XXL Nutrition

Wedstrijd alistair overeem Vs. Brock lesnar

de event zelf begint dan, niet de main event.

Trouwens trekt rest van de card op zeik.

Morgen maar even op mixfight.nl inloggen b4 hier.

4uur komende nacht o lord...

EoDZe.gif

de event zelf begint dan, niet de main event.

Trouwens trekt rest van de card op zeik.

Morgen maar even op mixfight.nl inloggen b4 hier.
Ik heb de Miller fight ook op UFCTV bekeken. En als ik me goed herinner beginnen de prelims al vroeger en de main card(5fights) begint om 4u(de tijd die aan het aftellen is). Want heb toen nog zitten checken of ik al op UFCTV kon kijken,maar die was nog aan het aftellen terwijl de prelims al bezig waren. En ben daarna van Facebook op UFCTV overgeschakeld hoor.

Laatst bewerkt:
Ali gaat die USA tata nakken jonguh jeweetzelluf

Ik heb wel zien om deze partij te checken!

Jammer dat het snachts is main

Btw kenners

gaat het weer zo een gevecht worden zoals tegen Werdum? dat Brock telkens op de grond gaat liggen en alistair weer opstaat etc etc?

Ik hoop het niet ruud.zit echt te wachten op een slug fest!

Waren dat nou de touwtjes uit de broek van lesnar of z'n benen die onder uit dat sport broekje kwamen? :-)

Btw kenners

gaat het weer zo een gevecht worden zoals tegen Werdum? dat Brock telkens op de grond gaat liggen en alistair weer opstaat etc etc?

Reken daar maar niet op, Alistair heeft al aangegeven voor de knock uit te willen gaan in de eerste ronde. En Brock zie ik ook niet afwachten! Ik verwacht dat hij als een wilde stier op Alistair af rent en 'm naar de grond te probeert te werken. Als die geluk heeft loopt die niet meteen tegen een "uberknee" aan. :p

Tegen Werdum was idd lame, Overeem durfde niet naar de grond te gaan. Tergend om te zien.
Maar hij heeft veel respect voor Werdum. Hij vind hem de beste grappler in de MMA.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Btw kenners

nee.

Brock zijn kracht zit in het top-game wrestling, gnp en positie domineren.

Werdum zijn kracht zit in zijn guard game bjj, zo zijn tegenstander vermoeien en dan plots uit het niks een sub.

Spijtig genoeg hoort een blanketing tot Brock zijn gameplan.

Ik hoop dat Lesnar in dezelfde mood te krijgen is als tegen Frank Mir!

heb je van sherdog zeker? Gaan meerdere topics over...
Arianny deed gewoon pr door "wow" te zeggen.

---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 19:33 ----------

Tegen Werdum was idd lame, Overeem durfde niet naar de grond te gaan. Tergend om te zien.

bullshit, Overeem moet niet naar de grond gaan. Hadden soccerkicks nog gemogen had Werdum niet liggen buttfloppen. Nu worden grondvechters teveel beschermd met teveel achterlijke regeltjes.

Doet me trouwens denken, als Brock zijn knie op de grond houdt vanaf het begin mag Alistair geen knietjes naar zijn bek doen...

Laatst bewerkt:

bullshit, Overeem moet niet naar de grond gaan. Hadden soccerkicks nog gemogen had Werdum niet liggen buttfloppen. Nu worden grondvechters teveel beschermd met teveel achterlijke regeltjes.

Doet me trouwens denken, als Brock zijn knie op de grond houdt vanaf het begin mag Alistair geen knietjes naar zijn bek doen...

Alistair had wel naar de grond kunnen gaan met Werdum, hij heeft genoeg ervaring. Fabricio probeerde nog wel met hem te staan, Alistair had 'm toen moeten uitschakelen met z'n stricking power!
Maar helaas, wat een saaie match was dat zeg. Dit is Overeem zeker niet vergeten, ik denk dat hij daarom niet naar de grond ging. Playing it safe. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=r2h4fBd19Dk&feature=related

Laatst bewerkt:
of brittany palmer die over lesnar zei "he's scary as ****" je kunt ze mooi liplezen

Terug
Naar boven