AndroidHealthClinic

Weinig progressie eerste kuur (test/deca)

Bezoekers in dit topic

Dan zou hij wel meer aan vocht vast moeten houden.

Ik blijf er bij dat ik denk dat de gear super underdosed of fake is.

Dit bedoelde die denk sarcastisch, omdat ik nogal tegenstrijdig ben haha

Underdosed geloof ik nog, maar fake lijkt me heel sterk. Het is niet dat ik het bij de eerste beste op de hoek heb gekocht, maar ja je weet het niet..
 
Dit bedoelde die denk sarcastisch, omdat ik nogal tegenstrijdig ben haha

Underdosed geloof ik nog, maar fake lijkt me heel sterk. Het is niet dat ik het bij de eerste beste op de hoek heb gekocht, maar ja je weet het niet..

Dit dus
 
Zet je toch ff 5 weken de dubbele hoeveelheid, dan weet je of je gear nep is.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: vntl
Tja, het kan ook zoo underdosed zijn dat het maar net ietsje meer anabol is dan je eigen aanmaak waardoor het een paar kleine gains maakte in het begin en nu niet meer.
 
Post jouw gear eens in de echt/nep sectie. Dan kunnen de profs het beoordelen :p
 
Post jouw gear eens in de echt/nep sectie. Dan kunnen de profs het beoordelen :p

Volgens die sectie is het echt voor zo ver je dat kan zien aan n vial. Als je het merk wil weten kan ik het je wel via pb sturen..
 
Als je echt acne en vette huid hebt al zonder veel resultaat te maken dan is AAS misschien niks voor jou, als je op dergelijke dosissen dit al tegen komt, zonder te groeien dan nog.
Je zou moeten groeien ook al doe je niks om eerlijk te zijn, zeker op die kuur zou je al ettelijke kilos (vocht) moeten bijgekomen zijn.
 
Als je echt acne en vette huid hebt al zonder veel resultaat te maken dan is AAS misschien niks voor jou, als je op dergelijke dosissen dit al tegen komt, zonder te groeien dan nog.
Je zou moeten groeien ook al doe je niks om eerlijk te zijn, zeker op die kuur zou je al ettelijke kilos (vocht) moeten bijgekomen zijn.

Dat is ook nog n mogelijkheid, maar daar ga ik voorlopig nog niet van uit voordat ik het andere heb uitgesloten.

Overigens heb ik geen last van acne, maar n kleine toename van puisten op me bovenbenen.
 
Dat is ook nog n mogelijkheid, maar daar ga ik voorlopig nog niet van uit voordat ik het andere heb uitgesloten.

Overigens heb ik geen last van acne, maar n kleine toename van puisten op me bovenbenen.
Ik zou zeggen up the dose als je het niet voelt. Acne kun je gerust middelen tegen nemen.
 
Ik zou zeggen up the dose als je het niet voelt. Acne kun je gerust middelen tegen nemen.

Denk ook dat ik dat ga doen, maar dan wel van n ander merk.
 
Back
Naar boven