Fitness Seller

Weekje feesten

Christophe DD

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
71kg
Vetpercentage
12%
Hey dbb,

Nu de exames bijna gedaan zijn ga ik met een paar vrienden een week naar zee, en gaan we er dus stevig invliegen qua drank. Dit houdt in elke dag redelijk veel drinken.. Nu de examens gedaan zijn is het ook weer tijd op van matig trainen terug naar diep gaan. Nu is mijn vraag, heeft die grote hoeveelheid alcohol grote invloed?

Matig mee omgaan..

Dude, maakt echt geen fluit uit. je bent 19 en weegt 67 kilo. Je hebt nog een lange weg te gaan, en een weekje feesten zal echt geen verschil maken.

• Topic Starter Topic Starter
Oke, en moet je buiten dat, gewoon 1x per week wat stevig drinken, zal dat ook veel uitmaken, bedankt voor de antwoorden al :)

Ik vrees dat je dag kunt zeggen tegen al je gains van de afgelopen maanden..

Hey dbb,

Nu de exames bijna gedaan zijn ga ik met een paar vrienden een week naar zee, en gaan we er dus stevig invliegen qua drank. Dit houdt in elke dag redelijk veel drinken.. Nu de examens gedaan zijn is het ook weer tijd op van matig trainen terug naar diep gaan. Nu is mijn vraag, heeft die grote hoeveelheid alcohol grote invloed?
Ja!!

Het heeft invloed, maar volgens mij vooral in de zin dat er gewoon gruwelijk veel carorieen inzitten.

Ik ga eigenlijk elke zaterdag uit en drink dan ook best veel maar gain nog steeds, ik merk wel dat als ik een paar zaterdagen oversla er gewoon meer progressie is.

Edit: een hele week zuipen en vooral slecht eten is wel een aanslag, maar niks wat met 1 a 2 weken weer te herstellen is.

• Topic Starter Topic Starter
Oke, bedankt iedereen voor het snelle antwoord, ik zal er aan denken! :)

1 duvel = 1 brood qua vet en kcal ;)
en wodka is gemaakt van aardappelen...

Maakt niets uit.

Terug
Naar boven