Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja bij Alistair is het wel heeeeeeeeel snel gegaan idd
Alistair heeft echt wel goede beslissingen genomen tot nu toe. Zijn carriere gaat echt fantstisch. Brock heeft veel meer fans dat was ook duidelijk te merken tijdens de persconferentie en wat natuurlijk ook logisch is. Ik hoop echt dat onze landgenoot hem gaat slopen. We mogen trots zijn als er weer een Nederlander in zo`n toptoernooi de kampioen gaat breken.
Hier zie je ook al enorme groeistrepen op zijn armen en hier was hij nog niet heel breed. Volgens mij is hij ook al heel lang bezig met extra supps zullen we maar zeggen net zoals de meeste tegenwoordig.

het bekje zegt genoeg. Een ex neukertje liet ik zijn pics zien, die vond hem echt van een degelijk mooi koppie naar een monsterbakkes gegaan.
Daarin verschillen wij van mening dan. Alistair is toch echt wel de categorie heavy juicer (met alle middelen) en is opmerkelijk veel en snel aangekomen. Natuurlijk krijg je de door HGH en AAS te zetten het niet vanzelf. Ijzeren discipline dmv trainingen en voeding hebben deze toename natuurlijk mede veroorzaakt.
het bekje zegt genoeg. Een ex neukertje liet ik zijn pics zien, die vond hem echt van een degelijk mooi koppie naar een monsterbakkes gegaan.

2x in de maand? Eerder 2x in het jaar zal je bedoelen.Die gasten gebruiken natuurlijk niet alleen om te groeien, maar wat dacht je als je 2x in een maand helemaal de t*ring in wordt geslagen en daarna door moet trainen?

Ik zie dit filmpje nergens 4x?En het was ook al eens in een ander topic gepost maar van veeel slechtere kwaliteit nadat iemand het van TV op internet had gegooid. Nadat de UFC het officieel gisteren (eergisteren ondertussen al) heeft gepost,heb ik het insta hier gepost. Snap niet waar je dit vandaan haalt....
nog even en het is zoverkan het niet live zien dus wordt oppassen dat ik niet ergens spoilers tegenkom
Ik zal ongeveer 2 dagen voor de wedstrijd (gratis) streams posten![]()

Weet iemand waar een stream te vinden is? Of ergens dat je betaald online kan kijken? (heeft ufc niet online payperview ofzo?)
---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 12:17 ----------
http://sports.yahoo.com/mma/ufcppv/141;_ylt=AlF.pPNcg4V4c624XJU4brM9Eo14
hier kan je online pay per view kopen, 45 dollar
gewoon op ufc.com daar heb je ook ppvInderdaad dat is ook de enige die ik vind momenteel. Ik denk dat hun eigen Payperview het niet kan hosten met zoveel volk,is ook maar een veronderstelling uiteraard. Kan evengoed zijn dat ze weer ergens contractje hebben.