Denk precies andersom maar je weet het nooit, kan alle kanten opgaan.
Als Alistair het gevecht staande weet te houden is Brock denk ik kansloos.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk precies andersom maar je weet het nooit, kan alle kanten opgaan.
Dat kan Alistair niet imo (Lesnar evenmin). Misschien een paar lowkicks maar thats it, elke keer bestaat riscio dat die neergehaald wordt en slaan kan Lesnar ook. En ik acht Lesnar op grond beter dan Overeem. Maar ja het is maar een mening!Als Alistair het gevecht staande weet te houden is Brock denk ik kansloos.
Heel veel verschil zit er denk niet in op dit moment maar Lesnar draait beter van nature komt soepeler en sneller over, meer automatismen. Maar ja ik vond Mir beter als Lesnar, en dat werkte ook niet haha.Lesnar is vele malen beter op de grond helemaal mee eens.
In een kooi nee imo (je mag elkaar er tegen aan rammen en neerhalen), in een ring misschien.Ik heb toch het idee dat hij hem staand kan uitvechten en neerhalen.
ik gok op de odd-chance => reem op sub.
Alistair geeft Brock staand rammel en een knie, Brock wis fazed en wilt graag de takedown, duwt hem tegen de kooi maar laat zijn nek open, reem pakt hem in standing guillotine en dropt => closed guard, Brock kan niet meer weg, tap...
ik gok op de odd-chance => reem op sub.
Alistair geeft Brock staand rammel en een knie, Brock wis fazed en wilt graag de takedown, duwt hem tegen de kooi maar laat zijn nek open, reem pakt hem in standing guillotine en dropt => closed guard, Brock kan niet meer weg, tap...

heel simpel: Brock heeft alleen een kans met een takedown.
Sinds Overeem ---> Ubereem, heeft hij één van de beste takedown-defences in het HW circuit. Ik denk dat alleen JDS daarin zijn meerdere is. Daarbij heeft hij zich voor deze wedstrijd nog es extra voorbereid op Brock's worstelen+takedowns.
Ook in de clinch doet Overeem zeker niet onder voor Lesnar. Ik bedoel die gozer traint op Strongman oefeningen, en is buitengewoon functioneel sterk. Kijk bijv hoe hij Brett Rogers + Todd Duffee volledig manhandelde, en dat zijn allebei 260+ lbs gasten
In alle andere opzichten is Overeem gewoonweg de meerdere van Brock, behalve misschien de gastank. Maar ook daarin heeft Brock de laatste partijen op ingeleverd, na zn ziektes.
Ik geef Overeem 70/30 voordeel in deze wedstrijd. Denk dat Brock alleen kansmaakt door 't verassingseffect. Iets wat Werdum heel goed deed, door ineens heel veel te gaan striken.
Het is volgens mij voor Overeem echt zaak de eerste storm te overleven, want ik denk dat Lesnar als een dolle op hem afkomt. En ... hij moet zich vooral niet leeg rammen in één ronde, want we weten nog hoe dat afliep met Carwin destijds. Lesnar gaat immers niet even makkelijk KO.True, Lesnar is inderdaad een freak of nature, maar dat is Overeem ook.. Ik zeg trouwens niet dat Lesnar bij voorbaat kansloos is, als hij Overeem op de grond krijgt dan is het 50/50 wat mij betreft. Overeem heeft dan nog genoeg trucken in zn truckendoos, om vanuit die positie het tij te kerenGeen een komt ook maar in de buurt van het atletisch vermogen en de worstelcapaciteiten van Lesnar.
sinds ie ubereem is, heeft nog niemand een takedown-poging kunnen verzilveren. Om met Werdum's woorden te spreken: "Het was alsof ik iedere keer tegen een stenen muur opliep"
brock is gonna destroy this over-rated f**got and send him back to japan where he can piss out as much roids as he wants cause there are no comissions to test him
@deze comment op het net!
... en wat boeit het? Het gaat om de fight skills. Velen denken dat ie overrated en overhyped is ... de 30e zullen we het weten. Ik geef hem een voordeel, maar je weet maar nooit ... het blijft een vechtsport. Eén verkeerde tik kan voldoende zijn, kijk maar naar JDS vs Cain.Hoe zit dat nou met dat Golden Glory team probeerde die hem nou te naaien?