Fitness Seller

Wei van de boer!

alleyez

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
66kg
Heb gisteren melk wei gekocht voor €3 per liter bij de boer, ik wist niet dat dat kon.
Misschien wisten jullie het ook niet dus kan wel handig zijn..:D
Gewoon 2 eetlepels bij welke drank je wilt en zal zeker zuiverder zijn dan alles dat je online koopt denk ik dan??
Leek me leuk om te laten weten.;)
Grtz AllEyez

Zal bomvol vet en lactose zitten die wei, waarschijnlijk kan je dan beter gewoon melk drinken.

Heb je het al geprobeerd ?

Oh wacht, jij had niet die 3 kilo gekocht...

Je kan bij de reform ook wei kopen... wordt wel gebruikt door huisvrouwen om af te vallen of zo... Nou, ik heb eens een slokje geproefd en inderdaad, dan hoef ik even geen eten meer.. wat een bocht.

Laatst bewerkt:
Heb je het al geprobeerd ?

Oh wacht, jij had niet die 3 kilo gekocht...

Je kan bij de reform ook wei kopen... wordt wel gebruikt door huisvrouwen om af te vallen of zo... Nou, ik heb eens een slokje geproefd en inderdaad, dan hoef ik even geen eten meer.. wat een bocht.
apart nee voor mij whey isolaat dan maar

• Topic Starter Topic Starter
Zal bomvol vet en lactose zitten die wei, waarschijnlijk kan je dan beter gewoon melk drinken.
Nee, dat is het em juist. Om het te onttrekken doen ze er eerst allerlei andere dinge zoals o.a. vet onttrekken,...

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------

Bijna niets, en het smaakt nog als braaksel ook.
nee totaal niet ???
dit proeft een beetje naar karnemelk, maar helemaal niet slecht..

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------

Karnemelk = braaksel. :)

karnemelk is lekker, weinig/geen vet en veel eiwit

Wat zijn de voedingswaarden?

Karnemelk is wel te doen. Zo smaakt magere kwark ook ongeveerals je er water bij doet en het drinkbaar maakt. :D

• Topic Starter Topic Starter
Wat zijn de voedingswaarden?

Karnemelk is wel te doen. Zo smaakt magere kwark ook ongeveerals je er water bij doet en het drinkbaar maakt. :D
staat niets van voedingswaarde op das een minpunt..
zal de volgende keer het is vragen, ziet er een beetje als anabole uit van kleur maar dan wel een halve liter :p

Terug
Naar boven