XXL Nutrition

Wedstrijd alistair overeem Vs. Brock lesnar

Als Alistair het gevecht staande weet te houden is Brock denk ik kansloos.
Dat kan Alistair niet imo (Lesnar evenmin). Misschien een paar lowkicks maar thats it, elke keer bestaat riscio dat die neergehaald wordt en slaan kan Lesnar ook. En ik acht Lesnar op grond beter dan Overeem. Maar ja het is maar een mening!

Bij de bookies is Alistair ook favouriet. Wel een fantastische partij in ieder geval.

---------- Post toegevoegd Sat 24 Dec 2011 om 13:35 ----------

Slight favorite, dus niet heel veel idd.

---------- Post toegevoegd Sat 24 Dec 2011 om 13:38 ----------

Lesnar is vele malen beter op de grond helemaal mee eens.
Ik heb toch het idee dat hij hem staand kan uitvechten en neerhalen.

Lesnar is vele malen beter op de grond helemaal mee eens.
Heel veel verschil zit er denk niet in op dit moment maar Lesnar draait beter van nature komt soepeler en sneller over, meer automatismen. Maar ja ik vond Mir beter als Lesnar, en dat werkte ook niet haha.
Ik heb toch het idee dat hij hem staand kan uitvechten en neerhalen.
In een kooi nee imo (je mag elkaar er tegen aan rammen en neerhalen), in een ring misschien.

ik gok op de odd-chance => reem op sub.

Alistair geeft Brock staand rammel en een knie, Brock wis fazed en wilt graag de takedown, duwt hem tegen de kooi maar laat zijn nek open, reem pakt hem in standing guillotine en dropt => closed guard, Brock kan niet meer weg, tap...

Laatst bewerkt:

Alistair geeft Brock staand rammel en een knie, Brock wis fazed en wilt graag de takedown, duwt hem tegen de kooi maar laat zijn nek open, reem pakt hem in standing guillotine en dropt => closed guard, Brock kan niet meer weg, tap...

Standing guillotine bij brock, jij durft hulde als het uitkomt!

Ga toch voor knie, pak rammel en ground and pound om het af te maken in het einde van de eerste ronde.

Als Lesnar in een guillotine komt pakt hij Overeem op en slamt hij hem door de mat denk ik :D

Ik ben erg benieuwd naar deze partij. Kan echt alle kanten op. We gaan in ieder geval zien hoe goed de takedown defense van Overeem echt is, en of Lesnar al wat beter reageert op stoten. Het enige wat ik niet hoop is dat het na 15 seconden al voorbij is :D

heel simpel: Brock heeft alleen een kans met een takedown.

Sinds Overeem ---> Ubereem, heeft hij één van de beste takedown-defences in het HW circuit. Ik denk dat alleen JDS daarin zijn meerdere is. Daarbij heeft hij zich voor deze wedstrijd nog es extra voorbereid op Brock's worstelen+takedowns.

Ook in de clinch doet Overeem zeker niet onder voor Lesnar. Ik bedoel die gozer traint op Strongman oefeningen, en is buitengewoon functioneel sterk. Kijk bijv hoe hij Brett Rogers + Todd Duffee volledig manhandelde, en dat zijn allebei 260+ lbs gasten

In alle andere opzichten is Overeem gewoonweg de meerdere van Brock, behalve misschien de gastank. Maar ook daarin heeft Brock de laatste partijen op ingeleverd, na zn ziektes.

Ik geef Overeem 70/30 voordeel in deze wedstrijd. Denk dat Brock misschien ook nog kansmaakt door 't verassingseffect. Iets wat Werdum heel goed deed, door ineens heel veel te gaan striken.

Laatst bewerkt:
heel simpel: Brock heeft alleen een kans met een takedown.

Sinds Overeem ---> Ubereem, heeft hij één van de beste takedown-defences in het HW circuit. Ik denk dat alleen JDS daarin zijn meerdere is. Daarbij heeft hij zich voor deze wedstrijd nog es extra voorbereid op Brock's worstelen+takedowns.

Ook in de clinch doet Overeem zeker niet onder voor Lesnar. Ik bedoel die gozer traint op Strongman oefeningen, en is buitengewoon functioneel sterk. Kijk bijv hoe hij Brett Rogers + Todd Duffee volledig manhandelde, en dat zijn allebei 260+ lbs gasten

In alle andere opzichten is Overeem gewoonweg de meerdere van Brock, behalve misschien de gastank. Maar ook daarin heeft Brock de laatste partijen op ingeleverd, na zn ziektes.

Ik geef Overeem 70/30 voordeel in deze wedstrijd. Denk dat Brock alleen kansmaakt door 't verassingseffect. Iets wat Werdum heel goed deed, door ineens heel veel te gaan striken.

Waar baseer je dat op? Sinds Overeem --> Ubereem heeft hij tegen geen enkele goede worstelaar gevochten. Sergei Kharitonov, Paul Buentello, Lee Tae-Hyun, Mark Hunt, CroCop, Gary Goodridge, Tony Sylvester, James Thompson, Kazuyuki Fujita, Brett Rogers, Todd Duffee en Fabricio Werdum waren zijn tegenstanders. Geen een komt ook maar in de buurt van het atletisch vermogen en de worstelcapaciteiten van Lesnar.

Dat Lesnar alleen kans heeft met een takedown en ground & pound lijkt me geen verrassing.

Ook ik hoop dat Overeem wint, maar denk wel dat Lesnar behoorlijk wordt onderschat ??? Het is volgens mij voor Overeem echt zaak de eerste storm te overleven, want ik denk dat Lesnar als een dolle op hem afkomt. En ... hij moet zich vooral niet leeg rammen in één ronde, want we weten nog hoe dat afliep met Carwin destijds. Lesnar gaat immers niet even makkelijk KO.

sinds ie ubereem is, heeft nog niemand een takedown-poging kunnen verzilveren. Om met Werdum's woorden te spreken: "Het was alsof ik iedere keer tegen een stenen muur opliep"

Geen een komt ook maar in de buurt van het atletisch vermogen en de worstelcapaciteiten van Lesnar.
True, Lesnar is inderdaad een freak of nature, maar dat is Overeem ook.. Ik zeg trouwens niet dat Lesnar bij voorbaat kansloos is, als hij Overeem op de grond krijgt dan is het 50/50 wat mij betreft. Overeem heeft dan nog genoeg trucken in zn truckendoos, om vanuit die positie het tij te keren

Laatst bewerkt:
sinds ie ubereem is, heeft nog niemand een takedown-poging kunnen verzilveren. Om met Werdum's woorden te spreken: "Het was alsof ik iedere keer tegen een stenen muur opliep"

Maar geen van z'n tegenstanders hadden goede worstel-skills. Overigens had Werdum hem 1x op z'n rug, maar kon Overeem snel weer opstaan.

ik zag net dit iets wat oudere filmpje nog, wel gaaf:

http://www.youtube.com/watch?v=wcmizNnM1n8

---------- Post toegevoegd Sun 25 Dec 2011 om 11:56 ----------

brock is gonna destroy this over-rated f**got and send him back to japan where he can piss out as much roids as he wants cause there are no comissions to test him

:roflol: @deze comment op het net!

Ik denk persoonlijk echt dat Lesnar niet veel kans maakt.
Gevecht is zeer snel afgelopen en met K.O. winst voor Alistair!
Lesnar gaat hem proberen te neer te halen naar de grond maar hij moet erg oppassen voor een knie op zijn kop. Overeem heeft meer wapens in huis.

Laatst bewerkt:
Enige manier waarop Allistar verlies is als hij tegen die oude bekende lucky punch aanloopt en aangeslagen raakt. Dan kan Brock een aanval ontketenen.

In het laatste deel van The Reem zie je ook dat hij niet echt heel erg bekend is in the U.S.A. Ze kennen niet zijn volledige carrière, alleen het Strikeforce deel en het gezeik rondom de AAS. Net alsof Lesnar geheel puur natuur is ??? ... en wat boeit het? Het gaat om de fight skills. Velen denken dat ie overrated en overhyped is ... de 30e zullen we het weten. Ik geef hem een voordeel, maar je weet maar nooit ... het blijft een vechtsport. Eén verkeerde tik kan voldoende zijn, kijk maar naar JDS vs Cain.

lesnar kan overeem zeker wel neerhalen, olympisch worstelen zit lesnar in het bloed en hij is nog eens beresterk

Hoe zit dat nou met dat Golden Glory team probeerde die hem nou te naaien?

Terug
Naar boven