Fitness Seller

Weighgain Mammoth vraag

Fanustlol

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
77kg
Vetpercentage
11%
Ik had ergens gelezen dat als je binnen 10 minuten je shake niet op drinkt dat dan je shake oplost in het water/melk.

Is dit een gelul? Want ik wil eigenlijk gewoon 1 weightgain mammoth shake mee nemen naar school als tussendoortje

Gr

Fanust

even niet over dat oplossen, maar ik heb vragen gesteld over mammoth en word alleen maar gezegd het niet te gebruiken omdat het niet goed is?? ik geef hier alleen info door!

wat je ermee doet moet je zelf weten!
Mvg. Ricardo

even niet over dat oplossen, maar ik heb vragen gesteld over mammoth en word alleen maar gezegd het niet te gebruiken omdat het niet goed is?? ik geef hier alleen info door!

wat je ermee doet moet je zelf weten!
Mvg. Ricardo
overvol met suiker daarom is het geen aanrader.

Neem gewoon shaker mee met poeder en mix hem met water. Anders pakje melk meenemen of los flesje (leeg half liter waterflesje) en dan mix je het als het wel uit komt.

• Topic Starter Topic Starter
Mammoth weightgain is wel goed en zit niet vol met suikers alleen als je vet aanleg hebt is het een afrader. Verder rest klont die wel in een shake baker. Meer kan ik niet kwam info.geven. want ik gebruikt het nog 1 week. als je.me ff om dan geef ik je info.over 4 weken met hoeveel.ik ben aangekomen aan vet en spiermassa.

Ik ga indd denk.ik zoals redfish doen. Gooi er wel water in ook is het dan minder.lekker

Mammoth weightgain is wel goed en zit niet vol met suikers alleen als je vet aanleg hebt is het een afrader. Verder rest klont die wel in een shake baker. Meer kan ik niet kwam info.geven. want ik gebruikt het nog 1 week. als je.me ff om dan geef ik je info.over 4 weken met hoeveel.ik ben aangekomen aan vet en spiermassa.

Ik ga indd denk.ik zoals redfish doen. Gooi er wel water in ook is het dan minder.lekker

36 gram suiker per 100gram. en dat noem jij niet veel? beter ga je cola drinke

:roflol:

U werkt voor hun ?

Terug
Naar boven