- Waardering
- 415
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 12%
Mijn fout, wij lopen natuurlijk een paar uur voor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Countdown op ufc.tv geeft aan nog 18u20 minuten. Dus ik vermoed 4u komende nacht.

Ik heb de Miller fight ook op UFCTV bekeken. En als ik me goed herinner beginnen de prelims al vroeger en de main card(5fights) begint om 4u(de tijd die aan het aftellen is). Want heb toen nog zitten checken of ik al op UFCTV kon kijken,maar die was nog aan het aftellen terwijl de prelims al bezig waren. En ben daarna van Facebook op UFCTV overgeschakeld hoor.de event zelf begint dan, niet de main event.
Trouwens trekt rest van de card op zeik.
Morgen maar even op mixfight.nl inloggen b4 hier.

Btw kenners
gaat het weer zo een gevecht worden zoals tegen Werdum? dat Brock telkens op de grond gaat liggen en alistair weer opstaat etc etc?

Btw kenners
gaat het weer zo een gevecht worden zoals tegen Werdum? dat Brock telkens op de grond gaat liggen en alistair weer opstaat etc etc?
Arianny Celeste lust wel een stukje horsemeat zo te zien: http://www.mmafighting.com/2011/12/29/ufc-141-weigh-in-video/
![]()
Tegen Werdum was idd lame, Overeem durfde niet naar de grond te gaan. Tergend om te zien.
bullshit, Overeem moet niet naar de grond gaan. Hadden soccerkicks nog gemogen had Werdum niet liggen buttfloppen. Nu worden grondvechters teveel beschermd met teveel achterlijke regeltjes.
Doet me trouwens denken, als Brock zijn knie op de grond houdt vanaf het begin mag Alistair geen knietjes naar zijn bek doen...

Werdum maakt imo gehakt van Overeem op de grond.Alistair had wel naar de grond kunnen gaan met Werdum, hij heeft genoeg ervaring.