Goldstrike
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die gasten gebruiken natuurlijk niet alleen om te groeien, maar wat dacht je als je 2x in een maand helemaal de t*ring in wordt geslagen en daarna door moet trainen?
Momenteel als je op UFC141 klikt en how to watch krijg ik alleen deze dingen te zien: Watch Free Prelims Live on Facebook/Watch UFC® 141 live on Yahoo! Sports/ Watch UFC® 141: Lesnar vs. Overeem LIVE/Watch UFC 141 Live on ESPN in the UK. Bron :http://uk.ufc.com/event/UFC141/watchgewoon op ufc.com daar heb je ook ppv
---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 16:38 ----------
trouwens via deze link kunnen jullie alle prefight interviews checken en o pen workouts
http://www.fightcove.com/video-thirty-ufc-141-pre-fight-interviews/
Goeie vraag. Ik denk wel dat ik via daar vorige keer ook dat gevecht van Miller heb bekeken. Maar de vraag is,hoe komt dat grote prijs verschil er dan vs bv Yahoo Sports? Moetk ns ff bekijken...Wat heb ik [Link niet meer beschikbaar] op ufc.tv dan gekocht voor 7 dollar?!![]()
Ik merk wel dat Yahoo Sports je ook toelaat archive viewing te doen etc... Of misschien is die paar dollars voor alleen Brock vs Overeem? Bij dat gevecht van miller volgde ik op FB de prelims,en ben daarna op UFCTV overgeschakeld voor de andere gevechten. Normaal zul je wel safe zitten. Ga ff me login van vorige keer zoeken en me proberen in te loggen en te kopen...
Maar waarom ze UFCTV niet tussen de optie plaatsen als je klikt op how to watch -> online ,dat snap ik zelf ook niet...Momenteel als je op UFC141 klikt en how to watch krijg ik alleen deze dingen te zien: Watch Free Prelims Live on Facebook/Watch UFC® 141 live on Yahoo! Sports/ Watch UFC® 141: Lesnar vs. Overeem LIVE/Watch UFC 141 Live on ESPN in the UK. Bron :http://uk.ufc.com/event/UFC141/watch
Goeie vraag. Ik denk wel dat ik via daar vorige keer ook dat gevecht van Miller heb bekeken. Maar de vraag is,hoe komt dat grote prijs verschil er dan vs bv Yahoo Sports? Moetk ns ff bekijken...Ik merk wel dat Yahoo Sports je ook toelaat archive viewing te doen etc... Of misschien is die paar dollars voor alleen Brock vs Overeem? Bij dat gevecht van miller volgde ik op FB de prelims,en ben daarna op UFCTV overgeschakeld voor de andere gevechten. Normaal zul je wel safe zitten. Ga ff me login van vorige keer zoeken en me proberen in te loggen en te kopen...
EDIT: Heb me net ingelogd het is dus wel degelijk de website die ik vorige keer gebruikt heb. Normaal zit je safe.Maar waarom ze UFCTV niet tussen de optie plaatsen als je klikt op how to watch -> online ,dat snap ik zelf ook niet...

precies alleen hierom eigenlijk alleen al een normaal mens zou dit niet eens kunnen volhouden.
Jah heel raar man,en ik had ook niet meer op die UFCTV gedacht. Zag alleen die Yahoo Sports voor 49.99$ ,schandalig. Snap niet goed wat je er meer met kan maar bon,wij hebben dan toch maar stream voor een superprijs!zojuist ufc gekocht voor 24uur kijken voor 7 euro, je kunt dan vanaf het moment dat het begint 24 uur lang ufc tv kijken met uiteraard de ufc141 uitzending.
bij how too watch zag ik via youtube, maar dan kon je nu nog niets mee, dus dit gedaan en er staat dat wanneer het evenement begint je kunt komen kijken!!!!!
kan niet wachten!
wel was het even zoeken idd naar ufc tv maar opeens stond het op de homepage
---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 20:53 ----------
rond 01:00 uur vannacht is de weight inn!!! ook gaaf
Tik tak tik tak......