Fitness Seller

weekend doorkomen

Gewoon zoveel mogelijk proberen te beperken, en als het niet lukt dan ben je er niet klaar voor of sta je er gewoon niet genoeg achter.

zoek een baan of ga huiswerk doen

Zorg dat je lekker aan je eiwitten en vetten komt, je zult vast wel ~500 calorieën overhouden zodra je de eiwitten en vetten heb bereikt. Vul die 500 lekker op met een cheatmeal, mij part doe je het beide weekenddagen.

• Topic Starter Topic Starter
ik denk dat mn probleem gwn bij de discipline ligt zoals de meeste al zeggen. ik ben er ook achtergekomen waarom ik me niet kan inhouden omdat ik gwn geen fl**ker te doen heb in het weekend nadat ik heb gesport , dus ga voortaan met school bezig ofzo
maar heel erg bedankt voor de tips heb er erg veel aan !!!

btw , ik heb geen eetstoornis ofzo
voordat je die conclusie gaat trekken daar zal ik me nog maar beter in gaan verdiepen

Beter lezen. Ik zei niet dat je een eetstoornis had, ik vroeg op hoeveel kcal je nu cut omdat het een lichamelijk iets kan zijn waardoor je je eerder toegeeft.

btw , ik heb geen eetstoornis ofzo
voordat je die conclusie gaat trekken daar zal ik me nog maar beter in gaan verdiepen

Kijk, da's nou eens goed nieuws. Je gaat je ergens beter in verdiepen!

Doe dat dan in elk geval zonder gesnaai en je profiteert meerdere zaken... ;)

• Topic Starter Topic Starter
Beter lezen. Ik zei niet dat je een eetstoornis had, ik vroeg op hoeveel kcal je nu cut omdat het een lichamelijk iets kan zijn waardoor je je eerder toegeeft.

ja weet ik , maar omdat je erover begint.
en ik cut op 2200 kcal , mijn behoefte is 2700 kcal maar ik weet niet precies hoeveel dat moet zijn want de ene keer zeggen mensen dat ik min. 3200 kcal moet binnen krijgen omdat ik nog in de groei ben en veel sport en de andere keer zeggen ze dat het niks uitmaakt

Een refeed day tijdens het weekend is juist goed als je wil vermageren maar je moet je dan wel aan de regeltjes houden tijdens de week. Dat misleidt je lichaam en is beter dan elke dag te cutten.

het is echt discipline.. zit zelf ook in een cut en heb het ook wel eens de drang om me gezicht helemaal vol te stoppen in het weekend.
Op dat moment moet je jezelf gewoon even terug roepen :P

Dus man-the-f*ck-up!

Wil je groot/gespierd/fit worden? ja? mooi blijf van die troep af! ;)

Ik denk dat het woord 'cutten' - bij een 14 jarige met slechts 14% vet en een lichaamsgewicht van +/- 70 kg - helemaal niet in het woordenboek moet staan.

Iedere dag voldoende eten met vooral goed voer zodat je de behoefte helemaal niet hebt om te snaaien.

Eten, trainen, rusten en over een jaar of vijf eens zien of je een eventuele 'cut' zal overwegen...

Ik denk dat het woord 'cutten' - bij een 14 jarige met slechts 14% vet en een lichaamsgewicht van +/- 70 kg - helemaal niet in het woordenboek moet staan.

Iedere dag voldoende eten met vooral goed voer zodat je de behoefte helemaal niet hebt om te snaaien.

Eten, trainen, rusten en over een jaar of vijf eens zien of je een eventuele 'cut' zal overwegen...

Ik dacht net hetzelfde,
ik las ook z'n stats : Stats: M 14j 1m76 72kg 9% en als dit klopt zou er van cutten laat staan een probleem om te cutten geen sprake mogen zijn.

ik ben al een tijdje van plan om te gaan cutten en door de weeks lukt het wel , maar elk weekend kan ik me niet inhouden en ga ik alles eten wat los en vast zit en is alles weer voor niks geweest...

dus mijn vraag , heeft iemand Alsjeblieft tips hoe ik het weekend door kan komen ?

Je bent 14 stel je aub niet zo aan zeg, damn.

Terug
Naar boven