Fitness Seller

Wedstrijden 2009- C

• Topic Starter Topic Starter
Hangt er vanaf...Wil je NBBF wedstrijden gaan draaien of van een andere bond?

Naast de Atlas heb je trouwens ook nog de Hercules van de NBBF in Middelburg.
De bond...tja. Ik ga iig niet eenmalig een wedstrijd meedoen, dus iig een bond met doorgroeimogelijkheden. ^^ Het hoeft iig niet zozeer een naturel wedstrijd te zijn.
Niet janken maar prikken :D. Ik doe mss in 2009 ook een wedstrijd. Wil wel naast de pinda op podium staan :D

niet naast mij?

Ik zou een wedstrijd willen draaien in 2009 maar dan wel in het najaar, eerst maar is zien of die benen dan bijgetrokken zijn en anders stellen we uit tot 2010.

Ik zou een wedstrijd willen draaien in 2009 maar dan wel in het najaar, eerst maar is zien of die benen dan bijgetrokken zijn en anders stellen we uit tot 2010.

samen op podium dan maar? doen we bij de posedown wel een blue steel

welke wil je mee gaan doen?

samen op podium dan maar? doen we bij de posedown wel een blue steel

welke wil je mee gaan doen?

Weet niet of we daar nou pluspunten voor gaan krijgen, ik gebruik mijn big :D wel.

Wil er eentje doen aan het einde van het jaar, tenzij die er niet zijn dan sla ik een jaar over.

Denk dat wij andere gewichtsklasse zullen staan Jonkomans. Maar je bent welkom naast mij op het podium hoor... heb iemadn nodig die mijn bekers vasthoud :p
ik ga de overall dan wel winnen jimmy.
:D
Weet niet of we daar nou pluspunten voor gaan krijgen, ik gebruik mijn big :D wel.

Wil er eentje doen aan het einde van het jaar, tenzij die er niet zijn dan sla ik een jaar over.

YBF/Atlas?

om dezelfde reden als jij ;) [denk ik :p]
Je gaat toch niet alleen om die reden niet aan de YBF wedstrijden meedoen?
Kijk dat vernken van de muziek kan gebeuren, en die fout maken ze echt niet nog een keer hoor;). Je moet ook wat verder kijken bij een wedstrijd. Kijk hoe er bv. ingedeeld word. Dat is gewoon de eerlijkste manier. En dat zie je niet bij andere bonden;). En op het moment zijn het toch ook echt de drukst bezette wedstrijden als ik het zo bekijk. Dus je hebt tenminste ook echt wat strijd in je klasse waar je in komt te staan...

Kijk dat vernken van de muziek kan gebeuren, en die fout maken ze echt niet nog een keer hoor;). Je moet ook wat verder kijken bij een wedstrijd. Kijk hoe er bv. ingedeeld word. Dat is gewoon de eerlijkste manier. En dat zie je niet bij andere bonden;). En op het moment zijn het toch ook echt de drukst bezette wedstrijden als ik het zo bekijk. Dus je hebt tenminste ook echt wat strijd in je klasse waar je in komt te staan...

Ik denk dat het over AAS ging.

De Artemiscup is er nu ook en dat is een open wedstrijd. Ik denk dat als dat dit jaar een succes is, zal het volgend wel weer terugkomen dus dan zou ie dan mee kunnen doen.

Ik ga in 2009 ook een c wedstrijd doen.
Voor mij zal het de eerste zijn. Lijkt me super leuk en echt een mega ervaring om mee te maken.

En jamessss...ik blijf ook nog ff 4 maanden off...

Hoop er hier nog veel over te leren (wedstrijden dan he...)

Kijk dat vernken van de muziek kan gebeuren, en die fout maken ze echt niet nog een keer hoor;). Je moet ook wat verder kijken bij een wedstrijd. ..

Dat deed ie ook, hij wil doorgroeien dus dan moet je zeker niet bij die bonden zijn.

Als je gewoon voor de lol meedoet, maakt het niet uit.

Wil je aanzien dan is er maar 1 bond en dat is de NBBF.

Enne....drukst bezette wedstrijden?

De Hercules is een relatief kleine wedstrijd en er doen nu al 57 atleten mee, hoe bedoel je niet druk?

Dan krijgen we straks het NK nog en dat gaat een evenement worden waar sowieso geen enkele bond aan kan tippen dus je post is een beetje dubieus in dit geval.

Dan heb ik het nog niet eens over de Grand Prix eind oktober.;)

Kijk hoe er bv. ingedeeld word. Dat is gewoon de eerlijkste manier.

Moet je mij toch eens uitleggen wat er eerlijk is aan het feit, dat het een NATURAL wedstrijd is maar er altijd iemand wint die overduidelijk gebruikt heeft.

Wat nou eerlijk?

Ben zeer benieuwd naar je verklaring.

Moet je mij toch eens uitleggen wat er eerlijk is aan het feit, dat het een NATURAL wedstrijd is maar er altijd iemand wint die overduidelijk gebruikt heeft.

Wat nou eerlijk?

Ben zeer benieuwd naar je verklaring.

Altijd is enigsinds overdreven, maar je hebt wel gelijk, Testo. Vandaar dat ook ik volgend jaar een wedstrijd van de NBBF ga draaien. En laat de YBF links liggen. Weet alleen nog niet welke.

Ik vind het een prima streven hoor, voor ieder wat wils.

Maar als je je op je borst slaat dat je een natural wedstrijd organiseert, kan je het niet maken om een juicer te laten winnen.

Ik zeg ook helemaal niet dat de mensen de YBF links moeten laten liggen, in tegendeel, maar doe em dan als eerste wedstrijd om ervaring op te doen en stap later over.

Ik vind het een prima streven hoor, voor ieder wat wils.

Maar als je je op je borst slaat dat je een natural wedstrijd organiseert, kan je het niet maken om een juicer te laten winnen.

Ik zeg ook helemaal niet dat de mensen de YBF links moeten laten liggen, in tegendeel, maar doe em dan als eerste wedstrijd om ervaring op te doen en stap later over.

ybf is natuurlijk een beetje een grap. true naturals tegen zwakke juicers

Dat deed ie ook, hij wil doorgroeien dus dan moet je zeker niet bij die bonden zijn.
explain?

Als je gewoon voor de lol meedoet
Ja dat doet toch iedereen...als je er geen plezier aan beleefd, wat doe je er dan?

Wil je aanzien dan is er maar 1 bond en dat is de NBBF.
Tja als het je daarom gaat...

Enne....drukst bezette wedstrijden?

De Hercules is een relatief kleine wedstrijd en er doen nu al 57 atleten mee, hoe bedoel je niet druk?
Ja ik had het over de drukst bezette wedstrijden en er zullen zeker wel meer wedstrijden zijn die druk zijn. Ik had er beter neer kunnen zetten: 1 van drukste wedstrijden;) btw. laatste NK YBF deden 84 atleten mee...

Wat nou eerlijk?
Het ging om de indeling, niet over gebruiken ja of nee...
Btw. je kunt nooit met 100% zekerheid zeggen of iemand gebruikt heeft ja of nee.
Dus je bewering is een beetje dubieus...;)

Hoe zou het anders moeten dan? Er word al gecontroleerd. Meer kun je als bond niet echt doen of wel? En de vraag erna is toch aardig groot dus waarom niet dan.

Hoe zou het anders moeten dan? Er word al gecontroleerd. Meer kun je als bond niet echt doen of wel? En de vraag erna is toch aardig groot dus waarom niet dan.

Ja, wat ik mij eigenlijk wel afvraag is naar welk lab dit wordt gestuurd? :)

Terug
Naar boven