Fitness Seller

Wedstrijden 2009- C

Jonko

Colossal Veteran
10.000 berichten 10 media-items
Waardering
2
Ik wil in 2009 denk ik mijn eerste wedstrijd meedraaien, maar weet nog niet welke. Het zal geen YBF of Atlas worden iig. Welke C wedstrijden zijn er naast deze 2 allemaal?
Het liefst in het najaar :)

En wie zijn er nog meer van plan in 2009 wedstrijd[en] te pakken?

Ik ben dan ook weer van de partij als alles lekker gaat, 10 kilo zwaarder en ripped to the bone. Ik ga voor de wedstrijden in de maart, april en mei periode. De namen, titels en datums veranderen bijna elk jaar, dus ik w8 gewoon af.

Specifieke reden waarom je geen YBF of Atlas wil doen?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben dan ook weer van de partij als alles lekker gaat, 10 kilo zwaarder en ripped to the bone. Ik ga voor de wedstrijden in de maart, april en mei periode. De namen, titels en datums veranderen bijna elk jaar, dus ik w8 gewoon af.

om dezelfde reden als jij ;) [denk ik :p]

Dat van het vernken van de muziek? Tja, ik weet niet of meedoen met een andere bond kan garanderen dat de routines wel goed gaan. Was de Atlas ook zo slecht dan?

Dat van het vernken van de muziek? Tja, ik weet niet of meedoen met een andere bond kan garanderen dat de routines wel goed gaan. Was de Atlas ook zo slecht dan?

Een van de redenen ja. Dat ze de muziek vernken, ok, maar je mocht niet eens overdoen. Vond het ook wel erg lang gerekt allemaal, ook die dansacts ertussen. Veel mess-ups.
Mja, zal bij alle wedstrijden wel een beetje zijn.

Een van de redenen ja. Dat ze de muziek vernken, ok, maar je mocht niet eens overdoen. Vond het ook wel erg lang gerekt allemaal, ook die dansacts ertussen. Veel mess-ups.
Mja, zal bij alle wedstrijden wel een beetje zijn.

Ja okee. Bij andere wedstrijden heb je geen dansacts, volgens mij. Ik zou in augustus eens kijken wat maart, april en mei te bieden heeft. Hercules, SnF, Delfzijl, Middelburg , Bergman Cup etc etc.

S en F en Delfzijl komen niet meer geloof ik ook niet in 2009.
Artemiscup ,NAC en NBBF wedstrijden denk ik in het voorjaar 2009..

Ryu, doe jij dit jaar geen wedstrijden?

Nee, ben geen junior meer. De stap naar senioren is dan erg groot. Helemaal als je nog nooit gekuurt hebt. Dat wordt ook maar eens tijd dan.

@Jonko

Delfzijl wordt dit jaar al voor het tweede opeenvolgende jaar niet georganiseerd.
S&F is dit jaar niet georganiseerd.

Hangt er vanaf...Wil je NBBF wedstrijden gaan draaien of van een andere bond?

Naast de Atlas heb je trouwens ook nog de Hercules van de NBBF in Middelburg.

ik ben er zeker in 2009 weer.. met een heel ander fysiek:D Ik ga voor een wedstrijd die zo dicht mogelijk bij het nk in wordt gepland

Terug
Naar boven