- Waardering
- 341
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Originally posted by patrick
hoe neem ik dat dan in, gewoon oplossen in water? of eerst in capsules doen ofzo?
Originally posted by Big Cat
Lijkt me onwaarschijnlijk tenzij je een apotheker kent dat je caps van 5-6 mg kan maken, dus oplossen lijkt me het beste.

Originally posted by matthieu
Nee wordt ook niet verkocht meen ik. Dr zijn wel een aantal supps. met extracten ervan erin. Maar die werking zal ongetwijfeld minder zijn.......
Originally posted by CrocoDillon
Ik ben nu aan het cutten en gebruik daarbij stackII... heb ik baat bij yohimbine? Ik begrijp uit BC's verhaal dat het de werking van ephedra versterkt.
Is het dan zo dat je doordat er meer noradrenaline op de beta receptoren bindt (je krijgt dus vetverlies), dan komt die energie vrij. Maar wat als je de energie niet gebruikt? Ik heb gehoord dat het dan weer terug de vetcel ingaat... Dus: Moet je bij gebruik van fatburners per sé energie verbranden door workout/cardio/sport/niet eten?
Originally posted by CrocoDillon
Ik ben nu aan het cutten en gebruik daarbij stackII... heb ik baat bij yohimbine? Ik begrijp uit BC's verhaal dat het de werking van ephedra versterkt.
Is het dan zo dat je doordat er meer noradrenaline op de beta receptoren bindt (je krijgt dus vetverlies), dan komt die energie vrij. Maar wat als je de energie niet gebruikt? Ik heb gehoord dat het dan weer terug de vetcel ingaat... Dus: Moet je bij gebruik van fatburners per sé energie verbranden door workout/cardio/sport/niet eten?
Originally posted by burn
Het vertsterkt het effect inderdaad, door de tegenwerking van de alpha receptoren te verminderen(blokkeren). Dit kan ook tot hele hoge bloeddruk en hartslag leiden en is daarom een gevaarlijke combinatie. En je moet altijd energie verbranden om vet te verliezen en er zullen altijd wat vetcellen weer terug gevormd worden naar vet. Maar in de ideale situatie probeer je wel zoveel mogelijk vetzuren die losgelaten worden in het bloed te verbranden.
Uiteindelijk gaat het erom hoeveel kcal. je verbrand en hoeveel je binnenkrijgt en dat bepaalt hoeveel je afvalt. Te weinig eten of te veel cardio kan uiteraard ook tot spierverlies leiden.