MuscleMeat

weekend doorkomen

Jij weet blijkbaar niet hoe het werkt, en daar mag je heel bij mee zijn :)
Sommige mensen weten helaas wel hoe het werkt (zoals ik) en ook mensen met eetstoornissen en dergelijke weten dit en hebben dit zelf ondervonden.
Je mag heel trots zijn dat jij zelf kan bepalen wat je eet en dat het bij jou allemaal zo makkelijk loopt, maar loop andere waarbij dit niet het geval is niet af te zeiken aub. Nergens voor nodig.

Slap excuus om je vet goed te praten.

Komt gewoon neer op discipline.

Nja excuus is het niet..jij hebt geen idee wat er met TS is. Er zijn meerdere eetstoornissen, of vind je dat ook een kwestie van discipline?

Het is gewoon enorm lastig jezelf in iemand met een eetstoornis te verplaatsen. Ik zag het altijd inderdaad als een kwestie van discipline, maar ik zie nu best in dat het gewoon iets is wat ik niet begrijp.

Het is gewoon enorm lastig jezelf in iemand met een eetstoornis te verplaatsen. Ik zag het altijd inderdaad als een kwestie van discipline, maar ik zie nu best in dat het gewoon iets is wat ik niet begrijp.

Ik kan het wel, daarom word ik wat fel als iemand het maar gooit op discipline, terwijl diegene niet weet waardoor het probleem van TS daadwerkelijk komt.
Het is ook lastig om te begrijpen als je het niet echt kent hoor ;) Heb je gelijk in.

Hopelijk is dit niet het geval bij TS en heeft hij genoeg aan de gegeven tips en adviezen en eet hij genoeg voeding doordeweeks :D

Ik kan het wel, daarom word ik wat fel als iemand het maar gooit op discipline, terwijl diegene niet weet waardoor het probleem van TS daadwerkelijk komt.
Het is ook lastig om te begrijpen als je het niet echt kent hoor ;) Heb je gelijk in.

Hopelijk is dit niet het geval bij TS en heeft hij genoeg aan de gegeven tips en adviezen en eet hij genoeg voeding doordeweeks :D

Hoe kom je er vanaf dan? Met discipline? Waar ging het mis, geen dicipline?

:roflol: hell.. serieus :roflol:

Maar ja, eet stoornis is niet het geval hier lijkt me? TS is 14. Doordeweeks gaat eten wel, weekend niet in kunnen houden = discipline kwestie. Heeft niks met stoornis te maken lijkt me zo? Of je gaat ervoor, of je kiest ervoor om het niet te doen.

Maar ja, eet stoornis is niet het geval hier lijkt me? TS is 14. Doordeweeks gaat eten wel, weekend niet in kunnen houden = discipline kwestie. Heeft niks met stoornis te maken lijkt me zo? Of je gaat ervoor, of je kiest ervoor om het niet te doen.

Dit. Ga ergens anders huilie huilie doen hell

Vooralsnog weten we dit niet, omdat TS niet reageert. Ik vermoed ook niet dat het gaat om een eetstoornis, maar ik geef aan dat het kán zijn dat hij te weinig eet doordeweeks en het lichaam dit probeert te compenseren. Doordat hij mentaal in het weekend zwakker is dan doordeweeks (dat is bij vrijwel iedereen het geval) zal hij sneller toegeven eraan. Dan kan het inderdaad een kwestie van discipline zijn ja.
Dat TS 14 jaar is zegt helaas niet veel van wel of geen eetstoornis hebben, de meeste patienten ontwikkelen het rond die leeftijd.
(Dus nee ik zeg niet dat TS dit heeft, ik leg uit hoe het lichaam en de hersenen werken als je te weinig eet).

Ik denk dat TS nu niet reageert omdat hij op de bank zit voor de tv met een zak chips en een fles cola. Maandag zal hij het topic wel weer opzoeken.

Hoe komt het? Is het omdat je geen maat kan houden als je eenmaal junkt? Komt het door een stukje verveling? Komt het door alle verleidingen van mensen om je heen? Is het rondom het stappen? Ect, ect ect.
Als je dat weet, kan je het prima aanpakken

Ik had dit ook, heb mijzelf gewoon gedwongen om het niet te doen.
44c7d4b8074eb61f2dcdd192565ff0e1562125e133705fb5f48e8e1ad92adc6a.jpg

arnold vind dit niet leuk

Terug
Naar boven