Fitness Seller

Wedstrijd alistair overeem Vs. Brock lesnar

al 4x hetzelfde filmpje in 1 topic:o

Ja bij Alistair is het wel heeeeeeeeel snel gegaan idd :)

Alistair heeft echt wel goede beslissingen genomen tot nu toe. Zijn carriere gaat echt fantstisch. Brock heeft veel meer fans dat was ook duidelijk te merken tijdens de persconferentie en wat natuurlijk ook logisch is. Ik hoop echt dat onze landgenoot hem gaat slopen. We mogen trots zijn als er weer een Nederlander in zo`n toptoernooi de kampioen gaat breken.:cool:

Hier zie je ook al enorme groeistrepen op zijn armen en hier was hij nog niet heel breed. Volgens mij is hij ook al heel lang bezig met extra supps zullen we maar zeggen net zoals de meeste tegenwoordig.

Eerlijk gezegd kan het me niet zo heel veel schelen of hij (of een andere vechter juicet) en ik denk ook wel dat een heel groot deel; zoniet de hele groep; van vechters "supplementeert"

De eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat AO een natuurlijke HW is, en dat ik het nu niet zo opvallend vindt hoe hij in gewicht is bijgekomen

op zijn 24-25 zie je dat hij problemenbegint te krijgen om de cut te halen naar 205; zijn record is daar het mooiste voorbeeld van. En hoe hij gassed out geraakte in pride. Het vermijden van die cut iedere keer is volgens mij de enige beslissing geweest om verder te gaan; daarmee zal samen gehangen hebben: geen rigoreuze aandacht meer ook tussen fights naar voeding toe. Wanneer hij dan in de omgekeerde richting begint te werken; nl aandacht naar voeding; maar vreten voor het vaderland weg, kun je je wel een directe gewichtstoename voorstellen.
Wanneer hij in 2007 de definitieve beslissing neemt om HW te worden schiet hij ook niet direct omhoog in gewicht, dacht ergens gelezen te hebben dat hij in zijn eerste HW bouts rond de 220-230 zat; dat zal dan zijn ideale gewicht geweest zijn (het sportverleden in acht genomen); die resterende +/-15kg vind ik nu zo geen uitzonderlijke toename in gewicht. Hij zal wellicht wel gesnoept hebben, maar om te zeggen dat hij over night een monster geworden is, dat is een beetje kort door de bocht. Je kan wel zeggen ah hij heeft geroid hier en gesnoept daar, maar uiteindelijk moet je het nog altijd doen in de gym, je wordt geen beast zoals overeem door een spuitje te zetten en te kijken hoe je spiermassa eraan vliegt terwijl je de afwas doet.

[afbeelding niet meer beschikbaar] ;)

ik zou wel eens een between-fights-foto willen zien van in zijn pride dagen.

(nog een laatste idee: ik denk dat we iets vergelijkbaars zullen zien bij bones Jones een keer dat hij iets ouder is en dat hij ook naar een zware heavyweight zal gaan wanneer het moment daar is)

Daarin verschillen wij van mening dan. Alistair is toch echt wel de categorie heavy juicer (met alle middelen) en is opmerkelijk veel en snel aangekomen. Natuurlijk krijg je de door HGH en AAS te zetten het niet vanzelf. Ijzeren discipline dmv trainingen en voeding hebben deze toename natuurlijk mede veroorzaakt.

het bekje zegt genoeg. Een ex neukertje liet ik zijn pics zien, die vond hem echt van een degelijk mooi koppie naar een monsterbakkes gegaan.

het bekje zegt genoeg. Een ex neukertje liet ik zijn pics zien, die vond hem echt van een degelijk mooi koppie naar een monsterbakkes gegaan.

Ja precies die kop jongen ongelooflijk, monsterjaws.

---------- Post toegevoegd Wed 28 Dec 2011 om 11:11 ----------

Tegenwoordig gebruikt denk ik het merendeel wel wat extra supps. Dus als je het niet gebruikt sta je al met 1-0 achter. Daarom ben ik wel extra fan van Fedor die is altijd clean gebleven.

Koopt hij toevallig de spullen van jullie?

Buiten hetgeen over gebruiken of dat het lijkt dat hij gebruikt ben ik er wel zeker van dat je in zo'n periode (4-5 jaar) naturel zo kan groeien.

Daarin verschillen wij van mening dan. Alistair is toch echt wel de categorie heavy juicer (met alle middelen) en is opmerkelijk veel en snel aangekomen. Natuurlijk krijg je de door HGH en AAS te zetten het niet vanzelf. Ijzeren discipline dmv trainingen en voeding hebben deze toename natuurlijk mede veroorzaakt.

Wat een gelul, jij bent z'n dealer? Gevalletje van " Hij heeft de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt" Een mening hebben is niet erg, alleen jij brengt je mening of is het de waarheid.

Die gasten gebruiken natuurlijk niet alleen om te groeien, maar wat dacht je als je 2x in een maand helemaal de t*ring in wordt geslagen en daarna door moet trainen?

Die gasten gebruiken natuurlijk niet alleen om te groeien, maar wat dacht je als je 2x in een maand helemaal de t*ring in wordt geslagen en daarna door moet trainen?
2x in de maand? Eerder 2x in het jaar zal je bedoelen.

Ik hoop trouwens dat Alistair hem gaat slopen.

Ook leuk wat die trainingsmaatjes over hem zeggen, zoals die Duffee..:D

nog even en het is zover :D kan het niet live zien dus wordt oppassen dat ik niet ergens spoilers tegenkom

al 4x hetzelfde filmpje in 1 topic:o
Ik zie dit filmpje nergens 4x?En het was ook al eens in een ander topic gepost maar van veeel slechtere kwaliteit nadat iemand het van TV op internet had gegooid. Nadat de UFC het officieel gisteren (eergisteren ondertussen al) heeft gepost,heb ik het insta hier gepost. Snap niet waar je dit vandaan haalt....

Laatst bewerkt:
nog even en het is zover :D kan het niet live zien dus wordt oppassen dat ik niet ergens spoilers tegenkom

ik start meestal niks anders op dan internet en kijk eerst de fights, dan pas facebook en hier en mma sites; bij fedors eerste verliespartij had een troll hier al de uitslag zitten rondzenden en sindsdien ben ik dat beginnen doen

heb eens zitten kijken naar al die trainingspartners van in de docu; geen echte high level wrestlers toch; misschien zal hij veel met mark munoz samengewerkt hebben, maar ik heb toch het gevoel dat hij iemand nodig zal gehad hebben die brocks stijl wat kan simuleren; nu ja die dingen zijn allemaal achter de rug; vrijdagavond is the night

ooeh nog 1 dag en dan is het zover.... voor mij persoonlijk is dit de vetste match-up van de afgelopen 5 jaar. Worstelaar tegen kickbokser, UFC tegen strikeforce (vanwege het feit dat AO daar eerst kampioen was) amerika tegen holland's glorie en Titaan tegen Titaan... dit is een zieke match-up.

@timmeeh: ja man heb ik ook geen, geen livestream, geen tv zender die het uitzend. moet ook wachten tot de volgende dag... 2 jaar terug kon ik K1 ook niet live kijken las ik per ongeluk dat Semmy schilt kampioen was geworden. Dan kijk je het hele toernooi in een keer met een stuk minder spanning

Weet iemand waar een stream te vinden is? Of ergens dat je betaald online kan kijken? (heeft ufc niet online payperview ofzo?)

---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 12:17 ----------

http://sports.yahoo.com/mma/ufcppv/141;_ylt=AlF.pPNcg4V4c624XJU4brM9Eo14

hier kan je online pay per view kopen, 45 dollar

tis me die 45 dollar wel waard om me helden lesnar en overeem live in actie te zien. ff laptop aan me hd-tv koppelen en instant boner

Laatst bewerkt:
kwam toevallig op [Link niet meer beschikbaar]

zeer goede kwaliteit, mijn 2 favo vechters. Ook de outside kans-submissie waar ik op hoop.

hier staat hij trouwens ook al goed hard, ws snoepte hij toen al, winny als je zijn reeks injuries kan geloven.

Weet iemand waar een stream te vinden is? Of ergens dat je betaald online kan kijken? (heeft ufc niet online payperview ofzo?)

---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 12:17 ----------

http://sports.yahoo.com/mma/ufcppv/141;_ylt=AlF.pPNcg4V4c624XJU4brM9Eo14

hier kan je online pay per view kopen, 45 dollar

Inderdaad dat is ook de enige die ik vind momenteel. Ik denk dat hun eigen Payperview het niet kan hosten met zoveel volk,is ook maar een veronderstelling uiteraard. Kan evengoed zijn dat ze weer ergens contractje hebben.

Inderdaad dat is ook de enige die ik vind momenteel. Ik denk dat hun eigen Payperview het niet kan hosten met zoveel volk,is ook maar een veronderstelling uiteraard. Kan evengoed zijn dat ze weer ergens contractje hebben.
gewoon op ufc.com daar heb je ook ppv

---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 16:38 ----------

trouwens via deze link kunnen jullie alle prefight interviews checken en o pen workouts
http://www.fightcove.com/video-thirty-ufc-141-pre-fight-interviews/

Terug
Naar boven