kinderlichaam
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Plaatje klopt niet, overeem is 6 cm langer, 6 cm is veel.![]()
overeem is 1,95
brock is 1,91
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe groot ben je als je een gevecht uitzend betaald via YOUTUBE wat een mega organisatie is de ufc geworden!!! dit wordt een enorm schreeuwerig amerikaans spektakel.
ik heb allistar overigens wel eens goed plat zien gaan tegen Badhar hari, maar dat gebeurt nu niet meer denk ik!!
ik hoorde dat allistar paardenvlees en HAAIENVLEES eet!!!!! het beest!
ik kan niet wachten, heb een kast vol ufc dvd's maar deze moet daar echt bij!![]()
Wat is er bijzonder aan haai behalve dat het vrij prijzig is?

Wat is er bijzonder aan haai behalve dat het vrij prijzig is?

Paardenvlees is pas echt bad ass, voorverpakt uit de AH uit het koelvak, JWZhoe groot ben je als je een gevecht uitzend betaald via YOUTUBE wat een mega organisatie is de ufc geworden!!! dit wordt een enorm schreeuwerig amerikaans spektakel.
ik heb allistar overigens wel eens goed plat zien gaan tegen Badhar hari, maar dat gebeurt nu niet meer denk ik!!
ik hoorde dat allistar paardenvlees en HAAIENVLEES eet!!!!! het beest!
ik kan niet wachten, heb een kast vol ufc dvd's maar deze moet daar echt bij!![]()

uitverkocht.. hoe de **** kan dat nou?
ah joh wat is 5euro nou ik vind het niks,Wat een match-up, twee absolute monsters in een kooi! Ik denk dat Overeem gaat winnen maar onderschat Lesnar ook niet.
Ik twijfel of ik wel moet betalen voor die live stream, misschien duurt die match wel 1 minuut...
Anders check ik die gratis links hier wel op 30 December.
De beeldkwaliteit is waarschijnlijk om te huilen huilen, maar ja, als ik het maar zie.![]()
ah joh wat is 5euro nou ik vind het niks,
plus je krijg diaz en cerrone oo nog in de card, volgens mij ook en leuk match up

Denk precies andersom maar je weet het nooit, kan alle kanten opgaan.Quote mij na afloop maar voor " the Truth". Alistair pakt hem in de eerste ronde met een K.O, partij is heel snel afgelopen.
Vet promofilmpje trouwens damocell!