MuscleMeat

Wedstrijden 2009- C

Omdat er helemaal niks naar een lab gestuurd wordt.

Gewoon bangmakerij maar de mensen met ervaring, die ook gebruiken, weten dit al jaren en daarom durven ze ook onstage te stappen omdat ze weten dat ze nooit gepakt worden.

Maar Mug heeft het nog niet door dus we laten hem maar in die waan.

Leuk ook dat je een vd kleinere wedstrijden van de NBBF vergelijkt met de grootste wedstrijd van de YBF....zit echt logica in hoor.:rolleyes:

En indeling op lengte vind jij eerlijker dan op gewicht????

Enne....jij ziet misschien nog steeds niet of mensen gebruikt hebben of niet, maar er zijn zat anderen die dat wel meteen zien.;)

Omdat er helemaal niks naar een lab gestuurd wordt.

Gewoon bangmakerij maar de mensen met ervaring, die ook gebruiken, weten dit al jaren en daarom durven ze ook onstage te stappen omdat ze weten dat ze nooit gepakt worden.

Maar Mug heeft het nog niet door dus we laten hem maar in die waan.
Oke jij weet het allemaal Testo...
Leuk ook dat je een vd kleinere wedstrijden van de NBBF vergelijkt met de grootste wedstrijd van de YBF....zit echt logica in hoor.:rolleyes:
Daarom had ik er nu ook bijgezet. "1 van de drukst bezette wedstrijden"
Hoeveel staan er dan eigenlijks op een grote wedstrijd? Dat is gewoon een interesse vraag hoor. Ik hoef mijn gelijk niet te halen;)

En indeling op lengte vind jij eerlijker dan op gewicht????
Waar zeg ik dit?
Enne....jij ziet misschien nog steeds niet of mensen gebruikt hebben of niet, maar er zijn zat anderen die dat wel meteen zien.;)
Haha nou ik heb nu al heel wat gezien, en ik weet meer dan jij denkt. Ik zeg ook niet dat niemand gebruikt, maar je kunt niemand veroordelen totdat het tegendeel bewezen is;).

Het gaat allemaal maar om 1 ding en dat is plezier hebben:)

Meestal beginnen de c wedstrijden van de NBBF rond maart. Dan heb je nog de WABBA en de NAC die vlak erna komen. Daarna pas weer in het najaar.

• Topic Starter Topic Starter
Meestal beginnen de c wedstrijden van de NBBF rond maart. Dan heb je nog de WABBA en de NAC die vlak erna komen. Daarna pas weer in het najaar.

dit lijkt mij interessant, maar kan er geen wedstrijd vinden naast de ybf en de atlas.
Anders gaat het voorjaar 2010 worden voor mij :)

De WABBA heeft in het najaar ook nog wedstrijden...

NAC is ook in november

Ik ben ook aan het kijken of ik een wedstrijd wil gaan doen...maar weet echt niet wat nu aantrekkelijk is op het moment. Zou fijn zijn als iemand een overzichtje zou maken die exact weet welke wedstrijden er wanneer zijn.

Ben je ook nog junior als je de wedstrijd wilt gaan doen Jonkoman?

Ik ben ook aan het kijken of ik een wedstrijd wil gaan doen...maar weet echt niet wat nu aantrekkelijk is op het moment. Zou fijn zijn als iemand een overzichtje zou maken die exact weet welke wedstrijden er wanneer zijn.

nee, dan ben ik 24

Volgens mij wordt je alleen geschorst als je eerst een IFBB wedstrijd draait en daarna een andere bond. Andersom niet... Maar dat zou je ff na moeten vragen...

Ik denk dat veel wedstrijden voor 2009 nog niet vast staan. Of wou je dit jaar 1 draaien?

Heel misschien dit jaar nog...maar dan wel aan het einde van het jaar, bv oktober-november.

november is nk nac.. heel misschien pak ik die ook nog mee..(vind alleen cutten in de zomer k*t)

Vond de wedstrijd vandaag in Middelburg top!
Al denk ik dat ik dan zal moeten doorbouwen tot minimaal 2010 :p
Maar de sfeer was nice, alles was goed geregelt, lijkt me leuk te participeren bij deze wedstrijd!

Nog wat drukte daar?

oke top!:thumbs:

Terug
Naar boven