AndroidHealthClinic

weight watchers kipfilet

diss e

Novice
Waardering
0
hi

op dit moment ben ik bezig met "cutten". en heb ik deze kipfilet gevonden in de AH.

[Link niet meer beschikbaar]

Ik heb nu zelf thuis gekocht.

het heeft

20.7 eiwit
1.7 KH
1.5 vet

---per 100 gram

wat vinden jullie hiervan.

ik eet in de ochtend 2 plakjes en voor het slapen 2 plakjes.

Object reference not set to an instance of an object. :scratch:

kipfilet vd aldi voldoet ook hoor

Als het gaat om kip van het merk 'Weightwatchers' zou ik het laten liggen, die merkloze is net zo goed en kost de helft.

Als het gaat om kip van het merk 'Weightwatchers' zou ik het laten liggen, die merkloze is net zo goed en kost de helft.
idd, aan die commerciele dingen moet je niet meedoen, alleen voor mensen die hun "punten" vorgeteld willen hebben:D

beetje vet kan geen kwaad man, vetten heb je ook nodig, ook verzadigd vet

Ben ik het niet helemaal mee eens,
ALs je kijkt naar de inhoud van de diverse soorten pakjes kipfilet, dan zie je hier en daar wel war kleine verschillen.
Bijvoorbeeld de percentage kip die er in zit. Ik ga altijd voor minimaal 90%, want de rest is eigenlijk "kipafval".
En wat de kip van de weightwachters deze heeft bij mij ook de voorkeur om dat er minder zout in zit.

Maar he ieder zijn voorkeur..

deze ook? :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: geweldig bewerkt! :roflol:

Over kip hoor je weleens dat het met water ingespoten wordt en de kipfilets meer lijken dan dat ze zijn en dus ook in bepaalde zaken (zoals wellicht de Aldi) zogenaamd goedkoper aangeboden kunnen worden (dan bij AH)..

..wie het onderste uit de kan wilt.... ;)

Niet helemaal mee eens.
Reken maar dat de allergoedkoopste kip voor een heel groot percentage uit water bestaat.
Het liefst haal ik mijn kipfilet bij een goede slager.
Dat is zeker niet goedkoop maar je proeft het verschil.
De kip is voller van smaak, beter van kwaliteit en bevat dus veel meer proteine.

:roflol: geweldig bewerkt! :roflol:

Over kip hoor je weleens dat het met water ingespoten wordt en de kipfilets meer lijken dan dat ze zijn en dus ook in bepaalde zaken (zoals wellicht de Aldi) zogenaamd goedkoper aangeboden kunnen worden (dan bij AH)..

..wie het onderste uit de kan wilt.... ;)

klopt! vertelde mijn horecabaas ook...
maar de voedingswaardes op de pakjes kunnen er toch niet om liegen? als er 21 gram per 100 in zit dan kunnen ze daar toch niet mee hebben gerommeld? tenminste, elk ander pakje heeft een vergelijkbare waarde..

Qua voeding wordt je in iedere supermarkt toch wel genaaid, of het nu de aldi is of de Ah maakt verder niet zo veel uit. Er wordt alles aan gedaan om zo veel mogelijk aan je stukje eten te verdienen en als dat kan door water aan je kip toe te voegen of door zetmeel in je "verse diepvriesmaaltijd" te stoppen dan zal men dat zeker niet laten. Zo werkt het nu eenmaal.

Ik vertrouw die kipfilet nooit zo van die supermarkten en heb inderdaad het idee dat er van alles mee gedaan wordt. Water is tot daar aan toe maar kipafval e.d. nee dank je. Probleem is dat ik het toch eet omdat het makkelijk is en ik niet zo snel betere alternatieven weet naast tonijn, eiwit en rookvlees.
Kocht trouwens afgelopen weekend kipfilet bij de slager, die ziet er veel betrouwbaarder uit en smaakt veel beter maar de prijs is veel hoger dan bij de supermarkt. Ik meen dat ik 2,90 betaalde voor 160gram. Omdat ik het idee heb dat ze je ook met het wegen een oor aannaaien ging ik het thuis uit nieuwsgierigheid gewoon eens nawegen. Wat bleek, het was geen 160 maar 158 gram, ok dat is tot daar aan toe maar toen ik de verpakking en plasticjes ervan afhaalde bleek het 151 gram kip te zijn :mad:
Betaal je dus 9 gram, is 16,3 eurocent teveel, en dat 3x per week bijna het hele jaar door. En ik me maar afvragen waar al dat personeel van wordt betaald bij die slager. Het is een schande :D

Gisteren Radar gezien?
Daar hadden ze het over voeding voor vegatariërs in ons brood word slachtafval verwerkt en dit is geen grap.

Terug
Naar boven