is 200kb dan kan je voor ongeveer 5000 personen een stream verzorgen (is slechts een voorbeeld).

Laatst bewerkt:
Ik dacht 4u

Ik betaal graag 5 euro voor deze match :D 2 beesten waar ik bewondering voor heb! Ben benieuwd!

Quote mij na afloop maar voor " the Truth". Alistair pakt hem in de eerste ronde met een K.O, partij is heel snel afgelopen.
Vet promofilmpje trouwens damocell!

Terug
Naar boven